خوش آمدید
جشنواره پخت غذاهای بومی و محلی در دلوار خبر ساحلی

جشنواره پخت غذاهای بومی و محلی در دلوار

درویشی بخشدار دلوار: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ غذاهای بومی و محله ای بخش دلوار و احیای دوباره فرهنگ استفاده از غذاهای بومی در بین دانش آموزان، مردم و خانواده‌‌ها و همچنین ترویج دوباره طبخ و ارائه غذاهای سنتی، بومی و محلی و شناسایی  و انتقال به نسل های آینده خواهد بود.

همایش پیاده روی بانوان در بندر محمدعامری بخش دلوار برگزار شد خبر ساحلی

همایش پیاده روی بانوان در بندر محمدعامری بخش دلوار برگزار شد

همایش پیاده روی ویژه بانوان از بندر محمدعامری تا ساحل نیلگون خلیج فارس با برگزای مسابقات فرهنگی و ورزشی و اهدا جوائز و تقدیر از فعالین حوزه های مختلف بخصوص علمی و برپایی ایستگاه سلامت با حضور بخشدار دلوار و مشاور امور بانوان بخشداری توسط شورا و دهیاری بندر محمدعامری برگزار شد.

افتتاح کارگاه و نمایشگاه عکس در دلوار خبر ساحلی

افتتاح کارگاه و نمایشگاه عکس در دلوار

کارگاه عکس انجمن سینمای جوان دلوار و نمایشگاه عکس انجمن عکاسان دلوار با حضور بخشدار دلوار ،مدیرکل و معاونت حوزه هنری اداره فرهنگ و ارشاد استان و ریاست انجمن سینمای جوان بوشهر افتتاح و نشست این مسئولین در حوزه های مختلف با هنرمندان بخش دلوار در قالب برنامه های گوناگون برگزار شد. در این نشست ضمن تقدیر ازجناب آقای درویشی بخشدار دلوار توسط اداره فرهنگ و ارشاد تنگستان جناب آقای بهروز دربندی بعنوان مدیر کارگاه و انجمن عکاسان بخش دلوار برگزیده شد.

اردوی فرهنگی ورزشی توان یابان بهزیستی بخش دلوار برگزار شد خبر ساحلی

اردوی فرهنگی ورزشی توان یابان بهزیستی بخش دلوار برگزار شد

اردوی فرهنگی ورزشی توان یابان بهزیستی بخش دلوار به مناسبت روز جهانی معلولان با برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و هنری و اهدا جوائز با حضور بخشدار دلوار و مدیران شهرستان و بخش دلوار توسط بهزیستی شهرستان تنگستان در ساحل دلوار برگزار شد.

آغاز عملیات 72 واحد مسکونی ایتام در استان بوشهر خبر ساحلی

آغاز عملیات 72 واحد مسکونی ایتام در استان بوشهر

عملیات اجرایی 72 واحد مسکونی ویژه ایتام توسط کمیته امداد امام خمینی ره استان و دانشگاه افسری امام حسین ع و سپاه امام صادق ع بوشهر با حضور ریاست کمیته امداد کشور نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس،بخشدار و امام جمعه دلوار و مدیر کل کمیته امداد استان و دیگر مسئولین در بندر محمدعامری بخش دلوار کلنگ زنی شد.

افتتاح 13 هزار مترمربع از معابر روستای جائینک بخش دلوار خبر ساحلی

افتتاح 13 هزار مترمربع از معابر روستای جائینک بخش دلوار

با حضور فرماندار تنگستان ،دکتر شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان و دکتر شاملو معاونت عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بخشدار دلوار  و مسئولین بخش بیش از 13 هزار متر مربع آسفالت معابر روستای جائینک در بخش دلوار افتتاح شد