خوش آمدید
موضوعات : فرهنگی
اختصاصی خبر ساحلی ؛

ساخت فیلم سینمایی شهید رئیسعلی دلواری توسط یک بوشهری

تهیه فیلم سینمایی شهید رئیس‌علی توسط فیلم‌ساز بوشهری به گزارش ساحلی  رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: سید رضا صافی فیلم‌ساز برجسته بوشهری قرار است فیلمی در مورد زندگی رئیسعلی دلواری به مناسبت یکصدمین سال شهادت این سردار ضد استعماری تهیه و تدوین کند.  
به گزارش ساحلی  رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: سید رضا صافی فیلم‌ساز برجسته بوشهری قرار است فیلمی در مورد زندگی رئیسعلی دلواری به مناسبت یکصدمین سال شهادت این سردار ضد استعماری تهیه و تدوین کند.
به گزارش ساحلی، عبدالخالق برزگر عصر امروز در نشست شورای اسلامی شهر بوشهر با قدردانی از زحمات سید رضا صافی فیلمسازبرجسته بوشهری اظهار کرد: این کارگردان بوشهری که آخرین اثر او فیلم سینمایی بالابان است، فیلمی در مورد زندگی رئیسعلی دلواری به مناسبت یک‌صدمین سال شهادت این سردار بزرگ مبارزه با استعمار قرار است تهیه و تدوین کند.

وی با بیان اینکه سیدرضا صافی با فیلم‌های خود در جشنوا‌رهای ملی و بین المللی‌ سبب  افتخار بوشهر شده تصریح کرد: ما قدردان کسانی هستیم که تلاش  می‌کنند نام بوشهر را ماندگار کنند و شورا و شهرداری بوشهر نیزدر حد توان سعی می‌کنند از هنرمندان ارزشمند بوشهر حمایت کند.

  رئیس کمیسیون فرهنگی شورا نیز با قدردانی از خدمات صافی کارگران به نام بوشهری افزود: با توجه به اینکه امسال سال فرهنگ نامیده شده انتظار داریم از فیلم صافی که در مورد رئیسعلی دلواری است و  افتخاری برای مردم و استان بوشهر است حمایت شود.

نداعبدالله زاده با بیان اینکه در مراسم روز بوشهر از محل شهادت رئیسعلی دلواری برنامه ها آغاز شد گفت:  انتظار داریم به این فیلم نیز نگاه ویژه ای شود.

عضو شورای اسلامی بوشهر نیز با قدرانی از زحمات این فیلم ساز بوشهری که کارهای ارزشمندی ارائه کرده اظهار کرد: شخصیت رئیسعلی دلواری مثل همه شخصیتهای حال و گذشته ما مظلوم واقع شده  و بدون شک اگراین شخصیت  از استان‌های دیگر بود بسیار بیشتر از اینها مطرح بود.

علی اکبر شمسا با بیان اینکه ما شخصیتهای بسیار مطرحی داریم که گمنام هستند گفت: آیت الله بلادی از شخصیت‌هایی است که باید مطرح شود که انشاالله امیدواریم فیلمهایی از زندگی این اشخصیت تهیه شود.

خدیجه گرشاسبی عضو کمیسیون فرهنگی شورانیز  با قدردانی از کارگردان بوشهری گفت: این فیلم ساز یوشهری به عنوان  یک افتخار از دیار جنوب که در عرصه فرهنگ و هنر فعالیت می‌کند است که با توجه به اینکه قصد ساخت فیلمی در مورد رئیسعلی دلواری این مرد بزرگ خطه جنوب دارد انتظار داریم همه استان از این اثر ارزشمند حمایت کنند.

نصرالله اسدی عضو چهار دوره شورا با بیان اینکه خانواده صافی یک خانواده فرهنگی هستند تصریح کرد: آثار برادران صافی در جشنواره‌ها و شبکه‌های بین المللی پخش شده و باید یک راهکاری اتخاد شود تا از این اثر فاخر در مورد رئیسعلی دلواری حمایت شود .

کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 1287 بازدید
  • 1 نظر