خوش آمدید
کارگروه مالی و عمرانی بخش دلوار تشکیل شد خبر ساحلی

کارگروه مالی و عمرانی بخش دلوار تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار به جهت راهنمایی ، مشاوره و نظارت پروژه های عمرانی و نیز امورات مالی دهیاریها کار گروهی متشکل از متخصصین مالی و عمرانی در بخش دلوار تشکیل شد . بخشدار دلوار در اولین نشست این کار گروه هدف از تشکیل آن را همراهی و راهنمایی دهیاران به منظور تدوین صحیح و قانونی صورتهای مالی و اداری و تنظیم سندهای مرتبط دانست و بیان داشت . در این کارگروه متخصصین عمرانی نیز در پروژه های در حال اجرا و نیز پیمانهای اجرا شده نظارت خواهند نمود .

خیرین گام خیرخواهانه را در بخش دلوار رقم می زنند خبر ساحلی

خیرین گام خیرخواهانه را در بخش دلوار رقم می زنند

*به گزارش خبر ساحلی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی ره بخش دلوار ،یک قطعه زمین به ارزش 315 میلیون تومان توسط یک حامی و نیکوکار به کمیته امداد دلوار جهت ساخت مسکن نیازمندان اهدا شد.*

رزمایش بزرگ فرزندان شهید رئیسعلی دلواری در بخش دلوار برگزار شد+تصاویر خبر ساحلی

رزمایش بزرگ فرزندان شهید رئیسعلی دلواری در بخش دلوار برگزار شد+تصاویر

*رزمایش نمایش اقتدار الی بیت المقدس12 به یادبود سردار شهید حجازی با حضور فرماندار تنگستان ،بخشدار دلوار و اعضای شورای تامین شهرستان تنگستان با قدرت نمایی سربازان و بسیجیان دلیر بخش دلوار در ساحل نیلگون خلیج همیشه فارس روستای بنجو توسط فرماندهی سپاه امام حسین (ع) با همکاری پایگاه دریایی  شهید رئیسعلی دلواری سپاه پاسداران بخش دلوار برگزار شد.*

جلسه شورای آموزش پرورش منطقه دلوار برگزار شد

جلسه شورای آموزش پرورش منطقه دلوار برگزار شد

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار: *رشته‌های متناسب جهت اوقات فراغت با توجه به ظرفیتهای فرهنگی،هنری و اشتغال با دعوت از اساتید مجرب در بخش دلوار توسط آموزش و پرورش و دیگر ادارات مربوطه راه اندازی شود.*

کسب مدال طلای استانی توسط بانوی دلواری خبر ساحلی

کسب مدال طلای استانی توسط بانوی دلواری

سرکار خانم منا شیری بانوی شهر دلاور خیز دلوار برنده مدال طلای مسابقات قهرمانی کاراته استان به مناسبت سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در رده نونهالان شد.

مشکلات بخش دلوار مرتفع خواهد شد خبر ساحلی

مشکلات بخش دلوار مرتفع خواهد شد

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار: مطالبات مردم در بخش اولویت کاری تمام مسئولان بخش خواهد بود و قطعا تا وصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

جلسه شورای اداری بخش دلوار خبر ساحلی

جلسه شورای اداری بخش دلوار

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار عبدالرضا عالی پور بخشدار دلوار در این نشست که در تاریخ ۱۱ خردادماه در محل بخشداری برگزار شد ، مطالبی را بیان نمود که اهم آن به شرح ذیل است:

یادواره شهدا حوزه ولیعصر عج دلوار در روستای علی آباد برگزار شد+تصاویر خبر ساحلی

یادواره شهدا حوزه ولیعصر عج دلوار در روستای علی آباد برگزار شد+تصاویر

مراسم بزرگداشت و یادواره سرداران شهید حوزه ولیعصر عج سپاه امام حسین (ع) بخش دلوار با حضور فرماندار تنگستان ، بخشدار و امام جمعه دلوار و دیگر مسئولین و فرماندهان تامین شهرستان تنگستان و مردم ولایتمدار بخش دلوار با تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا با سخنرانی سردار دشتی در روستای علی آباد بخش دلوار برگزار شد.