خوش آمدید
نشت فرمادار تنگستان با اصحاب رسانه شهرستان خبرساحلی

نشت فرمادار تنگستان با اصحاب رسانه شهرستان

دهدشتی فرماندار تنگستان: امروزه تمام مسائل فرهنگیو سیاسی ، ورزشی تحت شعاع رسانه قرار گرفته است و خبرنگار با یک نقد واقعی در راستای حمایت شهروندی باعث رونق شهرستان خواهد شد.  

پیام تبریک امام جمعه دلوار بمناسبت روز خبرنگار خبرساحلی

پیام تبریک امام جمعه دلوار بمناسبت روز خبرنگار

حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست: مهم ترین ویژگی های یک خبرنگار مومن انقلابی؛ تعهد؛ حق محوری ؛ بصیرت ؛ عقلانیت و آزاد اندیشی است و آفت اهل قلم هم آلوده شدن در بازی‌های سیاسی ؛ باندی و جناحی است.

آقایان مسؤول به باورهای مردم چوب حراج نزنید خبرساحلی

آقایان مسؤول به باورهای مردم چوب حراج نزنید

  حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست: آقایان آنچه می‌ماند آثار خدمات شما به دین و مردم است اگر کاری نمی‌کنید اگر گره‌ای از کسی باز نمی‌کنید لااقل به ارزش‌های دینی این انقلاب و باورهای مردم چوب حراج نزنید.

دغدغه های بی حجابی در ساحل دلوار تمام شد جناب سرهنگ سهرابی

دغدغه های بی حجابی در ساحل دلوار تمام شد

جناب سرهنگ سهرابی: مدت‌هاست جامعه متدین بخش شهید پرور دلوارنسبت به وضعیت نابهنجار پوشش در سطح جامعه معترض و گلایه‌مند است و بی‌پروایی برخی هنجارشکنان جامعه را مبنی بر عدم رعایت شئونات اسلامی نوعی دهن‌کجی و توهین به ارزش‌های اسلامی می‌داند.

افتتاحیه برگزاری کلاس های کنکور 96 خبرساحلی

افتتاحیه برگزاری کلاس های کنکور 96

مهندس رستمی بخشدار دلوار: مهم ترين دستور كار سال ٩٥ در بخش دلوار كيفيت بخشي اموزشي است كه با همكاري اوليا ، مربيان ، دهياران و همه ظرفيت هاي اجتماعي و اقتصادي بخش انجام خواهد شد.

دیدار رئیس کمیته امداد تنگستان با نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس خبرساحلی

دیدار رئیس کمیته امداد تنگستان با نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس

دیدار جناب آقای حیدری ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره)تنگستان با دکتر شهریاری نماینده محترم دشتی و تنگستان در مجلس دکتر شهریاری:کمیته امداد از یادگاریهای امام راحل می باشد و همه ما باید در خدمت این قشر باشیم.

نقش آمریکا و غرب در کودتای نافرجام ترکیه مورد بررسی قرار گیرد امام جمعه دلوار

نقش آمریکا و غرب در کودتای نافرجام ترکیه مورد بررسی قرار گیرد

  حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست: نقش آمریکا و غرب در کودتای نافرجام ترکیه باید مورد بررسی قرار گیرد زیرا از سبک موضع‌گیری دولت آمریکا و عدم حمایت قاطع از دولت اردوغان نشانه‌ها و ردپای آمریکا و غرب در این کودتا نمایان است.

برگزاری مراسم عزای شهادت امام جعفر صادق (ع) در دلوار مسجد امام صادق(ع)دلوار برگزار کرد

برگزاری مراسم عزای شهادت امام جعفر صادق (ع) در دلوار

دلم هواى بقیع دارد و غم صادق                  عزا گرفته دل من ز ماتم صادق در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مردم ولایت‌مدار شهر دلوار با برپایی مراسم ویژه‌ای در مسجد امام صادق(ع) این شهر در سوگ شهادت این امام همام عزاداری کردند.

طرح ویژه کمیته امداد برای جهیزیه نوعروسان روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی شهرستان تنگستان

طرح ویژه کمیته امداد برای جهیزیه نوعروسان

حیدری ریاست کمیته امداد امام خمینی شهرستان تنگستان: پرداخت مبلغ ۴۴۰۰۰۰۰۰۰ریال به تعداد ۲۲نفر از مزدوجین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تنگستان خبر داد.

برای انحراف افکار عموم و به بهانه قاچاق وضعیت معیشت مردم استان بوشهر را دچار مشکل نکنید خطبه نماز جمعه دلوار

برای انحراف افکار عموم و به بهانه قاچاق وضعیت معیشت مردم استان بوشهر را دچار مشکل نکنید

حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست: برخی افراد برای سودجویی خودشان آسیب های فراوان مقوله قاچاق را نادیده می‌گیرند و از آن حمایت می کنند و گاهی برای انحراف افکار عمومی و برای اینکه بگویند در مبارزه با قاچاق کاری کرده‌ایم جلوی معیشت مردم استان بوشهر و مسئله ته لنجی را می گیرند ولی چشمان خود را بر قاچاق های کانتینری و بزرگ می بندند.

مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3واردوههای جهادی دانش آموزی در بخش دلواربرگزار شد خبرساحلی

مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3واردوههای جهادی دانش آموزی در بخش دلواربرگزار شد

پاسدار محمود شورکی: بسیج در کنار مسئولیت اصلی خود که حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از آب و خاک کشور همچون هشت سال دفاع مقدس،در عرصه های مختلف خدمت به مردم حضوری موثرو پر رنگ و تاثیر گذاردارد.