خوش آمدید
تجدید میثاق با خانواده شهید محمد احمدی جوان بمناسبت هفته تامین اجتماعی خبرساحلی

تجدید میثاق با خانواده شهید محمد احمدی جوان بمناسبت هفته تامین اجتماعی

بمناسبت گرامی داشت هفته تامین اجتماعی مدیر کل ومدیریت درمان تامین اجتماعی استان بهمراه بخشدار دلوار و رئیس تامین اجتماعی شعبه دلوار و دیگر مسئولین استانی با خانواده شهید مدافع حرم شهید احمدی جوان دیدار کردند.

درمانگاه تامین اجتماعی و بانک رفاه در دلوار احداث خواهد شد خبرساحلی

درمانگاه تامین اجتماعی و بانک رفاه در دلوار احداث خواهد شد

سرکار خانم باوی رئیس تامین اجتماعی دلوار: با پیگیری های مستمر مدیر کل محترم استان جناب دکتر خسروانی ومدیریت محترم درمان استان آقای دکتر پور حکیمی ، طی مذاکراتی که با شهردار دلوار انجام داده‌ایم چنانچه زمین مورد نظر این سازمان تامین گردد در آینده نزدیک با حمایت و پیگیری های بخشدار و امام جمعه محترم بخش شاهد احداث و راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در شهر دلوار خواهیم بود

پیام تبریک بخشدار دلوار بمناسبت عید فطر روابط عمومی بخشداری دلوار

پیام تبریک بخشدار دلوار بمناسبت عید فطر

مهندس رستمی بخشدار دلوار: عيد فطر روز كمال و وصال ، روز مشاهده و رويت و روز استجابت دعا را بر مردم عزيز و روزه دار بخش دلوار مبارکباد.

مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان تنگستان خبرساحلی

مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان تنگستان

آیین تکریم و قدردانی از جناب آقای ترکزاده فرماندار سابق و معارفه جناب آقای دهدشتی بعنوان فرماندار جدید شهرستان با حضور نماینده محترم مردم در مجلس جناب آقای دکتر شهریاری و دکتر زرین فر و بخشداران و شهرداران و اعضای شورای اداری شهرستان واصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری تنگستان برگزار شد.

پیام تبریک امام جمعه دلوار بمناسبت عید سعید فطر روابط عمومی دفتر امام جمعه دلوار

پیام تبریک امام جمعه دلوار بمناسبت عید سعید فطر

حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست: فرا رسیدن عید سعید فطر عید اخلاص و پاداش بندگی در پایان یکماه ضیافت الهی به همه مسلمانان و عاشقان دین و دیانت و همه ملت شریف ایران اسلامی بخصوص مردم مومن و انقلابی بخش دلوار صمیمانه تبریک و شاد باش عرض مینمایم.

خطبه ها و گزارش تصویری راهپیمایی قدس خبرساحلی

خطبه ها و گزارش تصویری راهپیمایی قدس

حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست: مبلغ زکات فطریه برای فقرا و نیازمندان است و اگر فقرا و نیاز مندان را درست نمیشناسید کمکها و فطریه های خود را به دو نهاد ارزشمند کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی بسپارید.

افتتاح مسجد قران در روستای رستمی شمالی بخش دلوار خبرساحلی

افتتاح مسجد قران در روستای رستمی شمالی بخش دلوار

در آستانه شب نزول قران و لیالی قدرمسجد قرآن روستای رستمی شمالی توسط بخشدار دلوار وبه دستان مبارک حجت الاسلام والمسلمین فریدونی امام جمعه موقت دلوار و با حضور مردم مسئولین بخش افتتاح شد.

در اوقات فراغت امسال با آموزش ،نخبه های خوبی در زمینه آموزش ،هنر،ورزش خواهیم داشت جلسه شورای اداری آموزش و پرورش دلوار

در اوقات فراغت امسال با آموزش ،نخبه های خوبی در زمینه آموزش ،هنر،ورزش خواهیم داشت

مهندس رستمی بخشدار دلوار: با برنامه ریزی و تصمیمات صحیح برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان و با ظرفیت های موجود در حوزه های فرهنگي، ورزشي، مهارتي، اردويي، هنري، بهداشتي وآموزشی  تا اواخر فصل تعطیلات نخبه های خوبی در آن حوزه ها در بخش دلوار خواهیم داشت.

پیام تبریک بخشدار دلوار بمناسبت روز دهیار روابط عمومی بخشداری دلوار

پیام تبریک بخشدار دلوار بمناسبت روز دهیار

مهندس رستمی بخشدار دلوار: بي شك نهاد دهياري از بدو تولد تا كنون منشائ خدمات ارزنده اي در سطح روستاهاي كشور بوده و دهياران به عنوان مديران اجرايي روستاها نقش بي بديلي را در توسعه و عمران روستاها ايفا نموده اند .

با برنامه ریزی و صرفه جویی در مصرف آب  شهر دلوارتا پایان فصل کم آبی دچار مشکل نخواهد شد روابط عمومی بخشداری دلوار

با برنامه ریزی و صرفه جویی در مصرف آب شهر دلوارتا پایان فصل کم آبی دچار مشکل نخواهد شد

مهندس رستمی بخشدار دلوار: باتوجه به تخصیص هزار متر مکعب سهمیه آب به شهر دلوار ،آبفا شهری با برنامه ریزی صحیح و زمان بندی دقیق مشکلات آب را تا پایان فصل کم آبی با اطلاع رسانی دقیق مدیریت خواهد کرد.

سزاوار نیست مردم استان ما در مضیقه آب و نان باشند خطبه نماز جمعه دلوار

سزاوار نیست مردم استان ما در مضیقه آب و نان باشند

حجت الاسلام والمسلمین فریدونی: مسئولین و نمایندگان محترم استان، سزاوار نیست مردم استان و منطقه ما با این همه سرمایه  در مضیقه آب و نان خود با مشکل  روبرو باشند.مردم استان ما مردمی همیشه حاضر در صحنه های فرهنگی وسیاسی و مذهبی و پشتوانه مدافع اسلام بودند و ما نیز با تلاش بیشتردر رفع مشکلات قدردان این مردم باشیم.

گزارش تصویری شب قدر در حسینیه سیدالشهدا دلوار خبرساحلی

گزارش تصویری شب قدر در حسینیه سیدالشهدا دلوار

مراسم احیا لیالی قدر در حسینیه سیدالشهدا(ع) دلوار برگزار شد. شب قدر در طول سال بيش از يك شب نيست و آن شب نيز در ماه مبارك رمضان واقع شده است. اين مساله ، مورد قبول همه مسلمانان است كه هيچ گونه شك و ترديدي در آن وجود ندارد؛ زيرا از سويي خداوند در قرآن مي فرمايد: «ماه رمضان ماهي است كه قرآن در آن نازل شده است» (بقره /185)