خوش آمدید
تکریم یلدایی از ایتام دلوار خبرساحلی

تکریم یلدایی از ایتام دلوار

مراسم تکریم یلدایی از ایتام دلوار با حضور بخشدار و فرماندهی سپاه امام حسین ع دلوار،مدیریت آموزش و پرورش و مسئول دفتر امام جمعه دلوار توسط کمیته امداد امام خمینی ره دلوار به مناسبت شب یلدا در این مرکز برگزار شد.

کاروان حبیب در دلوار+تصویر خبر ساحلی

کاروان حبیب در دلوار+تصویر

کاروان هنری «روایت حبیب» پس از دو روز اجرای برنامه در استان بوشهر شب گذشته در موزه سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواریی در بندر دلوار آخرین برنامه خود را اجرا کرد.

کاروان راویان حبیب در بخش دلوار خبر ساحلی

کاروان راویان حبیب در بخش دلوار

حسن درویشی بخشدار دلوار: فرهنگ سازی ایثار و شهادت در راستای مکتب شهدا وظیفه همه مردم بوده و ما از هیچ گونه کوششی دریغ نخواهیم نمود.  

تکریم و معارفه شهردار دلوار انجام گرفت خبرساحلی

تکریم و معارفه شهردار دلوار انجام گرفت

لطفی فرماندار شهرستان تنگستان: مبلمان و زیرساختهای شهر و بخش دلوار در خور شان و با فرهنگ بومی دلوار که نماد مبارزه با استکبار است برنامه ریزی و ایجاد شود.

رزمایش اقتدار بسیج در دلوار+تصاویر خبرساحلی

رزمایش اقتدار بسیج در دلوار+تصاویر

رزمایش بزرگ اقتدار بسیج با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان بخش دلوار ،مردم و مسئولین استان و شهرستان تنگستان و بخش دلوار در موزه و منزل سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری توسط سپاه امام حسین ع بخش دلوار برگزار شد.

مراسم گرامی داشت هفته بسییج در بخش دلوار خبر ساحلی

مراسم گرامی داشت هفته بسییج در بخش دلوار

مراسم گرامی داشت هفته بسیج و تجلیل از فرماندهان پایگاهای روستاهای بخش دلوار با حضور مسولین استان ،شهرستان ، بخش دلوار و دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش در سالن اجتماعات آموزش و پرورش دلوار برگزار شد.