خوش آمدید
جشن غدیر در دلوار برگزار شد خبرساحلی

جشن غدیر در دلوار برگزار شد

عاشقان و محبان اهل بیت علیهم السلام در شهر حماسه خیز دلوار به مناسبت عید غدیر خم با برگزاری مراسم جشن و سرور ارادت قلبی خود را به فاتح خیبر مولی الموحدین حضرت علی (ع) ابراز کردند.

کلنگ زنی فاز سوم مجتمع پرورش میگو دلوار خبرساحلی

کلنگ زنی فاز سوم مجتمع پرورش میگو دلوار

فاز سوم بهره برداری پرورش میگو دلوار به مساحت 50 هکتار در هشت مزرعه با ظرفیت 1000 تن میگو و اشتغال زایی 130 نفر مستقیم و غیر مستقیم با حضور فرماندار تنگستان و مدیرکل شیلات استان و دیگر مسئولین استان ،شهرستان، بخش کلنگ زنی شد.

مسابقه فوتبال پیشکسوتان و کارمندان دولت در دلوار خبرساحلی

مسابقه فوتبال پیشکسوتان و کارمندان دولت در دلوار

به مناسبت گرامی داشت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت دیدار دوستانه فوتبال بین کارکنان دولت و پیشکسوتان روستای جائینک در زمین چمن مصنوعی روستای چاهتلخ شمالی با حضور بخشدار دلوار و نماینده شوراهای بخش و مردم برگزار شد.

دیدار مسئولین با خانواده مرحوم انصاری بخشدار فقید بخش دلوار خبرساحلی

دیدار مسئولین با خانواده مرحوم انصاری بخشدار فقید بخش دلوار

روز گذشته فرماندار شهرستان تنگستان دکتر دهدشتی و امام جمعه دلوار ،بخشدار ،ریاست بنیاد مسکن تنگستان ،شورا و شهردار دلوار و جمعی از اهالی دلوار از خانواده بخشدار سابق دلوار مرحوم انصاری دیدار و از این خانواده محترم تقدیر بعمل آوردند.

تقدیر از عاملین خادم نماز جمعه دلوار خبرساحلی

تقدیر از عاملین خادم نماز جمعه دلوار

روز گشته از خادمین ،مکبرین و قاریان ،عکاسان و خبرنگاران ستاد اقامه نماز جمعه دلوار توسط این ستاد با حضور امام جمعه و بخشداردر مصلی نماز جمعه دلوار تقدیر بعمل آمد.

آغاز هفته دولت با یاد شهدا در دلوار خبرساحلی

آغاز هفته دولت با یاد شهدا در دلوار

مراسمات ویژه آغاز هفته دولت با غبار روبی قبور شهدا و دیدار با خانواده شهدا و دیدار با امام جمعه بخش دلوار با حضور بخشدار و مسولین بخش دلوار صبح امروز برگزار شد.