خوش آمدید
عدم همراهی وهمفکری شوراها مردم را گرفتار میکند خبرساحلی

عدم همراهی وهمفکری شوراها مردم را گرفتار میکند

بنجویی رئیس شورای اسلامی بخش دلوار: پتانسیلهای ویژه در بخش دلوار و  نارضایتی مردم در گرفتن خدمات عمومی و اولیه زندگی‌ لزوم توجه بیشتر مسئولین به ارایه خدمات اداری به مردم فهیم بخش دلوار با استقرار در این شهر  به توسعه پایدار ومتوازن کمک خواهد کرد.

حل مشکلات مردم شهر در اولویت شورای جدید شهر دلوار خواهد بود خبرساحلی

حل مشکلات مردم شهر در اولویت شورای جدید شهر دلوار خواهد بود

علی نعمتی رئیس شورای شهر دلوار: شورای شهر دلوار بر اساس سیاست‌ها و اهداف در اولویت رفع مشکلات اولیه مردم با استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود و ارتباط با مسئولین مربوطه نیازها و مشکلات مردم را طبقه بندی و بر اساس فوریت رفع خواهد نمود.

نشست بخشدار دلوار با معاونت بنیاد مسکن استان خبرساحلی

نشست بخشدار دلوار با معاونت بنیاد مسکن استان

نشست بخشدار دلوار با معاونت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوشهر موارد زیر در دستور کار قرار گرفت: 👈تسریع در اتمام فاز یک پروژه بلوار روستای گورکات از چهارراه علم الهدی تا روستای گورک کله بندی که رو چهارشنبه اعضای شورای ترافیک جهت تصمیمات اجرایی ریفیوژ وسط بلوار در محل مورد نظر بازدید بعمل آورند و تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند. 👈پیگیری اتمام پروژه بلوار روستای خورشهاب که تا چند روز آینده پیمانکار مربوطه جهت آسفالت یک باند از پروژه مذکور اقدام خواهد کرد. 👈بررسی اجرای پروژه بلوار حفاظتی بندر رستمی که مقرر گردید  پیمانکار در هفته های آتی در محل مستقر و اقدامات اجرایی آن را  آغاز نماید. 👈 اجرای کانال دفع آبهای سطحی پل روستایی گورک کله بندی که  توسط بنیاد مسکن با مشارکت دهیاری مربوطه و از اعتبارات عمرانی 1400 شهرستان تنگستان اقدام خواهد شد.

نشست بخشدار دلوار با مهندس شعبانی مدیرکل دفتر روستایی استانداری بوشهر خبرساحلی

نشست بخشدار دلوار با مهندس شعبانی مدیرکل دفتر روستایی استانداری بوشهر

در نشست بخشدار و مدیر کل دفتر روستایی با توجه با آغاز دوره ششم شوراهای اسلامی روستا و دهیاران ،مسائل و مشکلات دهیاری و شوراهای اسلامی روستاهای بخش دلوار مورد بررسی قرار گرفت. برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه دهیاران و شوراها ، اعتبارات گردشگری روستایی و بررسی صدور کارت شناسایی شوراها و دهیاران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

تقدیر شورا و دهیاری علی آباد از کارکنان بخشداری دلوار خبرساحلی

تقدیر شورا و دهیاری علی آباد از کارکنان بخشداری دلوار

محمودی رئیس شورای اسلامی علی آباد: اعضا شورا‌ی اسلامی علی آباد،نقاط ضعف و قوت روستا خود را شناخته و با تقویت و ارتباط با مراکز سیاسی شهرستان تنگستان و استان و بخصوص بخشداری دلوار توانسته ایم در امر خدمت به مردم و روستا رضایتمندی قابل قبولی را ایجاد نمائیم.

رژه اقتدار دریایی در ساحل درلوار به مناسبت سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری

رژه اقتدار دریایی در ساحل درلوار به مناسبت سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری

رژه اقتدار دریایی به مناسبت سالروز گرامی داشت شهادت سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری توسط دریادلان پایگاه دریایی شهید رئیسعلی دلواری بندر عامری، مرزبانی دریایی دلوار و ملوانان بسیجی بخش دلوار با حضور سردار زیرایی فرماندهی منطقه دوم ندسا ،فرماندار تنگستان و بخشدار دلوار،شهردار و شورای اسلامی شهر دلوار ، میراث فرهنگی تنگستان و دیگر مسئولین در ساحل نیلگون خلیج فارس بندر دلوار برگزار شد.

رژه دریادلان به مناسبت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری خبرساحلی

رژه دریادلان به مناسبت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری

حسن درویشی بخشدار دلوار: برگزاری رژه دریایی نیرو دریایی سپاه با مشارکت بسیج مردمی نشان از همبستگی مردم و این نهاد مقدس در دفاع از سرزمین ایران بوده و این مانور در خلیج فارس  نشان از دفاع همواره مردم این بخش از ایران عزیز می باشد.

بالا زدن آستین خیرین لنجداران و تعاونی لنج داران بنادر بوالخیر و عامری در حوزه سلامت خبرساحلی

بالا زدن آستین خیرین لنجداران و تعاونی لنج داران بنادر بوالخیر و عامری در حوزه سلامت

خلیلی مدیر عامل تعاونی لنجداران بوالخیر: با توجه به برخی کمبودها در درمانگاه بندر بوالخیر از اوایل بیماری کرونا  نیکوکاران و تعاونی لنجداران بندر بوالخیر و عامری و لنجداران در زمینه‌های درمانی، بهداشتی،در حوزه‌‌های مختلف سلامت با تامین اعتبار بین خیرین وسایل مورد نیاز این درمانگاه راتامین نمودند.