خوش آمدید
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه امام حسین ع دلوار برگزارشد+تصاویر خبرساحلی

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه امام حسین ع دلوار برگزارشد+تصاویر

در سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در بخش دلوار به میزبانی سپاه امام حسین (ع) دلوار و با حضور بخشدار و امام جمعه و شورای اداری و بسیجیان بخش دلوار برگزار شد.

اهدا کوله محبت توسط کمیته امداد امام خمینی ره دلوار برای دانش آموزان تحت پوشش خبرساحلی

اهدا کوله محبت توسط کمیته امداد امام خمینی ره دلوار برای دانش آموزان تحت پوشش

مراسم توزیع بسته لوازم مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره دلوار با حضور بخشدار ،ریاست آموزش پرورش دلوار،مدیر نیروگاه اتمی بوشهر،روحانیون ،معاونت کمیته امداد استان و مدیر کمیته امداد دلوار و دیگر مسئولین در محل کمیته امداد دلوار برگزار شد.

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در دلوار+تصاویر خبرساحلی

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در دلوار+تصاویر

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست امام جمعه دلوار و مداحی حاج علی پولاد و با حضور بخشدار و مدیر صدا وسیمای استان بوشهر ودیگر مسئولین و مادران و شیرخوارگان شهر و روستاهای بخش دلوار با پوشش و پخش مستقیم صدا وسیمای استان بوشهر در حسینیه حضرت رقیه (س) شهر دلوار برگزار شد.

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله 2 در بخش دلوار

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله 2 در بخش دلوار

سرگرد محمد بهزادی جانشین سپاه امام حسین ع دلوار  رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله  2 که تداعی بخش دوران دفاع مقدس می باشد در دلوار به استعداد یک گردان دردو مرحله که مرحله اول در  کنار منزل شهید رئیس علی دلواری و مرحله دوم در مرکز استان در هفته دفاع مقدس برگزارمی گردد. 

افتتاح و نواختن زنگ اولین مدرسه هوشمنداستان بوشهر در دلوار خبرساحلی

افتتاح و نواختن زنگ اولین مدرسه هوشمنداستان بوشهر در دلوار

مراسم افتتاحیه مدرسه غیر دولتی دبستان دخترانه نام آوران جنوب و پسرانه پروفسور سمیعی اولین مدرسه تمام هوشمند استان بوشهر در دلوار با حضور بخشدار و امام جمعه دلوار، معاونت آموزشی ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولین بخش در شهر دلوار افتتاح شد.

استقبال از قهرمان دلواری در مسابقات جهانی نچرال خبرساحلی

استقبال از قهرمان دلواری در مسابقات جهانی نچرال

مراسم استقبال از آقای رضا آتشی قهرمان مسابقات جهانی بدنسازی نچرال با حضور دادستان شهرستان ،بخشدار،شورای شهر و بخش دلوار و دیگرمسئولین و مردم در ورودی شهر دلوار و بندر محمدعامری انجام گرفت.

فینال مسابقات فوتسال پیشکسوتان بخش دلوار بمناسبت هفته دولت خبرساحلی

فینال مسابقات فوتسال پیشکسوتان بخش دلوار بمناسبت هفته دولت

مسابقات فوتسال پیشکسوتان که به مناسبت هفته دولت در روستاهای بخش دلوار با شرکت 12 تیم برگزار شده بود بعد از گذشت دوهفته و بازی های رقابتی شب گذشته فینال این رقابتها بین تیم آموزش پرورش منطقه دلوار و بندرمحمدعامری به میزبانی بندرمحمدعامری با حضور دادستان شهرستان ، بخشدار دلوار و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی و بخش دلوار با قهرمانی بندرمحمدعامری و تجلیل از داوران و برگزار کنندگان به کار خود پایان داد.

کنگره 103 سالگرد شهادت رئیسعلی دلواری برگزار شد+تصاویر خبرساحلی

کنگره 103 سالگرد شهادت رئیسعلی دلواری برگزار شد+تصاویر

گنگره یکصدوسومین سالگرد شهادت سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری با حضور آحاد مردم و مسئولین کشوری ،استانی، شهرستانی ،لشکری با سخنرانی آقای چمران و آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولایت فقیه استان در سالن شهید جمادی شهر دلوار برگزار شد.

اختتامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت همزمان با جشن غدیر در هفته دولت در بندر عامری بخش دلوار خبرساحلی

اختتامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت همزمان با جشن غدیر در هفته دولت در بندر عامری بخش دلوار

در آخرین روز از هفته دولت مراسم جشن ولایت و اختتامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت با حضور بخشدار دلوار و شورای اداری و مردم ولایتمدار با مولودی خوانی ،مسابقه و نمایش هنر رزمی و تجلیل از عوامل برگزاری این طرح در بندر عامری بخش دلوار برگزارشد.

افتتاح پروژه های بخش دلوار با حضور فرماندار تنگستان خبرساحلی

افتتاح پروژه های بخش دلوار با حضور فرماندار تنگستان

در ششمین روز از هفته دولت پروژه روکش آسفالت مسیر خیراندیش گورکات ،خانه بهداشت بندر خورشهاب و 35 هزار مترمربع معابرعمومی در بندر بوالخیر با حضور آقای دشتی فرماندار تنگستان  ،بخشدار دلوار و دیگر مسئولین شهرستان و بخش دلوارافتتاح و به مردم بخش دلوار تقدیم شد. نشست مردمی فرماندار و شورای اداری تنگستان با مردم بوالخیر در مسجد الغدیر این روستا انجام و از نخبگان ورزشی این بندر تجلیل بعمل آمد. در پایان روز ششم هفته دولت فرماندار تنگستان و شورای اداری شهرستان در جمع ورزشکاران پیشکسوت در روستای باشی حاضر و از مسابقات این دوره که به مناسبت هفته دولت انجام گرفته بود بازدید نمود.

برگزاری مسابقات فوتبال پیشکسوت بمناسبت هفته دولت در دلوار خبرساحلی

برگزاری مسابقات فوتبال پیشکسوت بمناسبت هفته دولت در دلوار

آغاز مسابقات فوتبال پیشکسوتان بخش دلوار توسط ستاد برگزاری هفته دولت و ورزش وجوانان بخش دلوار با حضور 12 تیم از روستاها و شهر دلوار شب گذشته با حضور بخشدار و دیگر مسئولین در چند چمن مصنوعی روستاهای بخش دلوار آغاز شد.

مراسمات هفته دولت در بخش دلوار شهریور97 +تصاویر خبرساحلی

مراسمات هفته دولت در بخش دلوار شهریور97 +تصاویر

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت مراسماتی ویژه در روز اول و دوم این هفته با حضور بخشدار و امام جمعه و مدیران دستگاه های اجرایی در دلوار برگزار شد.