خوش آمدید
خبر ساحلی

پیام تسلیت بخشدار دلوار به مناسبت شهادت رئیس جمهور انقلابی و جهادی حضرت آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت

عبدالرضا عالی‌پوربخشدار دلوار؛ *شهادت بهترین و جاودانه ترین هدیه خداوند برای حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب ، مردمی و جهادی  و دیگر خادمین واقعی ملت بود.*

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار، عبدالرضا عالی‌پور، بخشدار دلوار در پی وقوع حادثه دلخراش و دردناک عروج ملکوتی ریاست محترم جمهوری و دیگر شهدای خدمت پیام تسلیتی صادر نمود که متن این پیام بدین شرح است . 

به نام خدا 
انا لله و انا الیه راجعون
ضایعه جبران ناپذیر شهادت خادم الرضا(ع)  ، خادم ملت ، سلاله پاک زهرای اطهر (س) سید محرومان و مظلومان،  حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهان شهید ایشان موجب تالم و تاثر شدید همگان گردید .
به یقین تلاش‌ها، مجاهدت ها و خدمات رئیس جمهور محبوب ، جهادی و مردمی که شوق خدمت به مردم از ویژگی های بارز او در تمام عمر با عزت خود بود ؛ در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی به یادگار خواهد ماند و ملت عزیز و قدرشناس ، خادم مخلص و متواضع خود را فراموش نخواهند کرد و شهادت بهترین و جاودانه ترین هدیه ای بود که خداوند بزرگ به این مرد خدا و همه همراهان خدوم ایشان ، ارزانی داشت . 
اینجانب با کمال تاسف و تاثر این ضایعه عظیم را محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه دولتمردان و آحاد ملت عزیز ایران و  خانواده معظم شهدای گرانقدر  این سانحه دردناک ،  تسلیت و تعزیت عرض نموده ، از خداوند منان ، رضوان الهی برای این شهیدان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان و اعتلای کشور عزیزمان ایران را مسالت می نمایم .
بی شک با وجود امید آفرین و آرامش بخش  رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای( مدظله العالی ) همانند لنگرگاهی استوار و مقاوم همانطور که خود معظم له هم فرمودند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نخواهد آمد و مثل همیشه به فضل الهی این کشور از این بزنگاهها و شرایط سخت به سلامت عبور خواهد کرد .

عبدالرضا عالی‌پور 
بخشدار دلوار

  • admin
  • دوشنبه 31 ارديبهشت ماه 1403
  • 144
  • 0