خوش آمدید
خبر ساحلی

پیام گرامی داشت بخشدار دلوار بمناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)

عبدالرضا عالی پور بخشدار دلوار: *نهاد مقدس کمیته امداد، همواره مامن و ماوای مردمان نیازمندی است که نگاهشان دوخته به دلهای دریایی امدادگران است.*

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار، عبدالرضا عالی‌پور طی پیامی ۱۴ اسفندماه سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری را تبریک گفت . متن پیام ایشان به شرح ذیل است .

به نام خدا
کمیته امداد امام  خمینی (ره ) ، یکی از بزرگترین نهادهای اجتماعی با خدمات رسانی گسترده هست که مهمترین هدف آن کمک به محرومین و مستمندان است.
این نهاد مقدس همواره مامن و ماوای مردمان نیازمندی است که نگاهشان دوخته به دلهای دریایی امدادگران است .
 بحمد الله این مجموعه کارآمد از بدو تاسیس تاکنون خدمات ارزشمندی را در جامعه انجام داده که علاوه بر دستگیری مستمندان و نیازمندان ، در بحث اشتغال و کارآفرینی نیز موفق عمل نموده است و این خود بستر مناسبی جهت رفع محرومیت زدایی و فقرزدایی است .
14 اسفندماه علاوه بر سالروز تاسیس کمیته امداد  امام خمینی (ره) سرآغاز هفته احسان و نیکوکاری نیز هست که نهادینه کردن این فرهنگ غنی برگرفته از اسلام می تواند نقش بسزایی در جهت زدودن درد و غم و آلام انسانهای نیازمند بردارد و حس همدلی و نوعدوستی را در جامعه به ارمغان آورد .
اینجانب ضمن گرامیداشت 14 اسفندماه سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ،به مدیران ، کارمندان و تلاشگران این نهاد انقلابی، آغاز هفته احسان و نیکوکاری را نیز به همه خیرین و نیکوکاران کشور ، استان بوشهر ، شهرستان تنگستان به ویژه بخش دلوار و همه ی کسانی که در یاری رساندن به همنوعان خود تلاش و کوشش می نمایند تبریک عرض نموده، از درگاه ایزد منّان برای همه ی این عزیزان تندرستی، شادکامی و توفیق روز افزون را مسألت می نمایم و از همه مردم نوعدوست ایران اسلامی نیز جهت مشارکت و همراهی در امر خداپسندانه  احسان و نیکوکاری دعوت بعمل می آورم .

عبدالرضا عالی‌پور
بخشدار دلوار

  • admin
  • دوشنبه 14 اسفند ماه 1402
  • 73
  • 0