خوش آمدید
افتتاح زمین چمن ساحلی شهر دلوار+تصاویر خبر ساحلی

افتتاح زمین چمن ساحلی شهر دلوار+تصاویر

با آغاز هفته تربیت بدنی و افتتاح زمین چمن مصنوعی در ساحل شهر دلوار ،مسابقات فوتسال به یاد در گذشتگان و فعالین حوزه ورزش بخش دلوار با نام پیشکسوتان کاپ به صورت شهرستانی با حضور بخشدار و ریاست آپ مننطقه دلوار ،شورای اسلامی و شهردار دلوار و دیگر مسئولین برگزار شد.

بوشهری با نام بلند آوازه دلوار و زادگاه مقاومت خبرساحلی

بوشهری با نام بلند آوازه دلوار و زادگاه مقاومت

رییس جمهور در سخنرانی خود در موزه رئیسعلی دلواری در خصوص درخواست امام جمعه این شهر برای ارتقا بخش دلوار تنگستان به شهرستان گفت: این موضوع توسط وزیر کشور بررسی و در صورت دارا بودن شاخص ها، به عنوان یکی از مصوبات این سفر اعلام می شود.

دلوار آماده استقبال از ریاست جمهوری خبر ساحلی

دلوار آماده استقبال از ریاست جمهوری

مردمان خون گرم و حماسه ساز انقلابی بخش دلوار بی صبرانه منتظر قدوم سبز ریاست محترم جمهور و هیئت دولت در منزل و زادگاه سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری خواهند بود.

تقدیر از فرماندهی سپاه دلوار خبر ساحلی

تقدیر از فرماندهی سپاه دلوار

پیام تبریک حسن درویشی بخشدار دلوار به فرماندهی سپاه امام حسین ع دلوار: بی شک تلاش در جهت باروری ثمره خون شهیدان سرافراز، وظیفه کسانی است که قلبشان برای اسلام و تداوم راه سرخ شهیدان و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، می تپد. لذا در این راستا و به مصداق کلام گوهربار «من لَم یَشکُرِالمَخلوق لَم یَشکُرِالخالِق » از زحمات شایسته جنابعالی که نقش مؤثری در اجرای برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس در شهر و بخش دلوار را ایفا نموده اید تشکر و قدردانی می گردد. دوام توفیق در دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت اله العظمی الامام خامنه ای«مدظله العالی» را مسألت می نمایم.

بازگشایی مدارس در بخش دلوار+تصویر خبر ساحلی

بازگشایی مدارس در بخش دلوار+تصویر

نواختن زنگ مهر به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی در مدارس بخش دلوار با حضور بخشدار و امام جمعه و مسئولین بخش دلوار در مدرسه ابتدایی شهید رئیسعلی دلواری

تغییر در ریاست دادگاه عمومی بخش دلوار خبر ساحلی

تغییر در ریاست دادگاه عمومی بخش دلوار

مراسم تکریم ومعارفه رئیس دادگاه عمومی بخش دلوار  با حضور دادستان استان ، فرماندار تنگستان ، بخشدار و امام جمعه دلوار و اعضای شورای تامین شهرستان تنگستان و دیگر نهادهای مربوطه در شهرداری دلوار برگزار شد.