خوش آمدید
مراسم تشیع شهید محمد احمدی جوان روز دوشنبه برگزار خواهد شد خبرساحلی:

مراسم تشیع شهید محمد احمدی جوان روز دوشنبه برگزار خواهد شد

پیکر پاک شهیدعزیزمان محمد احمدی جوان بعد از چندماه دوری  ساعت 9 امشب از تهران به دیار خود خواهد آمد. مراسم تشیع پیکرشهید بسیجی والا مقام محمد احمدی جوان روز دوشنبه 16 آذر ساعت 7/30 از سپاه امام صادق(ع) استان به سوی میدان امام خمینی(ره) و بعد از آن ساعت 8/30 از بندر دلوار تا روستای باشی منزل پدری و از منزل پدری ایشان تا گلزار شهداء باشی (شاه نصرالدین)جایگاه ابدی بدرقه و به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم استقبال از خادمین اربعین حسینی هیئت سیدالشهدا در دلوار خبرساحلی:

مراسم استقبال از خادمین اربعین حسینی هیئت سیدالشهدا در دلوار

خادمین موکب سیدالشهدا دلوار در کربلا،  بعد از یک ماه  خدمت به اهل بیت و زوار اربعین دیشب با استقبال چشم گیر مردم شهر دلوار به دیار خود بازگشتند تا نام دلوار و سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری و استان بوشهر را برای همیشه در خدمت به اهل بیت ماندگار کنند.

مراسم اربعین حسینی در دلوار خبرساحلی:

مراسم اربعین حسینی در دلوار

مراسم اربعین حسینی با پوشش صدا سیمای استان در حسینه حضرت رقیه (س) با مداحی وسینه زنی حاج رضا نبوی برگزار شد.

برگزاری مراسم 5 آذر بمناسبت هفته بسیج در دلوار خبرساحلی:

برگزاری مراسم 5 آذر بمناسبت هفته بسیج در دلوار

مراسم5 آذر و غبار روبی قبور شهدا بمناسبت هفته بسیج با نام حماسه شکوه مقاومت  با حضور پایگاه های مقاومت بخش و مسئولین ،توسط سپاه امام حسین (ع) در مسجد ابوالفضل دلوار برگزار شد.

جلسه مدیرت بحران در بخشداری دلوار خبرساحلی:

جلسه مدیرت بحران در بخشداری دلوار

جلسه مدیریت بحران  با مسئولین فرمانداری تنگستان و بخشداری دلوار، شهرداری دلوار و هلال احمر و برخی از دهیاران بخش دلوار در بخشداری برگزار شد.

جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان خبرساحلی:

جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان

 صبح روز 13 آبان 1357 ه.ش دانش آموزان در حالي كه مدارس را تعطيل كرده بودند روبه سوي دانشگاه نهادند تا بار ديگر پيوندشان را با رهبر بت شكن خويش به جهان اعلام نمايند.راهپیمایی 13 آبان به مناسبت روز دانش آموزبرگزار خواهد شد