خوش آمدید
خبرساحلی

جلسه ستاد تسهیلات سفر بخش دلوار انجام گرفت

حسن درویشی بخشدار دلوار: دلوار بعنوان نقطه هدف گردشگری داخلی و خارجی استان بوشهر نیازمند توسعه زیرساختهای لازم خواهد بود که دستگاهای اجرایی استانی می بایست توجه بیشتری به این بخش داشته باشند.

به گزارش خبرساحلی،جلسه ستاد تسهیلات سفر بخش دلوار با حضور دستگاهای مربوطه بخش و شهرستان تنگستان به ریاست بخشدار دلوار در بخشداری دلوار انجام گرفت.

بخشدار دلوار در این جلسه گفت: دلوار بعنوان نقطه هدف گردشگری داخلی و خارجی استان بوشهر نیازمند توسعه زیرساختهای لازم خواهد بود که دستگاهای اجرایی استانی می بایست توجه بیشتری به این بخش داشته باشند.

ایشان با توجه موقیعت گردشگردی ، تجاری ،تاریخی  و حضور مسافران نوروزی در سراسر بخش دلوار گفت: با بهره گیری از پتانسیل های بخش دلوار در اقامت گردشگران ، بومی گردی روستایی ،گشت دریایی در روستاهای بخش دلوار در دستور کار قرار گرفته  و از ماه های گذشته تا کنون آمار قابل توجهی از گردشگران داخلی و خارجی از این اقامتگاها و گشت های دریایی خدمات دریافت نمودند.

بخشدار دلوار با توجه به امنیت مسافران در جاده بیان نمود: امنیت جاده های بخش دلوار در جهت کاهش خطرات جاده ای می بایست مورد توجه جدی تر دستگاهای اجرایی قرار گرفته شود.

وی افزود:ستاد اسکان آموزش و پرورش منطقه دلوار  در سال جاری برای فرهنگیان و در صورت نیاز سایر اقشارجامعه تسهیلات بیشتری را برای اسکان مسافران اندیشیده  است و در بیش از 25 مدرسه خدمات ارائه خواهد نمود.

ایشان با توجه ساحل پاک در دلوار بیان نمود: شناگاه ساحل دلوار بعنوان یکی از سواحل پاک از نظر زیست محیطی استان بوشهر برای مسافران و مهمانان ساماندهی شده است

در این جلسه شهرداری دلوار بعنوان دبیر ستاد تسهیلات سفر انتخاب شد.

گزارش تصویری:

کپی
لینک اشتراک گذاری

  • 1001 بازدید
  • 8 نظر