خوش آمدید

احمدی‌نژاد: سخنرانی من فشار‌هایی در پی دارد

احمدی‌نژاد: سخنرانی من فشار‌هایی در پی دارد...محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به درخواست گروهی از حامیانش برای سخنرانی در یک مراسم مذهبی می‌گوید: «سخنرانی من فشارهایی در پی دارد و نمی‌خواهم دوستداران اهل بیت تحت فشار قرار بگیرند و غلامحسین الهام هم در واکنش به این اظهارات احمدی‌نژاد گفته است

احمدی‌نژاد: سخنرانی من فشار‌هایی در پی دارد

محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به درخواست گروهی از حامیانش برای سخنرانی در یک مراسم مذهبی می‌گوید: «سخنرانی من فشارهایی در پی دارد و نمی‌خواهم دوستداران اهل بیت تحت فشار قرار بگیرند و غلامحسین الهام هم در واکنش به این اظهارات احمدی‌نژاد گفته است: «امیدواریم به زودی صدای رسای احمدی‌نژاد را در دفاع از حقوق ملت ایران بشنویم.»

به گزارش یکی از سایت‌های نزدیک به احمدی‌نژاد (دولت بهار)، محمود احمدی‌نژاد، یکشنبه شب در مراسم مدافعان حرم که در محل هیات مهدی جان (عج) واقع در خیابان ولیعصر (عج) جنوبی برگزار شد، به همراه غلامحسین الهام حضور پیدا کرد. به نوشته این سایت، احمدی‌نژاد در بدو ورود با استقبال دوستداران اهل بیت (س) مواجه شد و مردم شعار هایی نظیر "احمدی دلاور، پیرو خط رهبر"، "صل علی محمد، بوی رجایی آمد"، "احمدی ساده زیست، ریشه کن صهیونیست"، "احمدی دوست داریم" از رئیس‌جمهور سابق کشورمان استقبال کردند.

احمدی‌نژاد پیش از حضور در جمع عزاداران مستقر در هیات دقایقی در یک اتاق به گفت و گو با مداحان و برگزار کنندگان مراسم پرداخت. احمدی‌نژاد در پاسخ به اصرار برگزار کنندگان برای سخنرانی تاکید کرد که صرفا برای استفاده از مراسم عزاداری آمده و قصد سخنرانی ندارد. رئیس جمهور سابق کشورمان تاکید کرد که سخنرانی او فشارهایی در پی دارد و نمی خواهد دوستداران اهل بیت (س) تحت فشار قرار بگیرند. احمدی‌نژاد در عین حال با اشاره به حضور دکتر الهام حاضران را به شنیدن سخنرانی سخنگوی دولت دهم دعوت کرد. جمع زیادی از مردم همچنان به دکتر احمدی‌نژاد نامه می‌دادند.

مداحان اهل بیت (س) پس از ورود دکتر احمدی‌نژاد به جمع عزاداران طی سخنانی از زحمات 8 ساله او در خدمت به ملت ایران و دفاع از حقوق اساسی ملت تقدیر و تشکر و برای سلامتی او دعا کردند. غلامحسین الهام هم طی سخنانی مبسوط به ریشه یابی جریانات تکفیری و تهدیدات آنان برای دنیای اسلام پرداخت. سخنگوی دولت دهم با انتقاد از توافق ژنو خاطرنشان کرد که این توافق می‌تواند منجر به تضعیف استقلال کشور و متوقف شدن روند رشد علمی ایران شود. الهام در پایان سخنانش گفت: امیدواریم به زودی صدای رسای احمدی‌نژاد را در دفاع از حقوق ملت ایران بشنویم.

کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 1041 بازدید
  • 1 نظر