خوش آمدید
خبر ساحلی

کنگره سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری در سطح ملی برگزار خواهد شد

لطفی فرماندار تنگستان: *کنگره سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری پاسداشت و تکریم یک تفکر اسلامی بوده که شاکله اصلی آن تبعیت پذیری از ولایت فقیه و مراجع تقلید است.*

فرماندار تنگستان در نشست هماهنگی برگزاری کنگره ملی شهید رئیسعلی دلواری ضمن تسلیت شهادت حضرت آیت الله دکتر رئیسی و همراهان حادثه تلخ سانحه هوایی گفت: خدمات شهید رییسی و دیگر همراهان و اقدامات آنان در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند.
ایشان در ادامه افزود: مقاومت در برابر ظلم و استکبار توسط مردم و سرداران جنوب بویژه شهید رئیسعلی دلواری با امکانات کم و محدود در آن زمان انجام گرفته که بیانگر غیرت ودلیری این مردمان بوده است.
لطفی تاکید نمود: مقاومت و رشادتهای سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری و همرزمان یک قیام اسلامی در برابر ظلم است.
وی خاطرنشان کرد: اندیشه ها و رفتارهای اسلامی شهید رئیسعلی دلواری با مردم داری ادغام شد و ماندگار ماند.
فرماندار تنگستان برگزاری مراسمات برای نکوداشت نام و یاد سرداران جنوب بویژه سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری را امری واجب دانست و گفت: مراسمات سالهای گذشته بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری که به خوبی و با کیفیت مطلوب برگزار گردید قابل تقدیر است که می بایست با تلاش و هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر کنگره امسال به صورت ویژه و به صورت ملی در استان برگزار گردد.
ایشان در ادامه تاکید نمود: حضور عموم مردم استان در برنامه های ایام گرامی داشت و کنگره ملی شهید رئیسعلی دلواری باعث پررنگ تر شدن این مراسمات خواهد شد.
ایشان نقش پژوهشگران را یک امر مهم در بزرگداشت نام این سردار رشید اسلام  دانست و گفت: پژوهشگران و سخنوران حماسی می‌توانند نقش بسزایی را در معرفی هرچه بهتر سرداران جنوب استان علی الخصوص سردار شهید رئیسعلی دلواری را ایفا نمایند.
ایشان در ادامه با توجه به برگزاری مراسمات در هوای گرم بیان داشت: سالن مجتمع فرهنگی هنری شهید رئیسعلی دلواری  با تخصیص صددرصدی  اعتبار در سال آینده برای برگزاری کنگره ملی سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرماندار تنگستان انجام کار برای شهیدان را افتخار دانست و گفت:  کار و هر تلاشی در راستای زنده نگه داشتن یاد شهداء و شهید رئیسعلی دلواری یک وظیفه برای همه مردم و مسئولین خواهد بود.

گزارش تصویری:

  • admin
  • چهارشنبه 09 خرداد ماه 1403
  • 99
  • 0