خوش آمدید
دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با بخشدار دلوار

دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با بخشدار دلوار

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار آقای دیری مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با عالی پور بخشدار دلوار در محل بخشداری دلوار دیدار داشتند و دراین دیدار ابتدا بخشدار دلوار ضمن خوش آمدگویی و آرزوی طاعات و عبادات در این ماه مبارک ،سازمان تامین اجتماعی را یک نهاد تخصصی و کارآمد در کشور خواند و افزودند: سازمان تامین اجتماعی یکی از نهادهایی است که در جهت ایجاد رفاه عمومی ،حمایت از اقشار و گروه های مختلف از جمله بی سرپرستان ،از کار افتادگان ،معلولان و سالمندان تلاش می نماید و وجود چنین نهادی می تواند تضمین کننده خدمات اجتماعی در جامعه باشد.

ظرفیت شیلاتی بخش دلوار در استان بوشهربی‌نظیر است خبر ساحلی

ظرفیت شیلاتی بخش دلوار در استان بوشهربی‌نظیر است

عالی پور بخشدار دلوار: با حمایت  مجتمع‌های پرورش میگو در بخش دلوار  می توانیم نقش بسزایی  در ارز آوری برای کشور و اشتغال زایی در استان بوشهر و بخش دلوار ایجاد نمائیم. با شروع فصل پرورش میگو، بخشدار دلوار از فعالیت سایت مجتمع پرورش میگو دلوار بازدید نمود.

نشست بخشدار دلوار با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خبر ساحلی

نشست بخشدار دلوار با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار: ارتقاء یافتن نمایندگی بنیاد مسکن بخش دلوار، احداث دیواره های حفاظتی برخی از روستاهای بخش، تخصیص سهمیه قیر رایگان به روستاها، بازنگری طرح هادی روستاها، مشکل ساخت خانه های در حریم روستای چاه‌پهن، عدم استقبال از واگذاری سهم 40 درصدی متقاضیان الحاق به طرح هادی روستاها و نیز عدم صدور سندخانه های به متراژ100 متر اساسی ترین موارد در بخش دلوار است.

ششمین پویش ملی سفره دار در بخش دلوار خبر ساحلی

ششمین پویش ملی سفره دار در بخش دلوار

گروه جهادی بسیج دانشجویی امام رضا(ع) با همکاری جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی(ع) و کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش دلوار در قالب  *ششمین پویش ملی سفره دار* اقدام به پخت و توزیع بیش از ۲۰۰۰ پرس غذای گرم جهت نیازمندان بخش دلوار نمودند. بخشدار ،فرماندهی سپاه امام حسین ع دلوار ،رئیس شورای اسلامی بخش دلوار و مدیر کمیته امداد دلوار از محل آشپزخانه در روستای علی آباد بازدید نمودند.

جشن میلاد امام حسن مجتبی ع در سپاه دلوار

جشن میلاد امام حسن مجتبی ع در سپاه دلوار

سردار رزمجو فرماندهی سپاه امام صادق ع استان: ماه رمضان ماه بخشیدگی و اکرام و گذشت است. در منطقه زرخیز دلوار از تمامی فرصتها و ظرفیتها در جهت امر خیر نیکوکاری بکار گیری شود.

طی مراسمی از مدافع حریم رضوی و علماء شیعه در نماز جمعه دلوار تجلیل شد خبر ساحلی

طی مراسمی از مدافع حریم رضوی و علماء شیعه در نماز جمعه دلوار تجلیل شد

عالی‌پور بخشدار دلوار: یادگاران و بازماندگان سردار شهید رئیسعلی دلواری در این برهه از زمان نیز با رشادتهای شهیدانی چون روحانی  شهید ابراهیمی و اولین مدافع حرم استان شهید احمدی جوان ، هنوز بر آرمانهای دینی و اعتقادی خود استوار مانده اند و خود را فدای دین و میهن خود میکنند .

صرفه جویی در مصرف آب باید به یک فرهنگ تبدیل شود خبر ساحلی

صرفه جویی در مصرف آب باید به یک فرهنگ تبدیل شود

عالی‌پور بخشدار دلوار: با پیگیریهای استاندار ،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  ، فرماندار تنگستان و دیگر مسئولین وضعیت تامین و توزیع آب در بخش دلوار بهبود یافته و با انجام اقدامات اصولی و زمان بندی منظم و نیز صرفه جویی مردم در مصرف آب امیدواریم امسال  تابستان  کم تنشی را  در زمینه انتقال و توزیع آب در بخش دلوار شاهد باشیم .

مراسم بزرگ داشت روز اهرم+تصاویر خبر ساحلی

مراسم بزرگ داشت روز اهرم+تصاویر

مراسم گرامی داشت روز اهرم در بیستم فروردین هر سال با تصویب شورای فرهنگ عمومی شهرستان تنگستان در شهر اهرم برگزار می‌شود.

افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی در دلوار خبر ساحلی

افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی در دلوار

با حضور مدیرکل کمیته امداد استان ،معاون بخشداری دلوار،فرماندهی سپاه امام حسین ع ،مسئول دفتر امام جمعه،مدیریت آموزش و پرورش ،مدیریت کمیته امداد و شبکه بهداشت درمان دلوار، آشپزخانه اطعام مهدوی ویژه افطار در ماه مبارک رمضان جهت پخت و تقسیم غذای گرم بین ایتام و نیازمندان شهر و روستاهای بخش دلوار افتتاح شد. همه مردم نیز می‌توانند در این امر خیر سهیم باشند. شماره کارت جهت اهدا نذورات و مشارکت در این امر خیر: 6037-9979-5002-3219

جشنواره غذای بومی و محلی در دلواربرگزار شد خبر ساحلی

جشنواره غذای بومی و محلی در دلواربرگزار شد

به منظور حفظ و ابلاغ فرهنگ و معرفی غذاهای اهالی شهر و بخش دلوار، جشنواره پخت غذاهای بومی و محلی در ساحل منطقه نمونه گردشگری دلوار با حضور بخشدار و دیگر مسئولین بخش و مهمانان نوروزی افتتاح و به همه نفرات شرکت کننده این جشنواره جوایزی اهدا شد. این جشنواه توسط امور بانوان شهرداری بندر دلوار به مدت یک روز در ساحل دلوار برگزار شد.

افتتاح نمایشگاه عکس دلوار در یک نگاه در موزه سردار جنوب خبر ساحلی

افتتاح نمایشگاه عکس دلوار در یک نگاه در موزه سردار جنوب

نمایشگاه عکس با موضوع معرفی جاذبه‌های گردشگری و سنت دیرینه بخش دلوار با حضور بخشدار دلوار و معاونت میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان، مدیر انجمن سینمای جوان استان و دیگر مسئولین بخش و شهرستان و هنرمندان افتتاح و مورد بازدید عموم بخصوص گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفت. این نمایشگاه از روز نهم تا 14 فروردین ماه به مدت یک هفته در موزه سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری دائر خواهد بود.

بازدید سرزده استاندار بوشهر از بخش دلوار

بازدید سرزده استاندار بوشهر از بخش دلوار

استاندار بوشهر به صورت سرزده از منطقه نمونه گردشگری دلوار و دلارام،اسکله تجاری بندر دلوار و بوالخیر،پارک جنگلی علی آباد و پروژه مخزن ذخیره آب در شهر دلوار بازدید نمود.