خوش آمدید
جلسه ستاد تسهیلات سفر بخش دلوار انجام گرفت خبرساحلی

جلسه ستاد تسهیلات سفر بخش دلوار انجام گرفت

حسن درویشی بخشدار دلوار: دلوار بعنوان نقطه هدف گردشگری داخلی و خارجی استان بوشهر نیازمند توسعه زیرساختهای لازم خواهد بود که دستگاهای اجرایی استانی می بایست توجه بیشتری به این بخش داشته باشند.

مسابقه دو رعد در دلوار برگزار می شود خبرساحلی

مسابقه دو رعد در دلوار برگزار می شود

شعبانی معاونت برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری تنگستان: مسابقه دو بمناسبت گرامی داشت مقام شامخ سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری از چاهتلخ جنوبی تا موزه شهید رئیسعلی دلواری در شهر دلوار توسط دانشگاه پیام نور استان با شرکت ورزشکاران استان و کشور در 16 اسفندماه برگزار می شود.

افتتاح جایگاه سوخت شهدا شهر دلوار خبرساحلی

افتتاح جایگاه سوخت شهدا شهر دلوار

در ایام دهه مبارک فجر جایگاه سوخت شهدای شهر دلوار با قابلیت سوخت گیری 14 خودرو همزمان و بروزترین امکانات ارائه شده جایگاهای برند وزیری در استان فعالیت خود را با حضور بخشدار و شورای اداری شهر دلوار افتتاح و تقدیم به مردم بخش شد.

راهپیمایی 22 بهمن 97 شهر دلوار+تصاویر خبرساحلی

راهپیمایی 22 بهمن 97 شهر دلوار+تصاویر

راهپیمایی حماسه ساز 22 بهمن ماه شهر دلوار با حضور مسئولین ارشد بخش دلوار و مردم همیشه در صحنه دیار سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری از بخشداری تا مصلی جمعه شهر دلوار با شکوه برگزار شد.

افتتاح فاز 3 منطقه نمونه گردشگری دلوار خبرساحلی

افتتاح فاز 3 منطقه نمونه گردشگری دلوار

با حضور فرماندار و معاونت عمرانی فرمانداری تنگستان ،بخشدار و شهردار دلوار و مدیران دستگاه اجرایی شهرستان تنگستان پارک فاز سوم منطقه نمونه گردشگری دلوار افتتاح و تقدیم به مردم شد.

جان گرفتن پروژه بزرگراه بوشهر دلوار دیر خبرساحلی

جان گرفتن پروژه بزرگراه بوشهر دلوار دیر

درویشی بخشدار دلوار: پروژه بزرگراه بوشهر دلوار دیر با حمایت و پیگیریهای استانداربوشهر،فرماندار تنگستان و مسئولان مربوطه عملیات روکش آسفات از امروز 11 بهمن 97 آغاز شد.

مشاور امور جوانان و بانوان بخشداری دلوار معرفی  شد خبرساحلی

مشاور امور جوانان و بانوان بخشداری دلوار معرفی شد

طی حکمی از طرف بخشدار دلوار آقای سیروس نعمتی بعنوان مشاور در امور جوانان و سرکار خانم سکینه خلیلی بعنوان مشاور در امور بانوان بخشداری دلوار منصوب و در جلسه شورای اداری بخش دلوار در بخشداری معرفی شدند.