خوش آمدید
گرامی داشت یاد آیت الله رفسنجانی توسط آموزش و پرورش دلوار خبرساحلی

گرامی داشت یاد آیت الله رفسنجانی توسط آموزش و پرورش دلوار

مراسم یادبود و گرامیداشت عالم فرزانه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی صبح امروز با حضور معاون امنیتی فرمانداری تنگستان جناب آقای دشتی و بخشدار دلوار و ریاست آموزش و پرورش و جمع کثیری از فرهنگیان و دانش آموزان با سخنرانی حجت الاسلام رزمجو در سالن اجتماعات شهید رئیسعلی دلواری برگزار شد.  

مراسم تکریم و معارفه بخشدار دلوار خبرساحلی

مراسم تکریم و معارفه بخشدار دلوار

صبح امروز با حضور جناب آقای گراوند معاون سیاسی امنیتی استانداری و دیگر مسئولین شهرستان و بخش از بخشدار سابق دکتر رستمی وسرپرست بخشداری دلوارمهندس شعبانی تقدیر بعمل آمد و جناب آقای حسن درویشی بعنوان بخشدارجدید بخش دلوار نیز معارفه گردید.

خناسان به دنبال مخالف نظام نشان دادن آیت‌الله هاشمى بودند خطبه های نماز جمعه دلوار

خناسان به دنبال مخالف نظام نشان دادن آیت‌الله هاشمى بودند

  حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست امام جمعه دلوار : خناسان تلاش مى‏‌کردند تا آیت‌الله هاشمى را به نوعى مخالف نظام جلوه دهند و با دمیدن بر برخى اختلاف نظرها، زمینه‌ای برای جدا شدن ایشان از نظام اسلامى فراهم کنند.

مراسم ختم آیت الله رفسنجانی در دلوار برگزار شد خبرساحلی

مراسم ختم آیت الله رفسنجانی در دلوار برگزار شد

 مجلس ختم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی از سوی مردم و شورای شهر دلوار و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید رئیسعلی دلواری با حضور مردم و مسئولین وامام جمعه محترم بخش حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست، بخشداردلوارو دیگر مسئولین شهرستان تنگستان در حسینیه حضرت رقیه (س) شهر دلوار برگزارشد .

راهدارخانه دلوار بهترین راهدارخانه شهرستان خبرساحلی

راهدارخانه دلوار بهترین راهدارخانه شهرستان

 برای اولین بار بعد از ۷ سال افتتاح راهدارخانه دلوار دی ماه امسال در اولین سال حضور آقای مهرداد گنجه در راهدارخانه بخش دلوار، راهدارخانه دلوار بعنوان راهدارخانه  نمونه شهرستان تنگستان معرفی شد و ازطرف مدیرکل جناب اقای مهندس علم از ایشان تقدیر بعمل آمد.

سفر معاون ریاست محترم جمهور به منطقه دلاور خیز دلوار خبرساحلی

سفر معاون ریاست محترم جمهور به منطقه دلاور خیز دلوار

نوبخت معاون رئیس جمهور: هدف از آمدن من به استان بوشهر شنیدن حرفهای مردم و تصمیمات آینده ساز که موجب رفاه مردم خواهد شد. اهداف عمرانی وآبادی این منطقه جز موارد اصلی جلسه امشب در استانداری بوشهر خواهد بود.

4 انتصاب جدید در استانداری بوشهر مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر خبر داد

4 انتصاب جدید در استانداری بوشهر

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: 3 بخشدار جدید با حکم وزیر کشور و همچنین سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با حکم استاندار بوشهر منصوب شدند.

دشمنان داخلی و خارجی نظام به قصد مبارزه با ارزش‌های دینی و انقلابی به دنبال براندازی نظام بودند خطبه های نماز جمعه دلوار

دشمنان داخلی و خارجی نظام به قصد مبارزه با ارزش‌های دینی و انقلابی به دنبال براندازی نظام بودند

حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست امام جمعه دلوار: فتنه سال ۸۸ آمریکایی و صهیونیستی بود که خسارت فراوانی را به نظام اسلامی و ملت ایران تحمیل کرد ومردم غیور و با ایمان و انقلابی ایران در دفاع از نظام و رهبری وارد صحنه شده و این توطئه را ناکام گذاشتند.  

مراسم گرامیداشت 9 دیماه در دلوار خبرساحلی

مراسم گرامیداشت 9 دیماه در دلوار

حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست:نهم دیماه یوم الله است. مراسم گرامی داشت  نهم دیماه با حضور چشم گیر مردم و مسئولین با سخنرانی حاج آقا طائب مسئول قرارگاه عمار در سالن آموزش و پرورش دلوار برگزار شد.

افزايش اعضاء تعاوني لنج داران دلوار خبرساحلی

افزايش اعضاء تعاوني لنج داران دلوار

جلسه افزايش اعضاء تعاوني لنج داران دلواربه رياست سرپرست بخشدارى وباحضور مدير اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان ومدير شهرستان مورخ ٩٥/١٠/١١سالن بخشدارى دلواربرگزارشد.  

دیدار حجت الاسلام علی اکبری جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حجت الاسلام محمدیان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر خبرساحلی

دیدار حجت الاسلام علی اکبری جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حجت الاسلام محمدیان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر

حجت الاسلام علی اکبری جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: همه دستگاه ها می بایست نسبت به این فریضه مهم امر به معروف ونهی از منکر اقدامات لازم را به عمل آورند که ثمره آن از بین رفتن بسیاری از نا هنجاری موجود در جامعه خواهد بود که متاسفانه بی توجهی به این اصل قانونی موجب بروز بسیاری از آنهاست.

تجدید میثاق با ولایت دیدار مردمی با آیت الله صفایی بوشهر بمناسبت سالروز ورود امام خامنه ای به دلوار

تجدید میثاق با ولایت

۱۳ دیماه سالـروز ورود مقام معظم رهبـری به بخش دلوار گرامی باد. به همین مناسبت  مردم قدرشناس بخش دلوار با ایت الله صفایی بوشهری فردادوشنبه ۱۳ دیماه ساعت ۹:۳۰مصـلی جمـعـه بوشهـر دیدار خواهند کرد.

9 دی متعلق به همه مردم و احزاب و جناح‌های سیاسی است خطبه های نمازجمعه دلوار

9 دی متعلق به همه مردم و احزاب و جناح‌های سیاسی است

حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست:   9 دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی روز بصیرت و پیوند ملت با ولایت است و ملت ایران در سایه روشن بینی، معرفت و ولایتمداری و با قدرت بصیرت توانست تمام توطئه‌‌های از قبل نوشته شده علیه نظام اسلامی را خنثی کند.