خوش آمدید
محفل انس با قرآن کریم در خورشهاب خبر ساحلی

محفل انس با قرآن کریم در خورشهاب

محفل انس با قرآن کریم با سخنرانی امام جمعه دلوار و قاریان برتر کشوری استان و با حضور بخشدار دلوار ، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد تنگستان و دیگر مسئولین بخش و شهرستان با اهدا جوایزقرآنی در حسینیه بندر خورشهاب برگزار شد.

با تامین اعتبار مورد نیاز حوزچه های  اب روستاهای بخش دلوار بازسازی خواهد شد فرماندار تنگستان

با تامین اعتبار مورد نیاز حوزچه های اب روستاهای بخش دلوار بازسازی خواهد شد

دهدشتی فرماندارتنگستان: روند تامين اب روستاهاي شهرستان رضايت بخش نيست وروستاهاى جنوبي بخش دلوار هر چند روزى دو الى سه ساعت ابرساني ميشوند كه بعلت پائين بودن دبي آبي،فرسودگي شبكه انتقال وگرفتگي خطوط توزيع وشكستگي هاى مكرر، ابرساني بخوبي انجام نميشود.

دعوت بخشدار و امام جمعه دلوار از مردم خونگرم انقلابی بخش دلوار برای حضور در راهپیمایی دندان شکن روز قدس خبر ساحلی

دعوت بخشدار و امام جمعه دلوار از مردم خونگرم انقلابی بخش دلوار برای حضور در راهپیمایی دندان شکن روز قدس

درویشی بخشدار دلوار ضمن گرامی داشت این روز بزرگ گفت: امریکا و رژیم اشغال گرقدس و سعودی های ظالم چشم دیدن آرامش را در بین مردم مسلمان را نخواهند داشت و از پیشرفت اسلام در هر زمینه ناراضی خواهند بود.

جشن گلریزان به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در دلوار خبر ساحلی

جشن گلریزان به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در دلوار

روز گذشته جشن گلریزان به منظور آزادی زندانیان جرایم غیر عمد توسط بخشداری دلوار و ستاد دیه استان به حضور امام جمعه محترم دلوار وبخشدار دلوار، شوراها و دهیاران، مسئولین و خیرین بخش دلوار در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

بازدید فرماندار تنگستان و مسئولین شهرستان از مراسم شب قدر از شهر دلوار و روستاهای شمالی بخش دلوار خبر ساحلی

بازدید فرماندار تنگستان و مسئولین شهرستان از مراسم شب قدر از شهر دلوار و روستاهای شمالی بخش دلوار

دکتر دهدشتی فرماندارتنگستان به همراه رئیس تبلیغات تنگستان،بخشدار دلوار و مسئولین شهرستان بمناسبت شب قدر از حسینه حضرت رقیه شهر دلوار و دیگر مجالس عزاداری و قرآن خوانی حوزه شمالی بخش دلوار بازدید بعمل آوردند.

ته‌لنجی مسئله‌ای نیست که عده‌ای با بی‌توجهی درباره آن تصمیم‌گیری کنند/اجازه نمی‌دهم با جلسات دینی این‌گونه برخورد کنند امام جمعه دلوار

ته‌لنجی مسئله‌ای نیست که عده‌ای با بی‌توجهی درباره آن تصمیم‌گیری کنند/اجازه نمی‌دهم با جلسات دینی این‌گونه برخورد کنند

امام جمعه دلوار گفت: انتظار ما این است که مسوولان موقعیت مردم ساحل‌نشین را بهتر درک کنند که اشتغال صدها هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با کالای همراه ملوان یا ته‌لنجی مسئله‌ای نیست که عده‌ای با بی‌توجهی بخواهند درباره آن تصمیم‌گیری کنند.

بازدید فرماندار و مسئولین شهرستان تنگستان و بخش دلوار از حسینیه ها و عزاداری های  جنوب بخش دلوار خبر ساحلی

بازدید فرماندار و مسئولین شهرستان تنگستان و بخش دلوار از حسینیه ها و عزاداری های جنوب بخش دلوار

بمناسبت ماه مبارک رمضان و شب شهادت مولای متقیان امام علی (ع) دکتر دهدشتی فرماندار تنگستان و مهندس شعبانی معاونت فرمانداری ،حجت الاسلام بحرینی رییس ستاد تبلیغات اسلامی شهرستان به همراه درویشی بخشداردلوار و دیگر مسئولین شهرستان و بخش دلوار از عزاداری در حسینیه های جنوبی بخش دلوار بازدید بعمل آوردند.

آگهی انتشار قطعی انتخابات شهر دلوار خبرساحلی

آگهی انتشار قطعی انتخابات شهر دلوار

1-آقاي حسن جمادي نام پدر علي داراي ٧٤٩ رأي ٢_ آقاي علي نعمتي نام پدر حاجي داراي ٧٢٢ رأي ٣_ آقاي سجاد يكوكسان نام پدر محمدعلي داراي ٥٧٣ رأي ٤_ آقاي حسن نعمتي نام پدر محمدعلي داراي ٥٢٧ رأي ٥_ آقاي علي بكتر نام پدر غلامحسين داراي ٥٠٣ رأي

آمریکا و آل‌سعود آرزوی ناامنی ایران را به گور می‌برند/فریادها بر علیه سند 2030 بلند شود امام جمعه دلوار

آمریکا و آل‌سعود آرزوی ناامنی ایران را به گور می‌برند/فریادها بر علیه سند 2030 بلند شود

امام جمعه دلوار گفت: قطعا آرزوی ناامنی جمهوری اسلامی را آمریکایی ها و سعودی‌ها به گور خواهند برد و خداوند با دست این ملت دهانشان را خرد خواهد کرد، که البته کاملا باید مراقب بود که لازمه آن اطاعت همگان از فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

صادرات کالا و تره بار به کشور قطر توسط تعاونی لنج داران گمرک بوالخیر خبرساحلی

صادرات کالا و تره بار به کشور قطر توسط تعاونی لنج داران گمرک بوالخیر

با توجه به روند سیاسی پیش آمده بین کشورهای حاشیه نشین خلیج فارس و اقدام به محاصره دریایی کشور قطر از طرف کشورهای عربی همسایه ، تعاونی لنجداران بندر بوالخیر آمادگی کامل را جهت صادرات کالا و تره بار در تناژهای مختلف حتی در روزهای تعطیل را دارد.

کمبود آب مشکل اساسی ۴۵۰ روستای استان بوشهر خبرساحلی

کمبود آب مشکل اساسی ۴۵۰ روستای استان بوشهر

با توجه به فرارسیدن فصل گرما و استفاده بیش از پیش مردم از آب، شاهد قطع مکرر آب در بیشتر روستاهای استان هستیم که این مسئله باعث نارضایتی مردم این روستاها شده است.  

عکس واقعی سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری خبر ساحلی

عکس واقعی سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری

عکس واقعی رییس دلواری است که به همت سید باقر هاشمی به تازگی از یک آرشیو سیاسی در یکی از ایالت های آلمان به دست آمده است. سید باقر هاشمی گفته است که عکس به تایید بسیاری از محققین رسیده است و تطبیق تاریخی داده شده است. ایشان هفته گذشته گفته است که می خواهد عکس را به شورای شهر دلوار تقدیم کند.

فوتبال در بین کودکان بخش دلوار به معنی زندگی است خبر ساحلی

فوتبال در بین کودکان بخش دلوار به معنی زندگی است

حسن صفری مدال آور بین المللی کشور،استان بوشهر و مربی مدرسه فوتبال خلیج فارس دلوار: فوتبال در بین کودکان بخش دلوار به معنی زندگی است. در میان این بچه‌ها استعدادهایی وجود دارند که وقتی بزرگ می‌شوند، به دلیل مدیریت نشدن این توانایی‌ها، استعداد فوتبالی خود را از دست می‌دهند. ایشان افزود ، به همین دلیل برای حفظ این استعدادهای فوتبالی در بخش  تصمیم گرفتیم  فوتبال را از کوچه‌ها به زمین‌های چمن ورزشی و مطلوب بیاوریم تا این کودکان با تاکتیک‌های ناب روز ببالند و افتخار آفرین باشندو برگهای زرین به بخش دلوار بیفزایند.