خوش آمدید
بازدید بخشدار دلوار از منطقه نمونه گردشگری دلوار خبر ساحلی

بازدید بخشدار دلوار از منطقه نمونه گردشگری دلوار

بخشدار دلوار ضمن خسته نباشید به نیروهای خدوم شهرداری دلوار،شهردار و اعضای شورای اسلامی بندر دلوار بیان نمود:منطقه نمونه گردشگری و تاریخی بندر دلوار با رفع نواقصات از امروز آماده ارائه خدمات مطلوب به هموطنان خواهد بود.

بخش دلوار نیازمند نگاه ویژه استانی و ملی است . خبر ساحلی

بخش دلوار نیازمند نگاه ویژه استانی و ملی است .

عالی پور بخشدار دلوار : وجود جاذبه های گردشگری و نیز مراکز خرید متعدد در بخش دلوار و مرکز آن  شهر دلوار که موزه سردار سرافراز  جنوب شهید رئیسعلی دلواری  در آن قرار دارد باعث شده که گردشگران و مسافران نوروزی زیادی دلوار را بعنوان مقصد گردشگری خود انتخاب نمایند.

استفاده از وسایل نجات غریق اجباری است خبر ساحلی

استفاده از وسایل نجات غریق اجباری است

عالی‌پور بخشدار دلوار: دستگاهای اجرای و نظارتی و امنینی بدون وسایل نجات غریق اجازه فعالیت به  شناورهای صیادی ،تجاری و تفریحی و... را ندهند.

کاشت نهال در روز درختکاری در دلوار خبر ساحلی

کاشت نهال در روز درختکاری در دلوار

عالی پور بخشدار دلوار: با توجه به کم آبی و نوع آب و هوای منطقه دلوار ، نیاز است درختان مناسب و متناسب با اقلیم منطقه در بخش دلوار کاشت شود.

زحمات بخشدار سابق دلوار در بخش موثر بود خبرساحلی

زحمات بخشدار سابق دلوار در بخش موثر بود

نعمتی رئیس شورای اسلامی بندر دلوار: جناب آقای درویشی از آنجا که حضرتعالی یکی ازبهترین سالهای عمر خود را در کنف الطاف خاصه الهی در کسوت بخشدار دلوار به انجام وظیفه در شهر و بخش و موثر در این خطه از سرزمین ایران عزیز پرداخته اید به پاس تلاشها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه بخشی دربخش های مختلف منطقه نهایت سپاس و قدردانی را ابراز می داریم و از ایزد منان مسئلت داریم که توفیق رفیق طریقتان گردد.

دیدار مسئولین شهر وبخش دلوار با فرماندهی سپاه دلوار خبرساحلی

دیدار مسئولین شهر وبخش دلوار با فرماندهی سپاه دلوار

به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین ع و حضرت عباس ع و روز جانباز و پاسدار، بخشدار ، امام جمعه،شهردار و شورای اسلامی شهر و بخش دلوار،مدیربت آموزش و پرورش دلوار با فرماندهی و پاسداران سپاه امام حسین ع دلوار دیدار و از این نظامیان سبز قامت تجلیل نمودند.