خوش آمدید
مطالبه حقوق‌های نجومی مصداق امر به معروف است خبرساحلی

مطالبه حقوق‌های نجومی مصداق امر به معروف است

  حجت الاسلام اکبری جانشین دبیر ستاد امر به‌ معروف استان بوشهر:   حقوق‌های نامتعارف و نجومی از موضوعاتی است که باید مردم از دولت و مسئولان مربوطه مطالبه کنند که این خود مصداق امر به معروف و نهی از منکر شناخته می‌شود.

دوره آموزشی تغذیه در بحران توسط جمعیت هلال احمر تنگستان برگزار گردید خبرساحلی

دوره آموزشی تغذیه در بحران توسط جمعیت هلال احمر تنگستان برگزار گردید

علی امیرنژاد سرپرست جمعیت هلال احمر تنگستان: دوره ی نجات درمانی یا پیش بیمارستانی در هفته ی آینده در دو نوبت صبح ویژه ی خواهران و بعد از ظهر ویژه برادران در محل جمعیت هلال احمر تنگستان برگزار می شود و از تمام علاقمندان که دوره ی عمومی امداد و نجات را گذرانده اند دعوت کرد تا در این دوره آموزشی شرکت نمایند.

دستگاه دیپلماسی اجازه گستاخی به روباه پیر را ندهد/ این گستاخی‌ها برای ملت ما تازگی ندارد خطبه نماز جمعه دلوار

دستگاه دیپلماسی اجازه گستاخی به روباه پیر را ندهد/ این گستاخی‌ها برای ملت ما تازگی ندارد

  امام جمعه دلوار گفت: انتظار می‌رود با توجه به سیاست‌های مداخله‌جویانه دولت انگلیس در امور داخلی کشورمان، دولت و دستگاه دیپلماسی اجازه گستاخی را به روباه پیر ندهد.

مشعل راه دیگران بودن، شأن دانشگاه و دانشجو است خطبه نماز جمعه دلوار

مشعل راه دیگران بودن، شأن دانشگاه و دانشجو است

  حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست امام جمعه دلوارگفت: شان دانشگاه و دانشجو این است که خودشان مشعل راه دیگران باشند نه اینکه از جریانات سیاسی خط بگیرند و تحت تاثیر آنها باشند.

راهپیمایی اربعین، قدرت نمایی شیعه در دنیاست خطبه های نمازجمعه دلوار

راهپیمایی اربعین، قدرت نمایی شیعه در دنیاست

حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست امام جمعه دلوار:   راهپیمایی عظیم اربعین و این مانور عظیم شیعه در دوره‌ای که دنیا شاهد شرارت‌ها و جنایت‌های آمریکا و رژیم‌صهیونیستی در منطقه هست حقیقتا یک قدرت‌نمایی معنوی برای شیعه در دنیا است.

طرح طلایه داران تا کنون 2000هزار نفرمدارک آنها به مرکز ارسال شده وکارتهای شناسایی افراد آماده تحویل است خبرساحلی

طرح طلایه داران تا کنون 2000هزار نفرمدارک آنها به مرکز ارسال شده وکارتهای شناسایی افراد آماده تحویل است

دیدار حجت الاسلام علی اکبری جانشین دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان بوشهروهیأت همراه باحجت الاسلام مصلح رئیس ستاد شهرستان دشتستان وامام جمعه برازجان وجناب سرهنگ غلامپور فرمانده سپاه برازجان برگزار شد.

تشکیل طلایه داران امر به معروف ونهی از منکر در مساجد با محوریت ائمه جماعات خبرساحلی

تشکیل طلایه داران امر به معروف ونهی از منکر در مساجد با محوریت ائمه جماعات

دیدارحجت الاسلام علی اکبری جانشین دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان بوشهربا حجت الاسلام والمسلمین سروستانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر در محل اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

راه اندازی شعبه شهری آموزش فنی و حرفه ای خبرساحلی

راه اندازی شعبه شهری آموزش فنی و حرفه ای

مهندس شعبانی سرپرست بخشداری دلوار: آموزش مهارت فنی و حرفه ای با توجه به شناخت نیاز مندیهای بازار کار و کسب و ایجاد اشتغال زود بازده در رونق اقتصادی و معیشت جوانان یک امر حیاتی است.

افتتاح حسینیه حضرت ابوالفضل العباس روستای باشی خبرساحلی

افتتاح حسینیه حضرت ابوالفضل العباس روستای باشی

 ساخت حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) که جزی از وصیت نامه شهید مدافع حرم استان و بخش دلوار شهید محمد احمدی جوان بود صبح امروز با حضور امام جمعه محترم شهراهرم ، سردار صفری فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) ، مهندس شعبانی بخشدار دلوار و سرهنگ حیدری فرماندهی سپاه امام حسین(ع) دلوار و دیگر مسئولین  استان ، شهرستان و بخش در روستای باشی افتتاح شد.

مراسم پیاده روی جا ماندگان اربعین در دلوار خبرساحلی

مراسم پیاده روی جا ماندگان اربعین در دلوار

مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین به همت حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) دلوار و با همکاری پایگاهای مقاومت مقداد و عمار و با حضور چشم گیر مردم با عزاداری  و پیاده روی از گلزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای شهر دلوار برگزار شد.