خوش آمدید
بازدید مشاور رئیس دولت اصلاحات از موزه سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری خبرساحلی

بازدید مشاور رئیس دولت اصلاحات از موزه سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری

بازدید دکتر رسول منتجب نیا فعال سیاسی و مشاور رئیس دولت اصلاحات نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و قائم مقام سابق حزب اعتماد ملی از موزه سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری و آرامگاه استاد شهنواز خالق سریال دلیران تنگستان صبح امروز با همراهی بخشدار دلوار انجام گرفت.

پسماند روستاهای شمالی بخش دلوار ساماندهی شود خبرساحلی

پسماند روستاهای شمالی بخش دلوار ساماندهی شود

حسن درویشی بخشدار دلوار: پسماند روستاهای شمالی بخش دلوار با همکاری شهرداری عالیشهر و دفتر امور روستایی و مشارکت دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها دفع و ساماندهی خواهد شد.

بخش دلوار را مرکز بومی گردی استان خواهیم کرد خبرساحلی

بخش دلوار را مرکز بومی گردی استان خواهیم کرد

حسن درویشی بخشدار دلوار: شهر و روستاهای بخش دلوار با پتانسیل های موجود در امر بومی گردی و گردشگری یکی از مراکز مهم بوده که با همکاری معاونت عمرانی استانداری در سال جاری این امر را با برنامه ریزی ارتقاِء ویکی از مراکز برتر استان در امر بومی گردی و گردشگری تبدیل خواهیم نمود.

تقدیر امام جمعه دلوار از سرپرست سابق فرمانداری تنگستان خبرساحلی

تقدیر امام جمعه دلوار از سرپرست سابق فرمانداری تنگستان

تقدیر حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست امام جمعه دلوار از مهندس دشتی سرپرست سابق فرمانداری تنگستان به پاس خدمات ارزنده در شهرستان تنگستان و بخش دلوار بخصوص گرامی داشت و کنگره سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری در مصلی جمعه شهر دلوار انجام گرفت.

هرگونه ساخت و ساز در حریم جاده ها و اراضی کشاورزی ممنوع است خبرساحلی

هرگونه ساخت و ساز در حریم جاده ها و اراضی کشاورزی ممنوع است

حسن درویشی بخشدار دلوار: ایجاد هر گونه ساخت و ساز یا درختکاری یا زراعت یا اقدام به حفاری در حریم قانونی راهها و زمین های زراعی که تغییر کاربری نشده اند  از طرف وزارت راه و دیگر وزارت خانه ها آگهی شده است ممنوع و پیگیری خواهند شد.

بسیج مردم پایه و مردم نهاد است فرماندار تنگستان

بسیج مردم پایه و مردم نهاد است

رفیعی پور فرماندار تنگستان: امروز همه باید یکدل و یک صدا در کنار هم و در حمایت از دولت برای خدمت رسانی به مردم قرار بگیریم تا بتوانیم مشکلات را پشت سر گذاشته و از این مرحله سخت عبور کنیم.