خوش آمدید
فرماندار شهرستان تنگستان معرفی شود امام جمعه دلوار:

فرماندار شهرستان تنگستان معرفی شود

حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست: چرا باید در این موقعیت حساس، یک شهرستان استراتژیک و مهمی همچون شهرستان تنگستان یکسال بدون فرماندار اداره شود؟

استقبال با شکوه مردم دلوار از ضریح خیمه گاه خبرساحلی

استقبال با شکوه مردم دلوار از ضریح خیمه گاه

مراسم استقبال از ضریح خیمه گاه امام حسین (ع) و حضرت قاسم صبح امروز با حضور باشکوه مردم ، بخشدار ، امام جمعه و مسئولین بخش از میدان شهید رئیسعلی دلواری تا گلزار شهدا شهر دلوار برگزار شد.

اعزام کاروان راهیان نور مدارس دخترانه بخش دلوار خبرساحلی

اعزام کاروان راهیان نور مدارس دخترانه بخش دلوار

اعزام 160 دانش آموز دختر دوره دوم متوسطه در قالب اردوی راهیان نور توسط آموزش و پرورش منطقه دلوار ، بسیج دانش آموزی شهدا دلوار با حضور بخشدار دلوار و ریاست آموزش و پرورش ، شهردار و جانشین فرماندهی سپاه امام حسین(ع) دلوار دیگر ادارات بخش صبح امروز از محل قبور شهدا گمنام شهر دلوار انجام گرفت.

همکاری لنجداران دلوار برای تسریع در پروژه لایروبی خبرساحلی

همکاری لنجداران دلوار برای تسریع در پروژه لایروبی

حسن درویشی بخشدار دلوار: با همکاری لنجداران بندر دلوار،محمدعامری ،جائینک برای جابجایی و تخلیه اسکله محمدعامری و انتقال لنجها به اسکله های همجوار پروژه لایروبی این بندر سریعتر انجام و به بهره برداری خواهد رسید.

شب شعر عاشورایی در دلوار برگزار شد خبرساحلی

شب شعر عاشورایی در دلوار برگزار شد

شب شعر عاشورایی به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان و رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) با حضور بخشدار ، ریاست آموزش و پرورش دلوار ، ریاست فرهنگ و ارشاد شهرستان دشتی ،شاعران و هنرمندان بنام استان و با سخنرانی استاد عابدی توسط بخشداری ،فرهنگ و ارشاد و اداره آموزش و پرورش دلوار در سالن شهید رئیسعلی دلواری آموزش و پرورش دلوار برگزار شد.

راهپیمایی سیزدهم آبان 97 در دلوار+ تصاویر خبرساحلی

راهپیمایی سیزدهم آبان 97 در دلوار+ تصاویر

راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهر دلوار با حضور اقشار مردم ، بخشدار ، امام جمعه ، مسئولین و دانش آموزان بخش دلوار با سخنرانی دکتر کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدرسه شهید بهشتی تا میدان شهید رئیسعلی دلواریبرگزار شد.

تکمیل بزرگراه ساحلی دلوار در اولویت است خبرساحلی

تکمیل بزرگراه ساحلی دلوار در اولویت است

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در تکمیل بزرگراه ساحلی دلوار گفت: تامین اعتبار بزرگراه ساحلی دلوار به دیر از تعهدات وزارت نفت و راه و شهرسازی است که تکمیل آن در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد.