خوش آمدید
افتتاح مدسه شهداي بانك صادرات(شهيد مقاتلي)با اعتبار يك ميليارد و دويست ميليون تومان در روستای کری تنگستان خبرساحلی

افتتاح مدسه شهداي بانك صادرات(شهيد مقاتلي)با اعتبار يك ميليارد و دويست ميليون تومان در روستای کری تنگستان

با تامین اعتبار و همت بانك صادرات،كميته برنامه ريزي شهرستان و نوسازی مدارس  استان مدرسه شش کلاسه شهدای بانک صادرات ایران با حضور فرماندار تنگستان و دکتر صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران،مديركل نوسازي مدارس،مديركل آموزش و پرورش ،بخشدار دلوار و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و به مردم بخش و اهالی روستای کری تقدیم شد.

حضور پرشور مردم دلوار در راهپیمایی22 بهمن 96 خبرساحلی

حضور پرشور مردم دلوار در راهپیمایی22 بهمن 96

مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن ماه امروز در دلوار برگزار شد . در این مراسم با شکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ،مردم و مسئولین و همه اقشار بخش دلوار با حضور خود برگ زرینی را به افتخارات این بخش در شهر حماسه خیزسردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری افزودند.

همایش کتاب و کتابخانی در دلوار آموزش و پرورش منطقه دلوار برگزار کرد

همایش کتاب و کتابخانی در دلوار

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر همایش کتاب و کتابخوانی در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور بخشدار دلوار توسط آموزش و پرورش منطقه دلوار برگزار شد./

نواختن زنگ انقلاب در مدارس بخش دلوار خبرساحلی

نواختن زنگ انقلاب در مدارس بخش دلوار

هم زمان با آغاز دهه مبارک فجر زنگ نمادین گلبانگ انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه و بخشدار دلوار و جمعی از مسئولان، در مدرسه دبیرستان حضرت معصومه(س) شهر دلوار به صدا درآمد.

آیین گرامی‌داشت 12 بهمن و آغاز دهه‌ی فجر در دلوار خبرساحلی

آیین گرامی‌داشت 12 بهمن و آغاز دهه‌ی فجر در دلوار

همزمان با اولین روز از دهه‌ی مبارک فجر، تجدید پیمان با شهدا و گلباران قبور مطهر آنان و برپایی مراسم گرامی‌داشت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور، در دیار سردار جنوب شهر و بخش دلوار برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر درنمایشگاه بین المللی تهران خبرساحلی

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر درنمایشگاه بین المللی تهران

نکیسا مدیر کل دفتر امور روستایی استان: نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان با حضور پر رنگ تمامی ظرفیتهای بومی و گردشگری و اشتغال زایی استان بوشهر در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

قهرمانی تیم شاهین بندرعامری در لیگ استان خبرساحلی

قهرمانی تیم شاهین بندرعامری در لیگ استان

کاپ قهرمانی مسابقات فوتبال برتر لیگ استان با حضور فرماندار تنگستان ،امام جمعه دلوار،رئیس هیئت فوتبال استان،بخشدار دلوار و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در ورزشگاه شهید جمادی دلوار به تیم شاهین بندر عامری اهدا شد.