خوش آمدید
افتتاحیه جام شهدای بندر رستمی بخش دلوار خبرساحلی

افتتاحیه جام شهدای بندر رستمی بخش دلوار

مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال ویژه ماه مبارک رمضان با حضور بخشدار دلوار و با شرکت تیم های مختلف از روستاهای جنوبی بخش دلوار به یاد شهدای بندر رستمی در این بندر آغاز شد.

رونمایی کتاب ترجمان صبح از بشیر علوی در بخش دلوار خبرساحلی

رونمایی کتاب ترجمان صبح از بشیر علوی در بخش دلوار

با حضور دکتر حمیدی استاد برتر ادبیات،درویشی بخشدار دلوار و دریایی از بزرگان فرهنگ و ادب و شاعران استان از دومین کتاب استاد بشیر علوی با نام ترجمان صبح در سالن فرهنگ و ارشاد دلوار رونمایی شد.

تقدیر از معلمان دبیرستان امام صادق ع روستای پهلوانکشی بخش دلوار خبرساحلی

تقدیر از معلمان دبیرستان امام صادق ع روستای پهلوانکشی بخش دلوار

حسن درویشی بخشدار دلوار: نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان بسیار مهم جلوه می‌کند ، چرا که معلمان جامعه، انسان سازان نسل آینده خواهند بود ، لذا نقش معلمان به گفته حضرت امام خمینی (ره) همچون نقش انبیا است برای مردم خواهد بود.

اهدا یادگاری های استاد شهنواز به موزه سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری خبرساحلی

اهدا یادگاری های استاد شهنواز به موزه سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری

یادگاریها و مستندات استاد همایون شهنواز گارگردان سریال دلیران تنگستان توسط خانواده این زنده یاد با حضور بخشدار دلوار ،مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان ، ریاست آموزش و پرورش منطقه دلوار و فرمانده حوزه خواهران دلوار در موزه سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری به این مکان اهدا شد.  

برگزاری مراسم بزرگداشت روز معلم در دلوار خبرساحلی

برگزاری مراسم بزرگداشت روز معلم در دلوار

به مناسبت روز معلم آموزش و پرورش دلوار در دو نوبت صبح و عصر با سخنرانی آقای خورشیدی معاونت سیاسی امنیتی استانداری و قلندری معاونت ورزش و سلامت آموزش و پرورش استان و با حضور دیگر مسئولین و فرهنگیان در سالن شهید رئیسعلی دلواری از این قشر عظیم فرهنگی تقدیر بعمل آوردند.

نواختن زنگ ایمنی در مدرسه قلمچی گورک دژگاه بخش دلوار خبرساحلی

نواختن زنگ ایمنی در مدرسه قلمچی گورک دژگاه بخش دلوار

زنگ ایمنی در مدرسه دبستان قلم چی روستای گورک دژگاه به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل با حضور بخشدار دلوار، مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان ،مدیریت آموزش و پرورش منطقه دلوار با اهدا جوایز به دانش آموزان این مدرسه به صدا درآمد.

نواختن زنگ سپاس به مناسبت هفته عقیدتی در دلوار خبرساحلی

نواختن زنگ سپاس به مناسبت هفته عقیدتی در دلوار

به مناسبت هفته عقیدتی توسط سپاه امام حسین(ع) زنگ سپاس و تقدیر از معلم بازنشسته در بندرعامری و معلمان مدرسه مرحوم محمدی بندر بوالخیر با حضور بخشدار ،فرماندهی سپاه  امام حسین(ع)،مدیریت آموزش و پرورش منطقه دلوار و دیگر مسئولین انجام شد.