خوش آمدید
نشست هماهنگی دهه مبارک فجر دلوار خبرساحلی

نشست هماهنگی دهه مبارک فجر دلوار

حسن درویشی بخشدار دلوار: مدیران دستگاه اجرایی همه برنامه های فرهنگی. طراحی و چاپ بنر را با لگوی سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری انجام دهند.

زیارت دو مادر شهید شهر دلوار خبر ساحلی

زیارت دو مادر شهید شهر دلوار

حسن درویشی بخشدار دلوار: زیارت و تجلیل از مادران شهدا وظیفه همه ما بوده و دعای خیر این مادران عزیز بدرقه راه ما در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

بررسی مشکلات شهروندان دلوار خبر ساحلی

بررسی مشکلات شهروندان دلوار

علی نعمتی رئیس شورای اسلامی بندر دلوار: در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی،مطالبات شهروندان دلوار به صورت موردی پیگیری خواهد شد.

اهدا 15 حکم دهیار بخش دلوار خبر ساحلی

اهدا 15 حکم دهیار بخش دلوار

لطفی فرماندار تنگستان: شوراها و دهیاران انتقاد پذیر باشند و از ظرفیتهای سازنده مردم در راستای خدمات رسانی مطلوب بهره‌مندی نمایند.

سومین مرحله مسابقات سوارکاری در دلوار خبر ساحلی

سومین مرحله مسابقات سوارکاری در دلوار

به گزارش خبرساحلی،سومین مرحله مسابقات ورزشی سوارکاری به مناسبت سالروز ورود رهبری به دلوار و سالروز شهادت سردار سلیمانی با حضور امام جمعه بخش دلوار،معاونت عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان تنگستان دیگر مسئولین توسط باشگاه سوارکاری صفوی در روستای علی آباد برگزار شد.

بازدید مسئولین بخش دلوار از اداره ثبت احوال خبر ساحلی

بازدید مسئولین بخش دلوار از اداره ثبت احوال

به گزارش خبر ساحلی،به مناسبت گرامی داشت هفته ثبت احوال بخشدار،فرماندهی سپاه امام حسین ع،شهردار و مدیریت آموزش و پرورش دلوار از اداره ثبت احوال بازدید و این هفته را به مدیریت و کارکنان مجموعه تبریک گفتند.

دومین نشست مردمی فرماندار تنگستان در بخش دلوار خبر ساحلی

دومین نشست مردمی فرماندار تنگستان در بخش دلوار

نشست فرماندارتنگستان با دهیاران و روسای واعضای شوراهای اسلامی گورکات روستاهای بخش شمالی بخش دلوار با حضور بخشداردلوار،جمعی ازمدیران شهرستان و بخش دلوار درمسجد ولی عصر روستای گورک کله بندی برگزارشد.

بازدید مدیرکل دفتر روستایی استانداری از روستاهای بخش دلوار خبر ساحلی

بازدید مدیرکل دفتر روستایی استانداری از روستاهای بخش دلوار

مهندس شعبانی مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراها استانداری بوشهر: پایین آوردن نرخ بیکاری در استان با توسعه روستاها سریع انجام خواهد گرفت و در این مسیر، اعتماد و مشارکت اجتماعی، عواملی خواهد بود که به فرآیند توسعه سرعت می‌بخشند و موجبات تحقق آن را فراهم می‌کنند.