خوش آمدید
نشست بخشدار ، اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری دلوار با فرماندار جدید تنگستان خبر ساحلی

نشست بخشدار ، اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری دلوار با فرماندار جدید تنگستان

علی نعمتی شورای اسلامی شهر دلوار: بعضی از مسئولین مرکز شهرستان درک قابل توجهی از وضعیت مردم بخش دلوار ندارند و همین امر باعث گردید تا کمتر به خواسته های آنها رسیدگی نمایند و امروز مشکلات مردم بخش بصورت گسترده دیده شود.

خطبه های نماز جمعه 21 آبان  در دلوار خبر ساحلی

خطبه های نماز جمعه 21 آبان در دلوار

حجت الاسلام والمسلمین بحرانی راد امام جمعه موقت دلوار: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و اجرای این طرح مخاطراتی را به همراه دارد گرچه اجرای صحیح این طرح جلو  رانت‌خواری و ویژه خواهی بسیاری را می‌گیرد ولی از طرفی دیگر نیازمند اصلاحاتی است تا افراد سودجو و سوداگران نتوانند گرانی های غیرمنطقی را در بازار به وجود بیاورند.

مسابقات سوارکاری استانی در دلوار+تصاویر خبر ساحلی

مسابقات سوارکاری استانی در دلوار+تصاویر

مسابقات سوارکاری استانی در دوگروه مبتدی و حرفه‌‌ای در باشگاه اسب سواری صفوی در روستای علی آباد با حضور بخشدار دلوار برگزار و آقای سید عبدالله صفوی قهرمان سوارکاری حرفه ای این مسابقات شد.

دیدار مسئولین با خانواده معظم شهید بادروح در دهنو خبر ساحلی

دیدار مسئولین با خانواده معظم شهید بادروح در دهنو

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی بخشدار دلوار،فرمانده سپاه امام حسین ع و مدیر آموزش و پرورش ، رئیس گمرک دلوار و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان تنگستان از خانواده  معظم شهید والا مقام بادروح دیدار نمودند.

افتتاح مدرسه هنرستان کاردانش در پهلوانکشی خبر ساحلی

افتتاح مدرسه هنرستان کاردانش در پهلوانکشی

کارگاه آموزشی تعمیر موتور و برق خودرو هنرستان کاردانش پسرانه غدیر روستای پهلوانکشی با حضور بخشدار و رئیس آموزش و پرورش دلوار،مردم و مسئولین،دهیار و شواری اسلامی روستای پهلوانکشی و روستاهای همجوار در اینن روستا افتتاح شد.

معارفه مدیر جدید گمرک بندر دلوار خبر ساحلی

معارفه مدیر جدید گمرک بندر دلوار

حسن جمادی مدیر تعاونی لنجداران استان: تعامل و همکاری یکی از وظایف اصلی لنجداران با مدیران گمرک و دستگاهای مربوطه در تثبیت اشتغال وتجارت در بنادر بوشهر بخصوص بندر دلوار خواهد بود.

شورای اداری بخش دلوار با موضوع گرامی داشت هفته دانش آموزی خبر ساحلی

شورای اداری بخش دلوار با موضوع گرامی داشت هفته دانش آموزی

حسن درویشی بخشدار دلوار: تجمع استکبار ستیزی دانش آموزان بخش دلوار به پیشنهاد فرماندهی سپاه امام حسین ع و مدیریت آموزش و پرورش دلوار در تپه رشادت محل مبارزه با استکبار و استعمار روز چهارشنبه ساعت 8 دوازدهم  آبان برگزار خواهد شد.

ارائه خدمات درمانی درمانگاه صحرایی در روستای باشی خبر ساحلی

ارائه خدمات درمانی درمانگاه صحرایی در روستای باشی

صبح امروز با حضور بخشدار دلوار خدمات رایگان درمانی درمانگاه تخصصی صحرایی با پزشکان متخصص ارتوپد،زنان،اطفال،داخلی،عمل سرپایی با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه استان،دانشگاه علوم پزشکی استان،آموزش و پرورش منطقه دلوار،خانه بهداشت ،دهیاری و شورای اسلامی باشی در مدرسه شهید افسا این روستا جهت ارائه خدمات یک روزه فعالیت خود را آغاز نمود.

جشن بزرگ وحدت در روستای علی آباد بخش دلوار+تصاویر خبر ساحلی

جشن بزرگ وحدت در روستای علی آباد بخش دلوار+تصاویر

جشن بزرگ وحدت به مناسبت ولادت پیامبر اکرم ص و امام جعفر صادق ع با حضور مدیرکل دفتر روستایی،بخشدار دلوار و رئیس شورای اسلامی بخش دلوار دهیاری و شورای اسلامی روستای علی آباد و اهالی این روستا با برنامه های شاد و متنوع در پارک محله برگزار شد.

برخورد با کم فروشان نانوایی های شهر دلوار خبرساحلی

برخورد با کم فروشان نانوایی های شهر دلوار

یگوکسان عضو شورای اسلامی شهر دلوار: با نانواییهای متخلف برخورد جدی صورت گیرد و انتظار داریم با همکاری اداره تعزیرات و اصناف اقدام به پلمب نانوایهای متخلف انجام شود.