خوش آمدید
امنیت ریشه آسایش جامعه است خبرساحلی

امنیت ریشه آسایش جامعه است

احمد لطفی فزماندار تنگستان: شهرستان تنگستان بیشترین امنیت را به لطف مردم و خادمان امنیت را در استان دارا است.

اولین راهپیمایی بهمن ماه قرن 1400 در دلوار + تصاویر خبرساحلی

اولین راهپیمایی بهمن ماه قرن 1400 در دلوار + تصاویر

راهیپمایی خودرویی و موتوری با حضور مسئولین و مردم ولایتمدار بخش دلوار در سراسر بخش برگزار شد. راهپیمایی شهر دلوار از میدان بادبان به سمت میدان شهدا و میدان سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری و در پایان جهت خواندن قطعنامه و حضور در نماز جمعه دلوار به پایان رسید.

آیین گلنک زنی درمانگاه بسیجیان دلوار خبرساحلی

آیین گلنک زنی درمانگاه بسیجیان دلوار

به مناسبت دهه مبارک فجر آیین کلنگ زنی درمانگاه بسیجیان بخش دلوار با همکاری موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان و کشور و شهرداری و شورای اسلامی بندر دلوار با حضور فرماندار تنگستان،بخشدار و امام جمعه،شهردار و اعضای شورای اسلامی دلوار ، معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق استان ،فرماندهی سپاه امام حسین ع و دیگر مسئولین در محل شهرداری قدیم دلوار برگزار شد.

بازدید معاون عمرانی بنیاد مسکن کشور از روستاهای بخش دلوار خبرساحلی

بازدید معاون عمرانی بنیاد مسکن کشور از روستاهای بخش دلوار

همزمان با سومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محوطه سازی ساحلی روستای گردشگری بوالخیر بخش دلوار با یک میلیارد تومان اعتبار از محل اعتباراتی استان و شرکت ملی نفت ایران مورد بهره برداری قرار گرفت.

یادواره شهدا روستای بنجو+تصاویر خبرساحلی

یادواره شهدا روستای بنجو+تصاویر

یادواره شهدا روستای بنجو بخش دلوار با حضور بخشدار دلوار و مسئولین و نیروهای نظامی و امنیتی بخش و ومردم ولایتمدار این روستا برگزار شد.

برگزاری جشنواره بمناسبت روز زن توسط شهرداری دلوار+تصاویر خبر ساحلی

برگزاری جشنواره بمناسبت روز زن توسط شهرداری دلوار+تصاویر

توسلی شهردار دلوار: با ایجاد فضای مناسب برای بانوان شهر و بخش دلوار و استفاده از ظرفیت امور بانوان شهرداری و بخش دلوار به دنبال آن هستیم تا نقش‌آفرینی بانوان در حوزه های مختلف علاوه بر فضای شاد و معرفی توانایی‌های این قشر محترم در تمامی زمینه‌‌ها بخصوص پخت غذاهای بومی و محلی،اشتغال پایداری برای بانوان ایجاد نمائیم.

جشن ولادت حضرت فاطمه س در دلوار خبر ساحلی

جشن ولادت حضرت فاطمه س در دلوار

مراسم و جشن بزرگ روز مادر به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا س با حضور فرماندار تنگستان،بخشدار دلوار ،مدیر آموزش و پرورش منطقه دلوار ودیگر مسئولین و خانواده‌های محترم مسئولین و پاسداران توسط فرماندهی سپاه امام حسین ع دلوار با دعوت و اجرای مجری توانمند استانی در سالن آموزش و پرورش منطقه دلوار برگزار شد.