خوش آمدید
رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان در گذشت خبر ساحلی

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان در گذشت

دکتر نگین تاجی ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان بعد از مدت طولانی مبارزه با بیماری دار فانی را وداع گفت و شبکه بهداشت درمان استان را عزا دار کرد.

هتک حرمت در شب وفات حضرت زینب(س) در ساحل دریای دلوار آزاردهنده است خطبه های نماز جمعه دلوار

هتک حرمت در شب وفات حضرت زینب(س) در ساحل دریای دلوار آزاردهنده است

حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست: هتک حرمت در شب وفات حضرت زینب(س) در ساحل دریای دلوار برای مردم ولایتمدار دلوار بسیار سخت و آزار دهنده است و مردم مومن و متدین ما خواستار نظارت بیشتر مسئولین در ساحل و جلوگیری از تکرار این گونه اقدامات هستند.

نشست بخشدار دلوار ، رئیس فرهنگ و ارشاد تنگستان با هنرمندان بخش دلوار خبر ساحلی

نشست بخشدار دلوار ، رئیس فرهنگ و ارشاد تنگستان با هنرمندان بخش دلوار

نشست صمیمانه بخشدار دلوار و جاودان رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان تنگستان با هنرمندان بخش دلواردر سالن اجتماعات بخشداری دلوار برگزار شد. درویشی بخشدار دلوار گفت:دانشمندان ، علما و بزر گان هر کدام نر دبانی برای ترقی دارند لیکن شاعران و هنر مندان این راه را پروازکنان می پیمایند.

بازدید مسیئولین شهرستانی از مراسم اعتکاف در شهر دلوار خبرساحلی

بازدید مسیئولین شهرستانی از مراسم اعتکاف در شهر دلوار

صبح امروز دکتر دهدشتی فرماندار تنگستان وحجت الاسلام و المسلمین بحرینی رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ،درویشی بخشدار دلوار، جاودان رییس فرهنگ و ارشاد تنگستان  و زارعی  رئیس آموزش و پرورش دلوار از محل برگزاری مراسم اعتکاف بازدید بعمل آوردند.

بهره مندی از فضای معنوی اعتکاف برای بانوان ،تاثیر بسزایی در تحکیم بنیان خانواده خواهد داشت . خبرساحلی

بهره مندی از فضای معنوی اعتکاف برای بانوان ،تاثیر بسزایی در تحکیم بنیان خانواده خواهد داشت .

حسن درویشی بخشدار دلوار: استفاده از فرصت اعتکاف برای بانوان ، خصوصا جوانان و نوجوانان می تواند در کاهش  اسیب های اجتماعی در کانون های خانواده و مسایل مرتبط با مسایل اجتماعی تاثیر گزار باشد .

هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری بخش دلوار تشکیل شد خبرساحلی

هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری بخش دلوار تشکیل شد

با اعلام دستور شروع انتخابات ریاست جمهوری توسط وزیر کشور و اعلام ان از سوی فرمانداری تنگستان به بخشداری دلوار؛ بخشداری دلوار هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری را در بخشداری با حضور معتمدین و اعضاء اداری تشکیل داد .

بازدید مسئولین از مکان حوزه علمیه ام البنین خواهران در شهر دلوار خبرساحلی

بازدید مسئولین از مکان حوزه علمیه ام البنین خواهران در شهر دلوار

روز گذشته ضمن برگزاری مراسم ویژه ولادت امیرالمومنین (ع) در دلوار، مسئولین بخش و شهر دلوار و رئیس حوزه علمیه خواهران استان از محل دائرشدن حوزه در شهر دلوار باز دید بعمل آوردند. امام جمعه محترم بخش حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست در این بازدید گفت :حوزه علمیه ام البنین(س) بزودی در شهر دلوار راه اندازی خواهد شد.

سفر سرکار خانم دکتر احمدی معاون رئیس جمهور به شهر دلوار خبرساحلی

سفر سرکار خانم دکتر احمدی معاون رئیس جمهور به شهر دلوار

صبح امروز سرکار خانم دکتر زهرا احمدی معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به همراه استاندار محترم استان دکتر سالاری و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی  به شهر دلوار سفر کرد و از موزه سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری بازدید نمود.

حاج غلام نوروزی پدر شهید سرافراز هشت سال دفاع مقدس دار فانی را وداع گفت خبرساحلی

حاج غلام نوروزی پدر شهید سرافراز هشت سال دفاع مقدس دار فانی را وداع گفت

بار دگر برگی زرین از درخت تنومند شهر دلوار با کوله باری از تجربه وخاطره دار فانی را وداع گفت. خبر درگذشت مرحوم حاج غلام نوروزی معروف به حاج غلام حاج حیدر پیرغلام اهل بیت از نمونه هاي پرافتخار صبر و ايثار و پدر بزرگوار شهيد سرافراز محمد نوروزی موجب تألم و تأثر خاطر گرديد. پدري كه خالصانه و براي رضايت حضرت حق عزيزترين سرمايه  خويش را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامي فدا نمود تا ارواح قدسي آن طائران ملكوت، حافظ و پاسدار نظام و ميهن اسلامي مان باشند. به روح اين سفر كرده و ارواح تابناك فرزند شهيدش درود مي فرستیم.

آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران شهرستان تنگستان خبرساحلی

آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران شهرستان تنگستان

دکتر دهدشتی فرماندار تنگستان: شهرداری دلوار ،جمعیت هلال احمر شهرستان و سایر دستگاه های اجرایی زیربط آمادگی کامل دارند تا در مواقع اضطراری در بحران ساحل به مهمانان و مسافران خدمات رسانی لازم داشته باشند.

هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش دلوار تشکیل جلسه داد. خبرساحلی

هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش دلوار تشکیل جلسه داد.

درویشی بخشدار دلوار: یکی از وظایف ذاتی وزارت کشور برگزاری انتخابات است و این بخشداری نیز وظیفه دارد با شروع انتخابات توسط وزیر کشور با تشکیل ستاد انتخابات در بخشداری نسبت به برگزاری انتخابات اقدام نماید