خوش آمدید
خبر ساحلی

پیام بخشدار دلوار به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره)

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار: *اندیشه و آرمان های امام راحل (ره) همواره‌ چراغ راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر برهه ای از تاریخ ، تحت زعامت ولی فقیه زمان،  حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مد ظله العالی ) خواهد بود .*

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار، عبدالرضا عالی پور بخشدار دلوار طی پیامی سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت . متن پیام ایشان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 ۱۴ خرداد ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ، یادآور مصیبت عظیم و جانکاه ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه ) است. شخصیتی که در پرتو ایمان به خدا و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر توانست پرچم باشکوه حق و حقیقت و حکومت اسلامی را در ایران عزیز برافراشته نماید.
بدون تردید نقش این بزرگ مرد همیشه جاودان تاریخ در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و بویژه  قیام ۱۵ خرداد۱۳۴۲ که نقطه آغازی برای طوفان عظیم انقلاب اسلامی است،بی بدیل بوده است.
اینک در حالی  سالگرد عروج ملکوتی
امام عزیز را گرامی میداریم که ملت ایران عزادار از دست دادن رییس جمهوری مردمی ، جهادی و خستگی ناپذیر است که به حق پیرو آن پیر جماران بود و هر چند که فقدان ایشان و همراهان ؛ ضایعه بس عظیم را برای کشور بوجود آورد اما به فضل الهی ، ناخدای کشتی این انقلاب و رکن رکین آن یعنی ولایت فقیه، با زعامت رهبر عزیز ایران حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله‌العالی ) به بهترین روش ، هدایتگر این نظام مقدس و عظیم  مردمی است تا در دنیای آشوب زده کنونی ، هیج خللی متوجه آن نگردد و بدون شک مردم ما در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری چهاردهم ، ارادت همیشگی خود را به ایران عزیز ، امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب نشان خواهند داد . 
اینجانب ضمن تسلیت مجدد  شهادت رئیس جمهور محبوب آیت الله رییسی و همراهان شهیدش ، ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)  و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را به عموم ملت بزرگ ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه تنگستان و بخش دلوار تسلیت عرض نموده و اظهار امیدواری می نمایم که بتوانیم با پاسداری از آرمانهای والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان و  در راستای  اعتلاء و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش گام برداریم .

عبدالرضا عالی‌پور 
بخشدار دلوار

  • admin
  • يكشنبه 13 خرداد ماه 1403
  • 111
  • 0