خوش آمدید
مراسم چهلم خالق سریال دلیران تنگستان استاد شهنواز در دلوار خبرساحلی

مراسم چهلم خالق سریال دلیران تنگستان استاد شهنواز در دلوار

مراسم چهلم خالق سریال تنگستان استاد همایون شهنواز با حضور خانواده این بزرگوار و معاونت عمرانی استاداری دکتر زرین فر ،بخشدار،امام جمعه ،شهرداری و شورای شهردلوارو مسئولین بخش دلوار و خانواده این بزرگوار در سالن شهید رئیسعلی دلواری آموزش و پرورش منطقه دلوار برگزار شد.

استاندار بوشهر وعده رفع مشکلات عمرانی و آبرسانی بخش دلوار داده است خبرساحلی

استاندار بوشهر وعده رفع مشکلات عمرانی و آبرسانی بخش دلوار داده است

زاهددوست امام جمعه دلوار: استاندار هم جهت حل این مشکلات قول پیگیری و مساعدت دادند و هم در خصوص راه ارتباطی و هم در خصوص مشکلات آبرسانی به مردم و هم در جهت حل مشکلات عمران شهری و سایر مشکلات و مطالبات مطرح شده وعده دادند به رفع مشکلات مردم کمک کنند.

جشن بزرگ نوروزگاه در بندر عامری بخش دلوار خبرساحلی

جشن بزرگ نوروزگاه در بندر عامری بخش دلوار

حسن درویشی بخشدار دلوار: هدف از برنامه های تدوین شده از سوی دستگاه های اجرایی ایجاد برگزاری برنامه هایی شادی و نشاط آور برای مردم است و از طرفی معرفی استان و بخصوص بخش دلوار برای گردشگری از دیگر اهداف فعالیت های ما در نوروز امسال خواهد بود.

بازدید میدانی مدیرعامل  بنادر کشور از اسکله های بخش دلوار خبرساحلی

بازدید میدانی مدیرعامل بنادر کشور از اسکله های بخش دلوار

بازدید راستاد معاون وزیر و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، دکتر شهریاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،معاون عمرانی فرمانداری شهرستان تنگستان و بخشدار دلوار از وضعیت اسکله بنادر محمد عامری و بوالخیر در بخش دلوار  راستاد در این بازدید بیان نمود لایروبی اسکله بندر محمد عامریبه زودی آغاز خواهد شد. ایشان افزودند، دو دستگاه اتش خوار سبک برای اسکله های بندر محمد عامری و بوالخیر تخصیص خواهد داده شد. در پایان بازدید ایشان بیان نمود ،پهلوگیری و ساماندهی اسکله بندر بوالخیر به زودی برای روندبهتر و رونق تجارت این بندر ساخته خواهد شد.

شب شعر بهار تنگستان در بندر بوالخیر بخش دلوار خبرساحلی

شب شعر بهار تنگستان در بندر بوالخیر بخش دلوار

شب شعر بهار تنگستان با حضور دریایی از اساتید و مسئولین برجسته استان با سخنرانی استاد جلال الدین کزازی در بندر تجاری بوالخیر به همت شورا و دهیاری و اساتید این بندر  به یاد و نام اولین معلم بخش غلامرضا خلیلی برگزار شد.

سفر نوروزی استاندار بوشهر به شهر دلوار

سفر نوروزی استاندار بوشهر به شهر دلوار

گراوند استاندار بوشهر: تشکیل کار گروه ویژه جهت مدیریت و ساماندهی مطلوب منطقه نمونه گردشگری دلوار به ریاست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهربزودی انجام خواهد شد.