خوش آمدید
خبر ساحلی:

توهین به تصاویر و نام شهدا در یکی از ادارات کل استان بوشهر

توهین به تصاویر و نام شهدا در یکی از ادارات کل استان بوشهر
یک منبع آگاه گفت: یکی از کارمندان اداره کل استان بوشهر در اتاق محل کار خود اقام به نصب تصاویر شهدا کرده بود که این اقدام فرهنگی موجب نارضایتی یکی از کارمندان این سازمان شده است و خواستار جمع آوری این تصاویر شده بود.

 اظهار داشت: در یکی از بخش های سازمان دولتی در استان بوشهر یکی از فرزندان شهدا در اتاق محل کار خود اقدام به نصب تمثال شهدا کرده است.

وی افزود: یکی از کارمندان این اداره برای این اقدام فرهنگی و ارزشی این فرزند شهید  او را مورد بازخواست قرار داده است و از نصب این تصاویر ابراز ناراحتی کرده و خواستار جمع آوری تصاویر شهدا شده است.

این منبع آگاه بیان کرد: کارمندی که از دیدن تصاویر شهدا در اداره دولتی استان بوشهر گلایه مند بوده است با کمال بیشرمانه این کار فرهنگی را به بالا دستی ها در خارج از استان گزارش داده و خواستار برکناری این فرزند شهید از پستش شده است که تا حدودی این اقدام غیر اخلاقی نا موفق بوده و از طرف مسولین استانی برای جمع آوری تصاویر شهدا فشارهایی به این فرزند شهید وارد شده است.

وی عنوان کرد: این فرزند شهید تا کنون برحفظ حرمت خون پاک شهیدان پا فشاری نموده است و از جمع آوری آنها امتناع کرده است ولی مشخص نیست رفتارهای نابهنجاراین کارمند و یا سایرین در توهین به شهداء و فشار مضاعف بر فرزند شهید به کجا ختم می شود.

این حامی خانواده شهدا تصریح کرد: به هرحال نباید اجازه داد در سالی که به نام (دولت و ملت همدلی و همزبانی) نامگذاری شده است برخی افراد سودجو و فرصت طلب مقام شامخ شهداء را دستاویز انگیزه‌های شخصی و هواهای نفسانی خود قرار داده و به راحتی به شهداء توهین کند و از نصب تمثال شهداء ابراز ناراحتی نمایند، بر همه ما واجب است تا مراقب باشیم که جایگاه رفیع شهداء و خانواده‌های آنان که به فرموده حضرت امام (ره) شهداء چشم و چراغ این ملتند حفظ شود تا خون آنها پایمال نشود.

شهدا در این مملکت با خون خود نهالی را کاشتند تا درانقلاب اسلامی ثمره کارشان را مردم برداشت نمایند، خون های پاک و مطهرشان بر زمین ریخت تا این ملت به عزت دست یابد، توهین به خانواده شهدا یعنی توهین به غیرت و عزت ملت انقلابی ایران اسلامی که 8 سال بدون چشم داشتی برای دفاع از ناموس و کشورمان از خانواده‌شان چشم پوشیدند و استقلال این کشور را حفظ کردند تا کارمندان بتوانند درادارات استان به مردم خدمت کنند، نه اینکه به خون های پاک ریخته شده توهین کنند و ارزشها را زیرپا گذارند.

در ایران اسلامی که برای استقرار و تثبیت نظام، بیش از 250 هزار شهید تقدیم شده است،اگر شهادت و فرهنگ ايثار به عنوان يك ارزش شناخته نشود در خطرات آتي كشور چنانكه بارها اين اتفاق براي كشورهاي مختلف رخ داده است بيگانگان به راحتي امنيت و آسايش مملكت را به دلهره و ترس و كشتارمی کشانند و سرمايه هاي آن را به غارت خواهند برد.

حال جای تاسف است که در کشور جمهوری اسلامی ایران برخی از افراد می خواهند از ظرفیت های خود برای حذف نام و تصاویر شهدا استفاده کنند و مردم و خانواده معظم شهدا را ناراحت کنند و باید در جواب به این اقدام گفت شهدا شرمنده ایم...

مسولین انقلابی و حامی شهیدان باید از این گونه رفتار های بی شرمانه جلوگیری کنند و مسولین دولتی نیز باید این امر مهم را مورد توجه قرار داده و این کارمند را به دلیل حک حرمت شهیدان بازخواست کنند.

کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 1011 بازدید
  • 6 نظر