خوش آمدید
تبریک بخشدار دلواربرای صعود و پرواز بلند شاهین تنگستان به لیگ یک ایران خبر ساحلی

تبریک بخشدار دلواربرای صعود و پرواز بلند شاهین تنگستان به لیگ یک ایران

*بخشدار دلوار با صدور پیامی صعود غرور آفرین تیم فوتبال شاهین بندر عامری را به رقابت‌های لیگ دسته یک  کشور تبریک گفت.* به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار متن پیام عبدالرضا عالی پور  به این شرح است : *صعود غرورآفرین و شادی بخش تیم فوتبال شاهین بندر عامری به لیگ دسته یک  کشور  را به صاحب امتیاز ، مدیریت ، مربیان، کارکنان ، هواداران ، جامعه ورزشی استان و مردم شریف بخش دلوار  تبریک می‌گویم.* جوانان غیرتمند این تیم با قابلیت و توانمندی بسیار بالای خود توانستند با لطف خدا، حمایت بی‌دریغ مسئولان  و مردم عزیز و قهرمان استان ، شهرستان و بخش به این موفقیت ارزنده دست یابند. قهرمانی با اقتدار و صعود شایسته تیم فوتبال شاهین بندر عامری  به لیگ دسته یک کشور نشان از لیاقت ورزشکاران استان و بخش دلاور خیز دلوار دارد و بدون تردید زحمات  مجدانه‌ تک‌تک بازیکنان، مربیان و مسئولان باشگاه ، این مهم را میسر ساخته است.

یادواره شهدا گمنام بخش دلوار برگزار شد خبر ساحلی

یادواره شهدا گمنام بخش دلوار برگزار شد

به مناسبت سالروز تدفین شهدای گمنام در بخش دلوار، یادواره بزرگ این داورمردان هشت سال دفاع مقدس با حضور مردم و مسئولین و سربازان رهبر انقلاب اسلامی و با سخنرانی دکتر ایرانی معاون سیاسی و روایتگری یادگار جنگ هشت سال دفاع مقدس حاج محمد امیری و تقدیر از مادر شهید جاویدالاثر شهید محمدعامرنژاد در محل تدفین این سرداران در پارک کوثر بندر دلوار برگزار شد.

پیام بخشدار دلوار به مناسبت درگذشت سیدعبدالله حسینی بنجویی خبر ساحلی

پیام بخشدار دلوار به مناسبت درگذشت سیدعبدالله حسینی بنجویی

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار،  در پی فقدان روحانی برجسته و سید جلیل القدر حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله حسینی بنجویی،  عبدالرضا عالی پور بخشدار دلوار پیام تسلیتی صادر نمود که متن آن به شرح ذیل است.

افتتاح طرح اشتغال‌زایی در بخش دلوار خبر ساحلی

افتتاح طرح اشتغال‌زایی در بخش دلوار

محمدی مدیر صنعت معدن تجارت شهرستان تنگستان: در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی و تاکیدات مقامعظم رهبری از تمامی طرح های اشتغال زا حمایت و در امورات اداری و اجرایی تسریع خواهیم نمود.

یادواره شهدا خوشنام دلوار برگزار میشود خبر ساحلی

یادواره شهدا خوشنام دلوار برگزار میشود

نشست هماهنگی برگزاری مراسم شهدا خوشنام بخش دلوار در بخشداری دلوار برگزار شد. عالی‌پور بخشدار دلوار ضمن گرامی داشت نام  و یاد سرداران خوشنام بخش دلوار گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهداء وظیفه همگانی است و برماست که قدردان جانفشانی های شهیدانی باشیم که جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا امنیت  و آرامش را به ما هدیه دهند .

مشکلات ضعف ولتاژ برق در دلوار برطرف می‌شود خبر ساحلی

مشکلات ضعف ولتاژ برق در دلوار برطرف می‌شود

بازدید بخشدار دلوار از روند تکمیل و پروژه ایستگاه فوق توزیع برق جائینک انجام گرفت. *عالی‌پور بخشدار دلوار ضمن تقدیر از زحمات تلاش شبانه روزی شرکت برق استان، شهرستان تنگستان و بخش دلوار گفت: با واردشدن این شبکه فوق توزیع مشکلات عمده ضعف ولتاژ در مرکز بخش دلوار برطرف خواهد شد.*

راهپیمایی روز قدس در دلوار+تصاویر خبرساحلی

راهپیمایی روز قدس در دلوار+تصاویر

*راهپیمایی بزرگ روز قدس با حضور احاد مردم بخش دلوار با بیانات حجت الاسلام والمسلمین فریدونی امام جمعه دلوار و سخنرانی دکتر عالی‌پور بخشدار دلوار از مصلی جمعه تا میدان شهداء بندر دلوار با شکوه برگزار شد.*