خوش آمدید
موضوعات : گوناگون و مختلف

پیام تبریک پیشاپیش شهردار مردمی ،محبوب دلوار بمناسبت آغازسال جدید:

به گزارش خبرساحلی متن پیام  تبریک شهردار محبوب  و زحمتکش و مردمی دلوار درسال 95 به شرح زیر است:

به گزارش خبرساحلی متن پیام  تبریک شهردار محبوب  و زحمتکش و مردمی دلوار درسال 95 به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نوروز در انديشه‌ ملت، نماد خيزش و حيات مجدد و شروع دوباره در مرتبه‌ای بالاتر و والاتر است، بي‌ترديد انديشه زيباي نوروز، لطف و عنايت الهي بر ملت بزرگ و جهان بشريت و وعده‌ حاکميت زيبايي‌ها، ارزش‌ها و تجلي کمال‌ خواهي و تعالی جويی انسان است.

حرکت، نشاط، مهرورزی و عشق، تجديد ديدار و ارادت و نوشیدن رهاورد نوروز و تحکيم، هم‌بستگي، دل‌بستگي و زدودن زشتي‌ها، کدورت‌ها و پايه‌گذاري دوستي و محبت ارمغان زيباي آن است.

فراهم‌ کردن زمينه و بستر مناسب براي بهره‌ مندي از طبيعت و مواهب بيکران خداوندی و سير در مظاهر تاريخ و فرهنگ ايران اسلامی، باعث نشاط و طراوت و علاقه‌ی بيش‌تر به ميهن عزيز و تجديد روحيه‌ی خدمت‌گذاری به شهروندان است و در آستانه سال های بلوغ و بالندگي ايران اسلامی، بار ديگر نيازمند وحدت و همدلی همه مردم عزیز شهر دلوار  براي تحقق آرزوها و آرمان‌های مشترکمان هستيم.

نوروز که موسم نزديکي و پيوند دلها و آرزوها است فرصت مناسبي است تا با يکديگر عهد و پيمان ببنديم که تا رسيدن به توسعه همه جانبه و تحقق يک زندگی توأم با معنويت، آرامش و اميد، لحظه‌ای از تلاش و کوشش دست برنداريم.

در آغاز سال جديد آرزوی ما براي همه شهروندان عزيز دلوار ، زندگی در شهری اخلاقی، زيبا، ايمن، شاد، آباد و توسعه يافته، و دیار همیشه خلیج فارس و رئیسعلی دلواری که از جنس رويا و شعار نيست بلکه اهداف به دقت برنامه ريزی شده‌ای هستند که در سال جديد با قاطعيت و پشتکار و مشارکت شهروندان در جهت تحقق آنها تلاش خواهيم کرد.

در اين عيد سعيد باستاني و با اميد به فردايي بهتر و بهاري پربارتر برای جوانان عزیز و مردمان خون گرم دلوار ، بر آستان آفريدگار يگانه سر به سجده شکر مي گذاريم و فروتنانه از او طلب مي کنيم که :"يا مقلب القلوب و الابصار ، يا مدبر الليل و النهار ، يا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الي احسن الحال...

                                                                                                                              من الله توفیق - ندری - شهردار دلوار

کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 2092 بازدید
  • 10 نظر