خوش آمدید
مراسم تقدیر و تجلیل از شهردار و دهیاران بخش دلوار خبرساحلی

مراسم تقدیر و تجلیل از شهردار و دهیاران بخش دلوار

به مناسبت روز شهرداری و دهیاریها مراسم تکریم و تجلیل از شهردار و دهیاران بخش دلوار با حضور معاونت عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری تنگستان ،بخشدار دلوار معاونت دفتر امور روستایی استان ،شهردار دلوار و شورای بخش دلوار و خانواده محترم دهیاران برگزار شد.

میز خدمت اداره تامین اجتماعی دلوار در مصلی جمعه خبرساحلی

میز خدمت اداره تامین اجتماعی دلوار در مصلی جمعه

اقدام پسندیده ریاست تامین اجتماعی دلوار همزمان با هفته تامين اجتماعى , احمد قادریان رئیس تامین اجتماعی دلوار به همراه کارشناسان تامین اجتماعی بخش دلوار  در قالب برنامه ای تحت عنوان میز خدمت در ستاد نماز جمعه حضور داشتند و به سوالات مردم پاسخ دادند.

کشف ۶۰ کیلو گرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در اهرم خبرساحلی

کشف ۶۰ کیلو گرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در اهرم

حجت‌الاسلام عباس فقیه دادستان عمومی و انقلاب تنگستان: با رصدهای اطلاعاتی دقیق و تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر تنگستان و همراهی تیمی از پلیس مواد مخدر استان و طی یک عملیات تعقیب و گریز باند سه نفره حامل مواد مخدر که با دو دستگاه اتومبیل سواری حامل ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک بودند دستگیر و روانه زندان شدند.

دیدار و تبریک بخشدار و شهردار دلوار به ریاست و کارکنان صنعت و معدن و تجارت شهرستان تنگستان خبرساحلی

دیدار و تبریک بخشدار و شهردار دلوار به ریاست و کارکنان صنعت و معدن و تجارت شهرستان تنگستان

درویشی بخشدار دلوار: بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن مجالی است تا در پرتو منویات مقام معظم رهبری، سیاستهای اقتصاد مقاومتی را چراغ راه قرار داده و با همکاری و همراهی بخش دولتی و خصوصی در راستای توسعه استان و کشور عزیزمان ایران اسلامی گام برداریم

برگزاری کلاسهای غنی سازی اوقات فراغت در بخش دلوار خبرساحلی

برگزاری کلاسهای غنی سازی اوقات فراغت در بخش دلوار

حسن درویشی بخشدار دلوار: اوقات فراغت دانش آموزان درفصل تابستان با برنامه ریزی و با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ، توسط آموزش و پرورش منطقه دلوار و با همکاری مدیران مدارس ،شوراها و دهیاران روستاها در سراسر اجرا شود. 

انتصاب روح الله درویشی بعنوان مسئول ستاد نماز جمعه دلوار خبرساحلی

انتصاب روح الله درویشی بعنوان مسئول ستاد نماز جمعه دلوار

انتصاب مهندس روح الله درویشی بعنوان مسئول ستاد نماز جمعه دلوار توسط امام جمعه انجام گرفت. با قابلیت بالا  و برنامه ریزی در تمام زمینه های فرهنگی ، ایشان برای سال متوالی به این سمت نیز برگزیده و از زحمات  یکساله ایشان در نماز جمعه شهر دلوار تقدیر بعمل آمد. خبرساحلی ضمن تبریک، برای این بزرگوار آرزوی موفقیت می نماید.