خوش آمدید
آتش سوزی در اسکله بندرعامری بخش دلوار خبرساحلی

آتش سوزی در اسکله بندرعامری بخش دلوار

دهدشتی فرماندار تنگستان در خصوص آتش سوزي در اسكله بندر عامري  گفت: حدود ساعت 13:45، يك شناور چوبي در اسكله عامري دچار حريق گشته و به دليل نزديكي با ساير لنج ها، لنج ديگري نيز دچار آتش سوزي مي شود.  

دستگاهای اجرایی پاسخگو مطالبات مردم باشند خبرساحلی

دستگاهای اجرایی پاسخگو مطالبات مردم باشند

حسن درویشی بخشدار دلوار: دستگاهای اجرایی به لحاظ موقعیت جمعیتی و پراکنش جغرافیایی نیازمند توسعه همه جانبه در زیرساختهای اداری و سازمانی است و نبود برخی از نمایندگی های دستگاه اجرایی و عدم وجود نیرو های انسانی متناسب با فعالیتهای مورد ارائه خدمت برای مردم نمیتواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

اتمام سالن ورزشی بندر رستمی بخش دلوار تا پایان سال امام جمعه دلوار:

اتمام سالن ورزشی بندر رستمی بخش دلوار تا پایان سال

بهروزیان فر مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر: با پیگیری های انجام شده  و تخصیص اعتبار لازم ،سالن ورزشی چند منظوره بندر رستمی  تا پایان سال جاری به مردم بخش و بخصوص بندر رستمی تقدیم خواهد شد.  

دیدار دکتر شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان از برخی از روستاهای شمالی بخش دلوار خبرساحلی

دیدار دکتر شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان از برخی از روستاهای شمالی بخش دلوار

به منظور رسیدگی به مشکلات مردم شب گذشته نماینده محترم دشتی و تنگستان دکتر شهریاری به همراه دهدشتی فرماندار تنگستان ، بخشدار دلوار و دیگر مسئولین با مردم گرگور، دهنو ودر پایان در رصدخانه گورک سادات با نخبگان علم نجوم دیدار نمود.  

گزارش تصویری مراسم 9 دی در دلوار سپاه امام حسین دلوار برگزار کرد:

گزارش تصویری مراسم 9 دی در دلوار

همزمان با یوم‌الله نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه دیار حماسه خیز سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری با حضور باشکوه خود درحماسه 9 دی برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزودند.

تخلیه کالای همراه ملوانی و خوشحالی مرزنشینان بخش دلوار فرماندارتنگستان خبر داد:

تخلیه کالای همراه ملوانی و خوشحالی مرزنشینان بخش دلوار

عادل دهدشتی فرماندار تنگستان صبح امروز با حضور در جمع ملوانان و مرزنشینان دلوار و بوالخیر گفتند: همه مسئولان با نگاه دلسوزانه و مردمی به ملوانان و مرزنشیان کمک کرده و در آینده نیز جهت معیشت این قشر در توسعه زیرساخت ها ، تلاش بیشتر خواهد نمود.

عده‌ای به جای این که به ملت پاسخ‌گو باشند نقش اپوزیسیون به خود می‌گیرند امام جمعه دلوار:

عده‌ای به جای این که به ملت پاسخ‌گو باشند نقش اپوزیسیون به خود می‌گیرند

حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست امام جمعه دلوار: این که عده‌ای همه شهرت خود را مدیون انقلاب می داند و حدود یک دهه امکانات کشور در دست آنها بوده به جای این که به ملت پاسخ‌گو باشند نقش مدعی پیدا کرده و شهر به شهر می‌گردند و نقش اپوزیسیون به خود می‌گیرند که به هیچ عنوان حرکت آنها قابل قبول مردم نیست.