خوش آمدید
مانور نقطه صفر امداد و نجات در بخش دلوار برگزار شد. خبر ساحلی

مانور نقطه صفر امداد و نجات در بخش دلوار برگزار شد.

مانور نقطه صفر امداد نجات جاده ای به منظور سطح آمادگی دستگاهای امدادی، خدماتی و پلیس راهور و نیروی انتظامی و راهداری بخش دلوار توسط مدیریت بحران استانداری  ،اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با حضور بخشدار دلوار در حد فاصل محور دلوار به دیر ورودی روستای دلارام برگزار شد.

چالش کتاب در بخش دلوار خبر ساحلی

چالش کتاب در بخش دلوار

حسن درویشی بخشدار دلوار: بخش دلوار غنی از اساتید و نویسندگان بزرگ است که توسط نهادهای مربوطه دیده و از این قشر فرهنگی تجلیل شود.

شهد شیرین مدرسه سازی در بخش دلوار توسط خیرین خبر ساحلی

شهد شیرین مدرسه سازی در بخش دلوار توسط خیرین

عبدالرضا زمانی رئیس آموزش و پرورش منطقه دلوار: از نشست با خیر مدرسه ساز و اخذ سند به متراژ ۱۷۰۰ متر مربع و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان سهم خیر تا تصویب در شورای آموزش و پرورش و کلنگ زنی آن کمتر از ده روز امروز این مدرسه در گورک مزارحسینی کلنگ زنی شد.  

دلوار بار دیگر درخشید خبر ساحلی

دلوار بار دیگر درخشید

عبدالرضا زمانی رئیس آموزش و پرورش منطقه دلوار: سازمان دانش آموزی منطقه دلوار با عنایت به شاخص های رشد سالانه(برنامه ها،اقدامات وفعالیت های سازمان دانش آموزی استان)با بیشترین رشد سالانه درسال تحصیلی 99/98 مقام اول استان را کسب نمودند.

هر شهروند دلواری یک شهردار خبرساحلی

هر شهروند دلواری یک شهردار

حامد خیری شهردار دلوار: شهروندان شهر سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری شهردار افتخاری شهر باشند و نسبت به مسائل و مشکلات شهر احساس مسئولیت کنند .