خوش آمدید
مراسم عزای رئیس مکتب شیعه دردلوار خبر ساحلی

مراسم عزای رئیس مکتب شیعه دردلوار

مراسم سوگواری رئیس مکتب شیعه امام صادق (ع) با حضور مردم ، مسئولین و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست امام جمعه دلوار در مسجد امام جعفر صادق(ع) شهر دلوار برگزار گردید.

جداسازی فضای شنا برای خواهران یک مسئله ضروری است خطبه های نماز جمعه دلوار

جداسازی فضای شنا برای خواهران یک مسئله ضروری است

حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست امام جمعه دلوار: جداسازی فضای شنا برای خواهران یک مسئله ضروری است همچنانکه خود مسوولین ما هم به خاطر اعتقادات و غیرت دینی خود راضی نیستند ناموس‌شان در فضای مختلط با آقایان از دریا استفاده کنند مردم هم به این وضع راضی نیستند پس آقایان نباید آنچه را برای خود نمی‌پسندند برای مردم و جامعه بپسندند.

دولت دوازدهم از نیروهای استان بوشهر در پست وزارت استفاده کند امام جمعه دلوار

دولت دوازدهم از نیروهای استان بوشهر در پست وزارت استفاده کند

حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست امام جمعه دلوارگفت: از همه دولت‌های اول انقلاب تا امروز گله مند هستیم چرا تاکنون از نیروهای با تجربه‌، کار آمد و متعهد استان بوشهر در پست‌های مدیریتی کشور در سطح وزرات آن طور که انتظار بوده، استفاده نشده است که امیدوارم در دولت دوازدهم به این انتظار مردم استان بوشهر هم توجه شود.

تکریم دو مادرشهید به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر ساحلی

تکریم دو مادرشهید به مناسبت هفته عفاف و حجاب

همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب و در راستای تکریم وارج نهادن به مقام والای مادران شهدای دفاع مقدس، از طرف حوزه مقاومت فاطمه الزهرا دلواربا حضور امام جمعه ،بخشدار،شهردار دلوار،فرماندهی سپاه امام حسین و رئیس تامین اجتماعی  با مادران شهدای والامقام شهید حسن عالی نژاد و شهید خضر رضایی دیدار و از آنها تقدیر بعمل آوردند.

تکریم از شهردار و دهیاران بخش توسط بخشداری دلوار خبر ساحلی

تکریم از شهردار و دهیاران بخش توسط بخشداری دلوار

بمناسبت روز شهرداری ها و دهیاریها توسط بخشداری دلوار از شهردار و تمامی دهیاران بخش دلوار  با حضور مدیرکل آموزش و پرورش ناصرکرمی،مهندس شعبانی معاونت عمرانی فرمانداری تنگستان ، بخشدار و امام جمعه و مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بوشهر ،فرماندهی سپاه دلوار ، معاون مدیرکل دفتر امور روستایی وشوراهای استانداری بوشهر، شورا ها و مسئولین شهرستانی و بخش دلوار در سالن کنفرانس آموزش و پرورش منطقه دلوار در حضور اصحاب رسانه تقدیر بعمل آمد.

گرامی داشت سالروز اقامه نماز جمعه دلوار توسط بخشدار و مسئولین خبر ساحلی

گرامی داشت سالروز اقامه نماز جمعه دلوار توسط بخشدار و مسئولین

بمناسب هشتمین سالروز پرپایی اقامه نماز جمعه در شهر دلوار بخشدار و شورای اسلامی و شهرداری و دیگر مسئولین شهر و بخش دلوار با حضور در دفتر امام جمعه از حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست دیدار و از زحمات ایشان تقدیر بعمل آوردند.

مسوولین قوای سه‌گانه برای احیاء فریضه امر به معروف تلاش کنند/ فرماندار تنگستان به فکر ساخت پلاژ برای بانوان باشد امام جمعه دلوار

مسوولین قوای سه‌گانه برای احیاء فریضه امر به معروف تلاش کنند/ فرماندار تنگستان به فکر ساخت پلاژ برای بانوان باشد

امام جمعه دلوار گفت: همه مسوولین قوای سه‌گانه باید تلاش کنند تا امر به معروف به عنوان يك واجب بزرگ دينى و يك اصل مهم قانون اساسى در جامعه دینی ما احياء شود.

غبار روبی قبور شهدا در اولین روز از هفته تامین اجتماعی خبر ساحلی

غبار روبی قبور شهدا در اولین روز از هفته تامین اجتماعی

طلا باوی ریاست تامین اجتماعی دلوار: حماسه آفرینی همه شهیدان در دوران دفاع مقدس و جانفشانی این عزیزان درآن دوران جهت اعتلای ایران اسلامی را نشانه تعهد والا به نظام اسلامی خواهد بود و زنده نگه داشتن یاد و راه این عزیزان وظیفه همه ما در هر امور می باشد.

تقدیر از امام جمعه دلوار بمناسبت تاسیس اقامه نماز جمعه در دلوار خبر ساحلی

تقدیر از امام جمعه دلوار بمناسبت تاسیس اقامه نماز جمعه در دلوار

بمناسبت سالروز اقامه نماز جمعه در بخش دلوار، مردم و مسئولین بپاس تلاش ها و زحمات خالصانه امام جمعه محترم،انقلابی و محبوب *حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا زاهددوست* طی مراسمی در مصلای جمعه دلوار از ایشان تقدیر نمودند .  

جشنواره مبارزه با مواد مخدر در روستای گورک خورشیدی برگزار شد خبر ساحلی

جشنواره مبارزه با مواد مخدر در روستای گورک خورشیدی برگزار شد

بمناسب هفته مبارزه با مواد مخدر جشنواره ای با این موضوع با حضور فرماندار تنگستان امام جمعه و بخشدار دلوار و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی وبا حضور گسترده مردم با برنامه های متنوع در روستای گورک خورشیدی بخش دلوار برگزار شد.

دیدار مسئولین بخش دلوار با قاضی دادگاه عمومی بمناسبت هفته قوه قضاییه خبر ساحلی

دیدار مسئولین بخش دلوار با قاضی دادگاه عمومی بمناسبت هفته قوه قضاییه

جهت ارج نهادن به مقام والاى قضاء و قضاوت و تكريم از مقام شامخ شهيد مظلوم آيت الله دكتر بهشتى اولين مسئول دستگاه قضائى جمهورى اسلامى ايران ،بخشدار، امام جمعه و مسئولین شهر و بخش با قاضی دادگاه عمومی شهر دلوار دیدار بعمل آوردند.  

ملت شریف ایران، قدردان پاسداران مخلص انقلاب هستند خطبه های نماز جمعه دلوار

ملت شریف ایران، قدردان پاسداران مخلص انقلاب هستند

حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست امام جمعه دلوار: ملت شریف ایران، قدردان پاسداران مخلص انقلاب هستند و مخالفان داخلی و خارجی برای مقابله با انقلاب و نهادهای انقلابی دست و پای اضافی نزنند چرا که هرگز راه به جایی نخواهند برد.

فینال جام شهدای شهر دلوار و شهید مدافع حرمدر ماه رمضان خبر ساحلی

فینال جام شهدای شهر دلوار و شهید مدافع حرمدر ماه رمضان

فینال جام شهدای شهر دلوار و شهید مدافع حرم محمد احمدی جوانن در ماه مبارک رمضان با حضور بخشدار ، شورای شهر و روحانیون ، ورزشکاران و مردم در سالن شهید جمادی شهر دلوار برگزار شد و تیم شهید زمانی قهرمان این دوره از مسابقات شد.

فینال جام رمضان در جائینک دلوار خبر ساحلی

فینال جام رمضان در جائینک دلوار

به مناسبت ماه مبارك رمضان و در راستاي تجديد ياد و خاطره شهداء روستاي جائينك و زنده ياد ابراهيم نوشادي و با هدف ايجاد شور ونشاط در بين ورزش دوستان با همت جمعي از پيشكسوتان فوتبال روستاي جائينك به سرپرستي محمد بهزادي مسابقه ميني فوتبال كه با حضور چهار رده سني نونهالان با 8 تيم ، نوجوانان  8 تيم ،  جوانان 5 تيم و پیشکسوتان 8 تيم و از شب سوم ماه مبارک رمضان شروع گرديده بود در آخرين شب از اين ماه پرخير و بركت به پايان رسيد.