خوش آمدید
پیام رئیس آموزش و پرورش دلوار بمناسبت آغاز سال تحصیلی خبرساحلی

پیام رئیس آموزش و پرورش دلوار بمناسبت آغاز سال تحصیلی

حسین زارعی رئیس آموزش و پرورش منطقه دلوار: مهرماه آغازگر تلاش دوباره برای پیمودن پله های ترقی موفقیت است. سال تحصیلی جدید را در حالی آغاز می کنیم که همزمان سالگرد جان فشانی و ایثارگری فرزندان ایران زمین در پاسداشت وطن را گرامی می داریم. یاد و خاطره رشادتهای جوانان گلگون کفن ایران اسلامی را ارج می نهیم. درود می فرستیم به ارواح طیبه شهیدان هشت سال دفاع مقدس.

حضور مدیرکل تعاون ، کار و رفا اجتماعی استان در منزل نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر خبرساحلی

حضور مدیرکل تعاون ، کار و رفا اجتماعی استان در منزل نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر

دیدار رستمی بخشدار دلوار ، دراهکی معاون پشتیبانی ، منابع انسانی و انصاری سرپرست حراست تعاون کار ، رفاه اجتماعی استان بوشهر ، محمد حسینی رئیس اداره تعاون کار تنگستان و محمودی مدیر عامل تعاونی مرزنشینان دلوار بمناسبت هفته تعاون با خانواده شهید مدافع حرم شهید محمد احمدی جوان

مراسم یکصدویکمین سالگرد شهادت سردارجنوب رئیسعلی دلواری با حضور وزیر اطلاعات در دلوار برگزار شد خبرساحلی

مراسم یکصدویکمین سالگرد شهادت سردارجنوب رئیسعلی دلواری با حضور وزیر اطلاعات در دلوار برگزار شد

بمناسبت یکصدویکمین سالگرد شهادت سردار جنوب شهید رئیسعلی دلوار همایش بزرگ داشت با حضور وزیر اطلاعات کشور ،نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم درمجلس ودیگر مسئولین استانی در سالن ورزشی شهید جمادی با سخنرانی آیت الله صفایی بوشهری ،حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست امام جمعه دلوارو وزیر مقتدر اطلاعات سید جلیل القدر علوی با استقبال با شکوه مردم بخش دلوار برگزار شد.

برخی نهادهای انقلابی به خاطر قرارداد ننگین FATF در داخل کشور خودمان نیز تحریم شوند خبرساحلی

برخی نهادهای انقلابی به خاطر قرارداد ننگین FATF در داخل کشور خودمان نیز تحریم شوند

خطبه‌های نماز جمعه این هفته دلوار به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین زاهددوست: قرار داد FATF هرگز فکر نمی‌کردیم پس از انقلاب قراردادی امضا شود که برای مردم ما  یادآور قرارداد کاپیتولاسیون باشد.حقیقتا باور این موضوع برای ما سخت است که  مردان غیور، انقلابی و سرمایه های نظام اسلامی و برخی نهادهای انقلابی به خاطر قرارداد ننگین FATF در داخل کشور خودمان نیز تحریم شوند و برخی مسئولان در توجیه کردار نادرست خود بگویند برای رفع تحریم ها باید لوازمش را پذیرفت.

رقابت فوتبال پیشکسوتان جنوبی بخش دلوار خبرساحلی

رقابت فوتبال پیشکسوتان جنوبی بخش دلوار

عصر امروزبا حضور بخشدار و رئیس آموزش پرورش منطقه دلوار پیشکسوتان جنوبی بخش طی یک دیدار دوستانه فوتبال در یک دیدار جذاب در زمین چمن شهید عامرنژاد بندر عامری باهم به رقابت پرداختند.

برگزاری دعای عرفه در دلوار+تصاویر خبرساحلی

برگزاری دعای عرفه در دلوار+تصاویر

عرفه آمد و من باز مصفا نشدم، حاجی معتکف یوسف زهرا نشدم، همه گشتند سفید و دل من هست سیاه، باز هم شکرکه پیش همه رسوا نشدم دعای روز عرفه در حسینیه سیدالشهدا شهر دلوار با حضور امام جمعه و مسئولین و مردم شهر دلوار برگزار شد

بازهم شعر مفت مي گويي در تبرا از عالمي بيدار؟ خبرساحلی

بازهم شعر مفت مي گويي در تبرا از عالمي بيدار؟

عیدالرسول عمادی یکی از دیگر شاعران اصلاح طلب با سرودن شعری به اظهار نظر حجت الاسلام زاهدوست امام جمعه دلوار در خطبه های نماز جمعه توهین کرد که محمد عابدی یکی از شاعران انقلابی استان بوشهر نیز در پاسخ به این حرکت شعری را سرودند و اظهار و نظر خجت الاسلام زاهدوست را با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تایید کردند.

پیام فرماندهی پایگاه مقداد شهر دلوار بمناسبت یکصدویکمین سالگرد شهادت رئیسعلی دلواری خبرساحلی

پیام فرماندهی پایگاه مقداد شهر دلوار بمناسبت یکصدویکمین سالگرد شهادت رئیسعلی دلواری

 فرمانده پایگاه مقداد شهر دلوار: رئیس علی دلواری قهرمان مبارزه با استعمار انگلیس است و ملت ایران همانند شهید رئیس علی دلواری که در مقابل انگلیس ایستادگی کرد ، امروز در برابر قدرت های متجاوز به سرکردگی آمریکا ایستاده است و از دشمنان خود هیچ واهمه ای در دل ندارد .

تغییر زمان برگزاری کنگره بزرگداشت یکصد و یکمین سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری خبرساحلی

تغییر زمان برگزاری کنگره بزرگداشت یکصد و یکمین سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری

حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست امام جمعه بخش دلوار همزمان با یکصد و یکمین سالروز شهادت سردار مجاهد و  استکبار ستیز شهید رئیسعلی دلواری «همایش  بزرگداشت آن  سردار  مومن و شجاع جهان اسلام» روز سه شنبه 16 شهریور در سالن ورزشی شهید جمادی شهر دلوار ساعت 17را برگزار می شود.

برگزاری دعای ندبه بمناسبت صدویکمین سالگرد شهید رئیسعلی دلواری خبرساحلی

برگزاری دعای ندبه بمناسبت صدویکمین سالگرد شهید رئیسعلی دلواری

بامداد امروز بمناسبت یکصدو یکمین سالگرد شهادت سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری دعای ندبه با سخنرانی آیت الله صفایی بوشهری و مداحی حاج مرتضی طاهری و با حضور چشم گیر مردمان عزیز خطه دلاورخیز جنوب ،مسئولین و روحانیون با پخش مستقیم شبکه یک سیما در سالن ورزشی شهید جمادی دلوار برگزار شد.

افتتاح پروژه مسکن مهر دلوار و اهدا یک باب منزل در روستای گاهی خبرساحلی

افتتاح پروژه مسکن مهر دلوار و اهدا یک باب منزل در روستای گاهی

در روز ششم هفته دولت دو پروژه 48 واحدی مسکن مهر در دلوار و کلنگ زنی یک باب منزل از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره)دلوار  در روستای گاهی با حضور فرماندارمحترم شهرستان تگستان و لطفی مدیریت کمیته امداد استان و بخشدار دلوار و با حضور دیگر مسئولین شهرستان و بخش افتتاح و کلنگ زنی شد

پیام بخشدار دلوار به مناسبت هفته دولت روابط عمومی بخشداری دلوار

پیام بخشدار دلوار به مناسبت هفته دولت

رستمی بخشدار دلوار: هفته دولت فرصت مناسب برای تقویت اتحاد و همدلی بین دولت و ملت است ، فرصتی است تا مردم قدرشناس ایران اسلامی با دستاورد های دولتی برآمده از همین مفاهیم والا و خلدمان خود در مجموعه دستگاه های دولتی آشنا شوند.