خوش آمدید
امام جمعه دلوار:

فرماندار شهرستان تنگستان معرفی شود

حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست: چرا باید در این موقعیت حساس، یک شهرستان استراتژیک و مهمی همچون شهرستان تنگستان یکسال بدون فرماندار اداره شود؟

به گزارش خبرساحلی، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های امروز نماز جمعه دلوار با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام اظهار داشت: امام عسکری علیه السلام در زمان حیاتش خصوصا در دوره شش ساله امامت و رهبری خود علیرغم خفقان و تنگناههایی که برای حضرت درست کردند اما خدمات ارزنده ای به اسلام و تشیع ارائه فرمودند.

وی با اشاره به ۹ ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت امام عصر (عج) خاطرنشان کرد: هویت ما شیعیان چیزی جز فرهنگ غدیر، کربلا و مهدویت نیست لذا همه باید در عصر انتظار با صداقت و درستکاری و پرهیز از گناه منتظر واقعی آن حضرت باشیم.

امام جمعه دلوار با اشاره به ۱۲ ربیع الاول سالروز ولادت با سعادت پیامبر اسلام به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت ادامه داد: سالگرد ولادت رسول خدا(ص) که با تدبیر حضرت امام (ره)به هفته وحدت نامگذاری  شده است، فرصت مناسبی برای طرح نیازهای امروز جهان اسلام است. در راس نیازهای جهان اسلام در شرایط کنونی  اتحاد و همدلی، پرهیز از اختلافات و چند دستگی است که آمریکا امروز با سیاست های شیطانی خود آن را دنبال می کند.

وی بیان کرد: تلاش آمریکا برای حفظ بن سلمان به عنوان عامل شرارت در منطقه، تشدید حملات آل سعود به یمن، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه،  مسائلی مهم منطقه هستند که لزوم وحدت مسلمین را بیش از گذشته لازم می‌سازد.

زاهددوست با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با مدال آوران پارا آسیایی اضافه کرد: کار باارزش شما این بود که نشان دادید اگر ظرفیت‌های مغفول در وجود انسان و یا در کشور به کار انداخته شود، قطعاً زمینه ساز پیشرفت و موفقیت‌های بزرگ خواهد بود. همه ما به ویژه جوانان باید از قهرمانی جانبازان و معلولان درس بگیریم و از ظرفیت‌های پنهان خود استفاده کنیم تا بتوانیم به پیشرفت و سعادت دنیا و آخرت دست بیابیم.

وی افزود: یکی از مشکلات بزرگ کشور در شرایظ کنونی استفاده نکردن از ظرفیت‌های فراوان ملی همچون ظرفیت‌های جغرافیایی، فرهنگی، انسانی، منابع زیرزمینی، تجاری و رفت وآمدهای بین المللی است.

امام جمعه دلوار با اشاره به هفته پربرکت بسیج تصریح کرد: تفکر ناب بسیج بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن است و در حقیقت علت مهم شکست ناپذیری انقلاب و عزت و عظمت کنونی نظام اسلامی مجاهدت مخلصانه بسیج و حضور بسیجیان در صحنه است.

وی گفت: امروز تفکر بسیج علاوه بر برکاتی که برای کشور ما و انقلاب اسلامی داشته به برکت انقلاب این تفکر و روحیه بسیجی توانسته در کشورهای دیگر نیز برکات خود را نشان دهد و به طور مشخص آنچه دو کشور عراق  و سوریه را در برابر خطر تروریست‌ها مصون نگه داشت چیزی جز تفکر بسیج و بسیجی نبود....

زاهددوست با اشاره به تعلل در معرفی فرماندار شهرستان تنگستان تصریح کرد: چرا باید در این موقعیت حساس، یک شهرستان استراتژیک و مهمی همچون شهرستان تنگستان یکسال بدون فرماندار اداره شود؟ مردم استان ما و شهرستان تنگستان نجیب و شریف هستند حتما باید فریاد مردم بلند شود تا آقایان به فکر و چاره بیفتند؟مگر قحط‌الرجال است؟ این همه نیروی خوب و کارآمد در بدنه وزارت کشور و دولت داریم چرا بعد از گذشت یکسال شهرستان تنگستان همواره بدون فرماندار اداره شود؟ چه کسی باید پاسخگوی این وضع باشد؟ آقای نماینده محترم مردم در مجلس! اینجا وقت فریادی است که شما باید بر سر وزارت کشور بلند کنید؟ چرا سکوت کرده اید؟

وی با تاکید بر اینکه وزارت ‌کشور باید پاسخگوی تعلل یکساله در انتصاب فرماندار تنگستان باشد افزود: آقای استاندار چرا اجازه داده اید بازی های سیاسی یک نماینده، سرنوشت شهرستان ما را ماه‌ها معلق نگه‌دارد؟ چرا باوجود صدور حکم فرماندار جدید باز هم در معرفی آن امروز و فردا می شود؟ مردم تعلل در معرفی فرماندار را حمل بر کم لطفی و بی توجهی مسئولین  به گرفتاریها و مشکلات شهرستان  می کنند بنابراین طولانی تر شدن این وضع به صلاح دولت و مردم نیست.

امام جمعه دلوار تاکید کرد: با وجود تلاش ها و زحمات سرپرست فرمانداری که قدردان زحمات ایشان هستیم اما هرچه باشد جایگاه و اختیارات فرماندار متفاوت است. امیدواریم استاندار هرچه سریعتر نسبت به این مطالبه به حق مردم چاره ای بیندیشند و فردی شایسته و توانمند را جهت تصدی فرمانداری شهرستان تنگستان به مردم معرفی کنند.

وی با اشاره پاسخ کوبنده حماس به ماجراجویی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس افزود: ایستادگی و پاسخ کوبنده حزب الله  در برابر جنایات رژیم پلید  صهیونیستی سران نابکار این رژیم را مجبور به پذیرش آتش بس کرد و پیروزی بزرگی را برای جبهه مقاومت رقم زد. شلیک ۴۶۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی و مورد هدف قرار دادن اتوبوس نظامیان صهیونیستی آنان را وحشت زده کرد و یکبار دیگر دست برتر جریان حزب الله را به دنیا نشان داد

کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 1033 بازدید
  • 1 نظر