خوش آمدید
مسابقه بزرگ ترتيل خواني سوره الرحمن و يس و واقعه و حجرات در حسينيه سيدالشهدا دلواربا حضور مسئولين و جوائز ارزنده خبرساحلي:

مسابقه بزرگ ترتيل خواني سوره الرحمن و يس و واقعه و حجرات در حسينيه سيدالشهدا دلواربا حضور مسئولين و جوائز ارزنده

به همت موسسه فرهنگی قرآن وعترت حنان دلوار؛نمایندگی ارشاد دلوار ودفتر امام جمعه بخش دلوار مسابقه بزرگ ترتیل خوانی سوره های الرحمن،واقعه،یس وحجرات در مسجد سیدالشهدا دلوار برگزارمیشود. زمان دوشنبه ٢٢تير ماه ساعت ٣حسينيه سيدالشهدا واقع در دلوار

در جلسه خصوصی روحانی و البرادعی چه گذشت؟ خبر ساحلي:

در جلسه خصوصی روحانی و البرادعی چه گذشت؟

حسن روحانی در کتاب امنیت ملی و دیپلماسی هسته ای به موضوع ملاقات خصوصی خود با محمد البرادعی، دبیر کل وقت آژانس بین المللی انرژی اتمی و قول های او اشاره کرده است.

از سوی شیلات؛ زمان ممنوعیت صید میگو در بوشهر اعلام شد خبر ساحلي:

از سوی شیلات؛ زمان ممنوعیت صید میگو در بوشهر اعلام شد

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر با بیان اینکه صیادان تاکنون یک‌هزار و ۴۳۰ تن میگو در آبهای استان صید کرده‌اند، اظهار کرد: صید میگو در بوشهر نسبت به میانگین ۱۰ سال قبل ۱۲ درصد افزایش داشته است.

۸۰۰۰ تن کالا از بنادر بخش دلوار  وارد کشور شد اختصاصی خبر ساحلی:

۸۰۰۰ تن کالا از بنادر بخش دلوار وارد کشور شد

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنگستان: ۸۰۰۰ تن کالا از بنادر بخش دلوار  وارد کشور شد   رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنگستان گفت: بنادر دلوار و بوالخیر از بنادر فعال شهرستان تنگستان نقش مهمی در تجارت دریایی دارند به‌گونه‌ای که ۸ هزار و ۶۸ تن کالا به ارزش ۸۸ میلیون دلار از این بنادر تخلیه شده است.

در گذشت نوه سردار جنوب شهيد رئيسعلي دلواري خبر ساحلي:

در گذشت نوه سردار جنوب شهيد رئيسعلي دلواري

خبرساحلي: گل اندام شهیدی تنها بازمانده شهید مبارزه با استعمار بامداد یکشنبه به دلیل کهولت سن در 80 سالگی دار فانی را در زادگاهش وداع گفت. گل اندام شهيدي در ماه مهماني خدا عزم سفر كرد .شير زني از نسل قهرمان استان وتنگستان  

بيانات امام جمعه محترم بخش دلوار در آخرين جمعه فصل بهار خبر ساحلي:

بيانات امام جمعه محترم بخش دلوار در آخرين جمعه فصل بهار

خبرساحلي: حجت‌الاسلام و المسلمین  زاهد‌دوست امام جمعه محترم بخش دلوار در ابتدای  خطبه‌ اول نماز جمعه این هفته دلوار اظهار داشت: از خاصیت‌های ماه مبارک رمضان این است که انسان را از غفلت‎ها بیدار می‌کند، زندگی غافلانه در واقع زندگی انسان نیست لذا اگر کسی از زندگی و صاحب حقیقی خود و همچنین از سرنوشت خود و نسبت به همنوعان خود غفلت کند زندگی او از انسانیت به حیوانیت تنزل پیدا کرده است.

امام جمعه دلوار در همايش بانيان هيئتها خبر ساحلي:

امام جمعه دلوار در همايش بانيان هيئتها

امام جمعه دلوار در همايش بانيان هيئت امنا و خادمين مسجد بخش دلوار: در صدر اسلام همه حركتهاي مردمي براي جهاد از مسجد سازماندهي ميشد و بسيج عمومي مردم از مسجد آغاز مي شد.  

امام تا آخر عمر آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانست خبر ساحلي:

امام تا آخر عمر آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانست

خطیب موقت نماز جمعه تهران: امام تا آخر عمر آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانست/ منتقدان مذاکره کنندگان را متهم به خیانت نکنند/ مذاکره برای ایجاد رابطه مجدد با آمریکا نامشروع است آیت الله خاتمی با بیان اینکه برخی نزدیکان امام می‌گویند به ایشان نامه نوشتیم که تا زنده‌اید مشکل آمریکا را حل کنید، تاکید کرد: امام مشکل آمریکا را حل نکرد و تا پایان عمر آمریکا را شیطان بزرگ می‌دید.