خوش آمدید
جلسه توجیهی و آموزشی اعضا و نماینده فرماندارتنگستان و بخشدار دلوار برگزار گردید خبر ساحلی

جلسه توجیهی و آموزشی اعضا و نماینده فرماندارتنگستان و بخشدار دلوار برگزار گردید

حسن درویشی بخشدار دلوار: تعداد 800 نفر عوامل اجرایی و نظارت و بازرسی در 42 شعبه اخذ رای آرا مردم را برای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا بخش دلوار اخذ می کنند.

حسن صفری موفق ترین جوان شهرستان تنگستان خبر ساحلی

حسن صفری موفق ترین جوان شهرستان تنگستان

بمناسبت روز جوان حسن صفری نایب قهرمان پارالمپیک ریو بعنوان جوان برتر بخش در شهرستان و جوان برتر شهرستان در استان معرفی شد و در دو محل استان و شهرستان با حضور استاندار، فرمانداران و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی از ایشان تقدیر بعمل آمد.

مراسم بزرگداشت مقام معلم در دلوار خبر ساحلی

مراسم بزرگداشت مقام معلم در دلوار

مراسم تجليل از مقام استاد و بزرگداشت روز معلم با حضور جناب آقاي گراوند معاونت سیاسی امنیتی استانداری و جناب آقاي درویشی بخشدار ، ریاست آموزش و پرورش ودیگر مسئولین و معلمین بخش دلوار  در يك فضاي كاملا دوستانه و صميمي با برنامه های شاد و تجلیل از 5 معلم برتر استانی در بخش شب گذشته در موزه سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری برگزار شد.

رای‌دادن به افرادی که مدافع فتنه‌گران هستند،حرام شرعی است امام جمعه دلوار

رای‌دادن به افرادی که مدافع فتنه‌گران هستند،حرام شرعی است

.video-js { width: 300px; height: 150px; } .vjs-fluid { padding-top: 56.25% } امام جمعه دلوار گفت: رای‌دادن به افرادی که مدافع فتنه‌گران هستند و جریان فتنه هم آنها را مورد حمایت قرار می‌دهند، حرام شرعی است زیرا موجب لطمه به نظام اسلامی و مردم و ارزش‌های انقلاب خواهد بود.

نشست مدیران شرکت پژوهشی شهریاران با مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خبر ساحلی

نشست مدیران شرکت پژوهشی شهریاران با مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

حسین نامور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر: هرگونه ایده و اختراعی که موجبات پویایی صنعت و تولید را فراهم میآورد را استقبال می کنیم وآمادگی  خود را با هرگونه همکاری با شرکت پژوهشی شهریاران درجهت پویایی اقتصاد را اعلام میداریم.

نشست رئیس فرهنگ و ارشاد تنگستان با اصحاب رسانه خبر ساحلی

نشست رئیس فرهنگ و ارشاد تنگستان با اصحاب رسانه

جاودانی رئیس فرهنگ و ارشاد تنگستان: رسانه ها به خصوص رسانه های نوین و مجازی صحنه گردان اصلی به شمار می روند ولی باید برای سالم سازی بیشتر فضای انتخاباتی از بد اخلاقی ها دوری و شوراشتیاق انتخاباتی را فراگیر کنند.

برجام در کوتاه آمدن دشمن برای تهدیدها و تحریم‌ها هیچ نقشی نداشت امام جمعه دلوار

برجام در کوتاه آمدن دشمن برای تهدیدها و تحریم‌ها هیچ نقشی نداشت

امام جمعه دلوار گفت: تهدید کشور از سوی دشمن یک موضوع همیشگی است اما اینکه برجام در کوتاه آمدن دشمن از تهدیدها و تحریم‌ها نقشی داشته است کاملا سخن نادرست و نابجایی است زیرا برجام نه تنها هیچ تاثیری در این زمینه نداشته بلکه اتفاقا پس از برجام بر شدت تهدیدهای و تحریم های دشمن افزوده شده است.

آغاز مراسمات ویژه هفته معلم در بخش دلوار خبر ساحلی

آغاز مراسمات ویژه هفته معلم در بخش دلوار

درویشی بخشدار دلوار: معلمان قشر پرتلاش و نقش آفرینان اصلی در عرصه آگاهی جامعه به شمار می روند که با تربیت نیروهای خلاق در توسعه و پیشرفت کشور همواره اثرگذار هستند.  

اطلاعیه مهم اداره صنعت و معدن تنگستان به انبار دارهای واحد های صنفی در تنگستان روابط عمومی اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان تنگستان

اطلاعیه مهم اداره صنعت و معدن تنگستان به انبار دارهای واحد های صنفی در تنگستان

اطلاعیه مهم اداره صنعت ومعدن و تجارت تنگستان: قابل توجه کلیه واحدهای صنفی دارای انبار سردخانه مستقل و واحدهای تولیدی تعاونی های مرزنشین و مصرف داری انبار مستقل کالا

جشن بزرگ میلاد امام حسین ع در مسجد امام حسین ع کوی تیمورآباد دلوار خبر ساحلی

جشن بزرگ میلاد امام حسین ع در مسجد امام حسین ع کوی تیمورآباد دلوار

جشن میلاد باسعادت امام حسین (ع) باسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست امام جمعه محترم بخش دلوار و با حضور بخشدار دلوار و جانشین فرماندهی سپاه امام حسین و شورای  شهر دلوار ومردم در مسجد امام حسین (ع) کوی تیمورآباد شهر دلوار برگزار شد.

پیام تسلیت بخشدار دلوار به خانواده حجت الاسلام ابطحی خبر ساحلی

پیام تسلیت بخشدار دلوار به خانواده حجت الاسلام ابطحی

پیام تسلیت درویشی بخشدار دلوار به خانواده مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ابطحی: برکت حضور این خانواده جلیل القدر در روستای بندر رستمی از گذشته تا کنون منشاء خیرات و برکات بوده و اندوهگین شدن مردم این روستای بندر رستمی و روستاهای این بخش پس از رحلت این عزیز سفر کرده نیز نشان از محبت مردم به این خانواده معزز می باشد .