خوش آمدید
خبر ساحلی

امتحانات نهایی در بخش دلوار با کیفیت مطلوب برگزار می‌شود

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش دلوار: ۹۳۳* دانش آموز در سه نقطه بخش دلوار امتحانات نهایی امسال را برگزار خواهند نمود.*

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار ،نشست شورای آموزش و پرورش با موضوع برگزاری امتحانات نهایی در سالن جلسات آموزش و پرورش دلوار برگزار شد.
بخشدار دلوار ضمن تشکر از مدیر و پرسنل آموزش و پرورش منطقه دلوار این امتحانات را بسیار حائز اهمیت به لحاظ نتیجه چندین سال تلاش دانش آموزان دانست و گفت: تمامی دستگاههای مربوطه در امر ایجاد فضای مناسب برای برگزاری امتحانات نهایی در بخش دلوار پای کار هستند و از هیچ تلاشی جهت جلب رضایت دانش آموزان و ایجادی محیطی آرام برای برگزاری آزمون دریغ نخواهند ورزید.
رئیس شورای آموزش و پرورش دلوار دانش‌آموزان را آینده ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: همه ما در هر پست و جایگاهی که قرار داریم مدیون آموزش و پرورش هستیم و می بایست در همه حال و در هر جایی که نیاز بود به کمک آموزش و پرورش بیاییم .
عالی پور در پایان بیان نمود:تمامی کمبودها و نواقص برای انجام فرایند برگزاری آزمون برطرف شده و آمادگی لازم از هر جهت چه از  لحاظ امنیتی ، بهداشت و درمان و نیز پیش بینی وضعیت آب و برق ، جهت این امر مهم وجود دارد .

  • admin
  • شنبه 29 ارديبهشت ماه 1403
  • 94
  • 0