خوش آمدید
نشست بخشدار با دهیاران بخش دلوار خبر ساحلی

نشست بخشدار با دهیاران بخش دلوار

حسن درویشی بخشدار دلوار: تکریم خانواده های ارجمند شهدا ،ایثارگران ،جانبازان و رزمندگان که الگوی شجاعت و استقامت هستند و جز ارکان  اصلی نظام و از چهره های ماندگار و درخشان تاریخ کشور ما محسوب می شوند امری واجب است.

گرامی داشت ایام دفاع مقدس در دلوار خبر ساحلی

گرامی داشت ایام دفاع مقدس در دلوار

به گزارش خبر ساحلی،نشست بخشدار و فرماندهی سپاه امام حسین ع دلوار جهت هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بخش دلوار انجام گرفت. بخشدار دلوار گفت : هفته دفاع مقدس یاد آور رشادت ها و دلاوری های ایثارگرانی است که با تمام وجود بر مبنای اعتقاد راسخ به جهاد در راه خدا با ولایت پذیری از رهبری فرزانه خاک ایران عزیز را از ورود بیگانه گان مصون نگه داشتند. وی افزود : تجلیل از ایثارگران بخش و برگزاری مراسم یادو خاطره شهیدان عزیز در بخش دلوار در این ایام برگزار خواهد شد.

مراسمات ویژه گرامی داشت سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری+تصاویر خبرساحلی

مراسمات ویژه گرامی داشت سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری+تصاویر

مراسمات ویژه گرامی داشت سالروز شهادت سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری همراه با رونمایی از مقبره شهدای گمنام شهر دلوار و رژه دریایی دریادلان نیروی دریایی سپاه پاسدارن پایگاه دریایی شهید رئیسعلی دلواری و مردم دلیر بخش دلوار و رونمایی از طرح گردشگری مقاومت و پخش مستقیم مراسم ویژه گرامی داشت شهادت شهید رئیسعلی همراه با حضور مردم و مسئولین و پخش از صدا و سیمای مراکز استانها و سراسری برگزار شد.