خوش آمدید

مراسم سوگواری شهادت ریاست جمهور و همراهان در بندر بوالخیر بخش دلوار برگزار شد

سعید حیدری مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری بوشهر: *شهدای ما بخصوص شهید جمهور و همراهان با رفتن خود خون تازه ای به درخت تنومند انقلاب اسلامی تزریق نمودند.*

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار مراسم عزای شهادت رئیس جمهور و همراهانش با سخنرانی سعید حیدری مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری بوشهر و با حضور بخشدار دلوار و دیگر مسئولین و مردم همیشه در صحنه بندر بوالخیر در مسجد جامع الغدیر این بندر برگزار شد.
مدیرکل سیاسی با تسلیت این حادثه دلخراش به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مردم عزیز ایران گفت: در آستانه جشن میلاد امام رضا (ع) ملت ما عزادار شد.
ایشان در ادامه بیان نمود: حضرت آیت الله رئیسی در میان ما مردی خادم ،صادق و ولایت مدار و خستگی ناپذیر بود که خستگی را خسته کرده بود که از میان ما رفت.
ایشان رئیس جمهور را فردی بی ریا دانست و گفت: این بزرگ مرد فردی ساده زیست بود که سلوک شخصی او تشریفات جایی نداشت.
حیدری در ادامه با توجه به وقف تمام عمر ریاست جمهور شهید در راه خدمت به مردم بیان نمود: جمعه ها شروع کارش بود و تعطیلی نمی شناخت.ایشان فردی صادق و ولایت مدار و نگاه او گره گشایی از مردم بود .
وی مردم داری را یکی از صفات بارز شهید جمهور دانست و گفت:در هر جا کار کرد منشا خیرات بود ،خادم یاران امام رضا را بنیان نهاد،در قوه قضاییه به دنبال استیفا حقوق مردم و صیانت از بیت المال بود.
ایشان در ادامه افزود:این مرد در حالی به لقا الله پیوست که در حال حل مشکلات مردم بودو هیچ جایی قدم نمی گذاشت مگر اینکه کاری را حل کند
مدیرکل سیاسی حل گره های مردم را یکی دیگر از خصوصیات رئیس جمهور دانست و گفت: رئیسی ۳ بار به استان بوشهر سفر کرد و می‌گفت اگر ضرورت داشته باشد برای حل مشکل مردم چندین بار هم به جایی سفر خواهم کرد.
ایشان خاطر نشان کرد:این شهید جمهور فردی بود که اتکا او به خدا و ظرفیت های داخلی و توجه به ظرفیت جوانان را همواره دنبال می کرد
ایشان با اندوه در سوگ شهیدان حادثه شهادت ریاست جمهور و همراهانش گفت: امروز این مرد بزرگ در بین ما نیست لکن شاخصه های متعددی را برجسته کرد و در اذهان عمومی ماندگار نمود.
وی افزود :در مدیریت انقلابی پشت میز نشینی شاخصه مطلوب نخواهد بود و کار میدانی و جهادی شاخصه مدیر انقلابی محسوب می شود
ایشان تاکید نمود: مدیر تراز انقلاب باید در بین مردم حضور داشته باشد.
حیدری در ادامه بیان نمود: انقلاب اسلامی همواره منشا رویش ها بوده و تاریخ انقلاب اسلامی و رویش ها موید این موضوع است.
ایشان سفرهای شهید جمهور را در استان بوشهر منشا خیر و برکت دانست و گفت: پروژه های زیادی با حضور رئیس جمهور در استان اجرا و جان دوباره گرفت که میتوان برخی را نام برد مثل بیمارستان بوشهر . بزرگراه بوشهر شیراز . راه آهن بوشهر شیراز، بیمارستان دیر و .‌‌ اشاره نمود .
حیدری در پایان اظهار امیدواری کرد که گفتمان مقاومت و خدمت بعد از شهادت شهدای خدمت قوی تر ادامه خواهد یافت و شرکت حداکثری در انتخابات پیش رو مسیر پیش رونده انقلاب را تداوم خواهد داد .

  • admin
  • جمعه 04 خرداد ماه 1403
  • 144
  • 0