خوش آمدید
صبحگاه مشترک نیروی های نظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در شهرستان تنگستان خبرساحلی

صبحگاه مشترک نیروی های نظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در شهرستان تنگستان

صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی ، بسیجیان ،سپاهیان با حضور فرماندار تنگستان ،بخشداران ،دادستان، فرماندهان سپاها و نیروی انتظامی و مسئولین شهرستان تنگستان در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تنگستان به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

آمار گیری 317 خانوار در 12 روستای بخش دلوار خبرساحلی

آمار گیری 317 خانوار در 12 روستای بخش دلوار

مهندس احمدی رئیس بنیاد مسکن شهرستان تنگستان : طرح سرشماری 317 واحد مسکونی در 12 روستا بخش دلوار سرشماری قرار خواهد شد که اطلاعات جمع آوری شده ضمن حفظ محرمانگی فقط در راستای هدایت گری و مقاوم سازی و برنامه ریزی آتی برای تغییرات سازهای روستایی در بافت های متناسب هر روستا مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

تجلیل از خانواده شهدا محمدعامری در هفته دفاع مقدس خبرساحلی

تجلیل از خانواده شهدا محمدعامری در هفته دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور بخشدار ،ریاست آموزش و پرورش منطقه دلوار،فرماندهی سپاه امام حسین (ع)، ستاد نماز جمعه شهر دلوار، شورا اسلامی و دهیاری بندرمحمدعامری توسط پایگاه حضرت زهرا(س) این روستا از خانواده های شهیدان در محل جلسات این دهیاری تجلیل بعمل آمد.

همایش جوانان انقلابی علمداران حسینی بخش دلوار در روستای علی آباد خبرساحلی

همایش جوانان انقلابی علمداران حسینی بخش دلوار در روستای علی آباد

همایش جوانان انقلابی علمداران حسینی با حضور بخشدار و امام جمعه و فرماندهی سپاه امام حسین (ع) بخش دلوار و جمع باشکوه جوانان عزاداران حسینی و با تقدیر از عوامل برگزار کننده سال گذشته در روستای علی آباد بخش دلوار برگزار شد. در این همایش از سرهنگ دوم پاسدار محمد بهزادی بعنوان برگزار کننده سال گذشته این مراسم در روستای جائینک تقدیر بعمل آمد و این مقام، لوح و هدایای خود را به مردم این روستا تقدیم و به رسم احترام در حسینیه پیامبر اعظم اهدا نمود.

شروع طوفانی تیم شاهین بندر عامری در لیگ دسته سه کشور خبرساحلی

شروع طوفانی تیم شاهین بندر عامری در لیگ دسته سه کشور

تیم شاهین بندر عامری بخش دلوار از دیار تنگستان روز گذشته در اولین مسابقه خود در لیگ دسته سوم کشور تیم شاهین لردگان را با نتیجه شش بر یک در هم کوبید. در این مسابقه مسئولین بخش و شهرستان ،بخشدار دلوار ،دادستان تنگستان ،مدیر ورزش و جوانان تنگستان و دلوار ،مدیر آبفا شهرستان ،رئیس هیئت ورزشهای بومی و محلی شهرستان تنگستان و برخی از شوراها و دهیاران بعنوان یار دوازدهم از تیم شاهین بندر عامری حضور داشتند.

آغاز فصل تحصیل با نواختن زنگ مهر ومقاومت در سراسر مدارس بخش دلوار خبرساحلی

آغاز فصل تحصیل با نواختن زنگ مهر ومقاومت در سراسر مدارس بخش دلوار

زنگ مهر ومقاومت در مدارس ابتدایی شهید رئیسعلی دلواری و شهید جمادی دونماد ایثار و شهادت در بخش دلوار با حضور بخشدار ، امام جمعه و ریاست آموزش و پرورش دلوار و دیگر مسئولین استان و بخش به صدا در آمد. همزمان با بازگشایی مدارس در بخش دلوار حوزه ام البنین س شهر دلوار نیز با حضور مسئولین سال تحصیلی خود را آغاز نمود.