خوش آمدید
بوی عطر شهید گمنام در دلوار خبرساحلی

بوی عطر شهید گمنام در دلوار

این روزهای حال و هوای استان بوشهر "شهدایی" شده است شهر دلوار امروزمیزبان شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس بود ومردم شهید پرور دیار حماسه خیز جنوب، استقبال بی نظیری از این کبوتر عاشق داشتند و برای آن شهید والامقام سنگ تمام گذاشتند.

ساختمان تحقیقات و حفاظت فنی و بهداشت کار در تنگستان ساخته خواهد شد. خبرساحلی

ساختمان تحقیقات و حفاظت فنی و بهداشت کار در تنگستان ساخته خواهد شد.

محمدحسینی رئیس اداره کار شهرستان تنگستان: به همت فرماندار جوان و ساعی شهرستان تنگستان دکتر دهدشتی و معاونین فرمانداری با تخصیص مبلغ 300 میلیون تومان ساخت ساختمان تحقیقات و حفاظت فنی و بهداشت کار در شهرستان از امسال آغاز خواهد شد.  

رضایت مردم از شرکت گاز رسانی تنگستان خبرساحلی

رضایت مردم از شرکت گاز رسانی تنگستان

زارعی ریاست اداره گاز شهرستان تنگستان: دو پروژه با اعتبار بیش از 20 میلیارد تومان آماده بهره برداری و افتتاح در هفته دولت سال جاری خواهیم داشت.

کارگاه آموزشی شوراهای بخش دلوار برگزار شد خبرساحلی

کارگاه آموزشی شوراهای بخش دلوار برگزار شد

حسن درویشی بخشدار دلوار شوراها با مطالعه قوانین آیین نامه ها و دستورالعمل ها ضمن آشنایی با وظایف محوله شوراها و دهیاران می توانند در جهت پیشرفت توسعه همه جانبه روستاها بیشترین خدمات را برای روستاهای خود بکار گیرند.

پیام تبریک بخشدار دلوار بمناسبت روز خبرنگار خبرساحلی

پیام تبریک بخشدار دلوار بمناسبت روز خبرنگار

متن پیام تبریک حسن درویشی بخشدار دلوار بمناسبت روز خبرنگار: بسمه تعالی رسالت اصحاب رسانه بعنوان پل ارتباط بین مردم و دستگاه های اجرایی و قضایی از اصول توسعه فرهنگ جامعه و حقوقی شهروندی است و از سوی دیگر آگاهی در رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه و اعتماد بخشی مردم به نظام و دولت ها را در پی دارد.

اسکله های بخش دلوار ایمن گردد خبرساحلی

اسکله های بخش دلوار ایمن گردد

حسن درویشی بخشدار دلوار : عملیات ایمن سازی و لایروبی تمام اسکله های بخش می تواند از خسارت های جانی و مالی مردم جلوگیری و افزایش رونق صیادی و تجاری ایمن  در این بنادر در پی داشته باشد.

گمرک بندر بوالخیر خبر از صادرات شتر به کشور قطر داد خبرساحلی

گمرک بندر بوالخیر خبر از صادرات شتر به کشور قطر داد

خليلي رئیس تعاوني لنج داران بندر بوالخير خبرداد: اولين محموله صادراتي در سال ١٣٩٦ در بندر بوالخير به تعداد ٨٦ نفر شتر به تلاش تعاوني لنج داران بندر بوالخير از اين گمرگ به مقصد قطر بارگيري و ارسال شد و همچنين اين بندر وگمرگ با تمام امكانات موجود امادگي لازم جهت بارگيري هر نوع كالاي صادراتي به كشورهاي حوزه خليج فارس دارد.

مسئولین از ورزش بخش دلوارحمایت نمایند خبرساحلی

مسئولین از ورزش بخش دلوارحمایت نمایند

حسن درویشی بخشدار دلوار ضمن تحسین کار مجموعه شاهین بندر عامری با توجه به ورزش منطقه و تقدیر از افتخار آفرینی ها این تیم در سطح استان و کشور قول نهایت همکاری را در ادامه فصل و رقابت های تیم شاهین در لیگ استان دادند.

ساخت ضریح متبرکه در دلوار انجام گیرد خبرساحلی

ساخت ضریح متبرکه در دلوار انجام گیرد

دکتر فلکناز آتشی رئیس ستاد عتبات و عالیات بخش دلوار: مهمترین وظیفه ستاد عتبات و عالیات بخش دلوار بازسازی و توسعه حرم های مطهر ائمه معصومین علیهم السلام و رسیدگی به اماکن مذهبی و همکاری با مراکز آموزشی خواهد بود.  

پایداری سرمایه گذاری و سپرده گذاری در سیستم بانک با اعتماد سازی بانک موسسات تداوم می یابد خبرساحلی

پایداری سرمایه گذاری و سپرده گذاری در سیستم بانک با اعتماد سازی بانک موسسات تداوم می یابد

حسن درویشی بخشدار دلوار: بانک ها ضمن رسالت خود در سیستم بانکداری می بایست برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال برنامه داشته باشند و بانک مهر اقتصاد که در سال گذشته در بخش دلوار اقدامات موثری را داشته است نیز تقویت نماید.

آغاز مراسمات به مناسبت 5مرداد ماه و دهه کرامت با یاد شهدا در دلوار خبر ساحلی

آغاز مراسمات به مناسبت 5مرداد ماه و دهه کرامت با یاد شهدا در دلوار

بمناسبت دهه کرامت و آغاز اولین هفته نمازجمعه کشور، بخشدار و امام جمعه و شورای اداری ، مسئولین بخش این هفته را با یاد شهدا و دیدار با خانواده های این عزیزان وسرداران هشت سال دفاع مقدس واولین رئیس ستاد نماز جمعه دلوار سید عیسی جعفری را گرامی داشتند.

تاریخ مملو از سابقه بدعهدی، توطئه و خیانت آمریکاست خبر ساحلی

تاریخ مملو از سابقه بدعهدی، توطئه و خیانت آمریکاست

حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست: رگ برگ تاریخ مملو از سابقه بدعهدی، توطئه و خیانت آمریکاست و اگر مسوولین در بدعهدی آمریکا و سابقه شوم خیانت‌های این کشور تردید دارند به صحیفه نور و دیدگاه امام و رهبری در مورد آمریکا با دقت مراجعه کنند.