خوش آمدید
مهندس رستمی بخشدار دلوار :

تصاویر/در همایش تقدیر از معلمان /کمبود های نرم افزاری و افزایش دو برابری اعتبارات در آموزش و پرورش:

همایش تقدیر از معلمان و فرهیختگان بخش دلوار برگزار شد کمبود های نرم افزاری  و افزایش دو برابری  اعتبارات در آموزش و پرورش: امام جمعه بخش دلوار در این همایش با بیان اینکه معلم در زندگانی بشریت حق حیات دارد و کسی که حق حیات در جامعه بشیریت دارد با چه زبان و چه بیانی قابل ستایش و ستودن هست...

به گزارش ساحلی صبح امروز بمناسبت روز معلم شاهد برگزاری همایش تقدیر از معلمان و فرهیختگان منطقه دلوار بودیم که در این همایش با حضور امام جمعه بخش دلوار و بخشدار دلوار و مسئولین ادارات و نهادهای بخش دلوار در حسینیه سیدالشهدائ دلوار برگزار شد. 

امام جمعه بخش دلوار در این همایش با بیان اینکه معلم در زندگانی بشریت حق حیات دارد و کسی که حق حیات در جامعه بشیریت دارد با چه زبان و چه بیانی قابل ستایش و ستودن هست

وی از همه معلمان و فرهیختگان جهت تلاش و تدریس در منطقه تقدیر و تشکر کردند و از اداره محترم اموزش و پرورش که تدارک این همایش را  دادند قدردانی نمودند و افزودند امیدواریم اموزش و پرورش در منطقه دلوار بتواند در خدمات رسانی و تکلیفی که به عهده دارد هم در عرصه تعلیم و هم در عرصه تربیت که اساس آموزش و پرورش هست موفق و سربلند باشد

حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست از میزبانی دو گل پرپر از یادگاران دفاع مقدس دو شهید گمنام در شهر دلوار در روز شهادت امام کاظم (ع) 24 اردیبهشت ماه  خبر داد و از همه مردم جهت استقبال و میزبانی دعوت نمودند.

مهندس رستمی بخشدار دلوار ضمن با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید و علامه بزرگ شهید مطهری و با بیان اینکه امروز در مقابل جمع فرهیختگان ارزشمندی قرار داریم که نقش بسزایی در رشدو تعلیم و تربیت ما داشتند که از این نگاه دولت تدبیر و امید در اموزش و پرورش یک نگاه و ایجاد عدالت اموزشی هست تاکید کرد.

وی اضافه کرد :امروز با وجود کمبود مواد اموزشی وکمبود های نرم افزاری را که میتوان ارجعتر و در اولویت تر ببینیم میتوان مورد بررسی قرارا داد. 

مهندس رستمی در ادامه با بیان اینکه در سال 92 کل اعتبارات آموزش و پرورش کشور حدود 12 میلیارد تومان اعتبار بوده است که در سال 93 در دولت تدبیر و امید به دو برابر افزایش پیدا کرده است و در سال 94 بودجه اموزش و پرورش 23 درصد بیشتر از شاخص های بودجه پیش بینی شده است تقدیر نمود.

رستمی  عنوان کرد :در حوزه سخت افزاری مشکلات عمده ای شاهد هستی که ازجمله مشکلات این حوزه مشکلات رفاهی معلمان و فرهیختگان دانش اموزان در خارج از استان و یکی در شهر دلوار می باشد که باهمت و تلاش اکبری ریاست اداره آموزش و پرورش داشتند  که الحمدالله با توجه به نشستی که با سرپرست آموزش و پرورش داشتیم این مشکل در شیراز با راه اندازی دو واحد رفاهی در سال آینده .و تکمیل مجتمع فرهنگی شهید رئیعسلی دلواری در دلوار خواهد بود خبر داد.

 

احمد اکبری ریاست اداره آموزش و پرورش دلوار نیز  با عرض تبریک و خوش امدگویی و  ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در سال قبل جهت رشد و تعالی بخش در این همایش بیان نمودند 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 1416 بازدید
  • 7 نظر