خوش آمدید
خبرساحلی

پیام تبریک بخشداردلواربمناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار:   *شفافیت و صداقت دو عنصر اصلی روابط عمومی ها جهت انجام خدمت صادقانه متقابل به  مخاطبین و مدیر قلمداد می گردد.*

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار، عبدالرضا عالی پور طی پیامی  ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.  
متن پیام ایشان بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
 ارتباطات را می توان بخش مهمی از تعامل و توسعه و در نتیجه پیشرفت و رسیدن به اهداف هر سازمانی دانست ؛ چرا که عملکرد درونی و بیرونی سازمانها در هم تنیده هست و بدون توجه به ارتباطات دوسویه ، اثربخشی لازم را نخواهد داشت . 
در این میان روابط عمومی ها به عنوان قلب تپنده و عنصری موثر در پیشبرد اهداف سازمانها،  نقش ویژه و مهمی در جهت ایجاد ارتباط و تعاملات اطلاعاتی ایفاء می کنند و مهمترین و شاید اصلی ترین حلقه اتصال و ارتباط بین مخاطبین و سازمان متبوع خود هستند و در واقع  زبان گویا، چشم بینا و گوش شنوا جهت خدمت صادقانه به مردم و در مقابل مشاوره به مدیر مجموعه به شمار می آیند .
نکته قابل توجه این است که روابط عمومی ها علاوه بر صداقت و شفافیت در ارتباط می بایست منعکس کننده و دریافت کننده به موقع عملکرد و گزارش اخبار و وقایع مرتبط با فعالیت نهاد مربوط خود نیز به نحو احسن باشند و اهتمام جدی در این امر داشته تا هم گزارشگر خدمات رسانی مجموعه خود بوده و هم اینکه وظیفه آگاهی بخشی را جهت رسیدگی و پیگیری امور مردم به نحو شایسته و مطلوب به انجام برسانند .
اینجانب فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمام فعالان این عرصه ،  مدیران ، کارشناسان روابط عمومی همه نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی استان بوشهر خصوصا شهرستان تنگستان و بخش دلوار تبریک و تهنیت عرض نموده ؛ رشد ، توسعه ، بالندگی و سربلندی همه رابطین عمومی میهن عزیز اسلامی ایران را از درگاه ایزد منان خواستارم.

عبدالرضا عالی‌پور

بخشدار دلوار

  • admin
  • جمعه 28 ارديبهشت ماه 1403
  • 191
  • 0